God lørdag fra Berlin. Trivelig kveld i går med Instagram stjerner, superbloggere og Internetmillionærer. Nå venter noen timer med ITB før tog til Hamburg. God helg!
God morgen fra Jurys Inn Croydon. Ankom sent i går kveld og har ikke sovet all verden i natt. Blir vel en tur inn til London sentrum senere i dag. Ønsker dere en fortsatt god helg!
God lørdag fra Trondheim Bare en ting å si : SUPERVÆR !!! Skal måke av terassen og ordne snøsofa, satser på like fint i morra-da er dagen ledig. Idag er det barnebursdag og fullt kjør. Ha en solrik lørdag
God formiddag fra FRA! Sitter her og diller i Senatoriumet i påvente av UA til Houston. Gru-gleder meg litt til UAs BusinessFirst som jeg i utgangspunktet ikke er særlig begeistret for.. Kunne hatt LH, men jeg gikk altså i Dreamliner-fellen og tenkte det skulle bli fett å prøve noe "nytt". Ship o' hoi!
God ettermiddag fra Fredrikstad! Indretjeneste og treningsøkt er unnagjort. Nå blir det kos resten av dagen, og den starter med lunsj med en kompis på den beste burgersjappa i byen. Jeg har så smått begynt de mentale forberedelsene til årets påsketur OSL-CPH-AMS-LHR-JFK-MIA-SCL-DFW-MAD-LHR-OSL også. Puh. Enjoy! Yes, jeg tester også amerikansk B787 i påska. American Airlines på SCL-DFW (sete 1A).
God frokost fra det Sørlandske! Ingenting er som å sove til 12 på en lørdag. Ekstra godt fornøyd med at jeg klarte å fikse problemet på bilen selv i går, så da blir det ikke verksted på mandag allikevel. Ikke så mange planer i dag, og det er jo også fint en gang i mellom. God lørdag!
God ettermiddag fra et nydelig solfylt Trondheim. Hvilket vær vi har hatt de siste dagene. Dagen i dag har inneholdt en kamp i folkemengden i midtbyen, var tydeligvis toilldag i dag. En treningsøkt har det også blitt. Så nå er det på tide å ta resten av kvelden fri. Og der ble det gull på stafetten. En seier til Rosenborg nå så er kvelden komplett. Ha ei solfylt helg
Her har det også vært ett fantastisk vårvær i flere dager nå, men i ettermiddag skyet det over og nå har det kommet litt regn. Men det er i alle fall regn og ikke snø! Ha en storveies lørdag aften! Siden jeg gamblet på Aafk og RBK i denne runden så er jeg helt enig med deg
Ville ikke satset på RBK, sluttet å tippe på de for lenge siden. Det er farlig å tippe med hjertet har jeg funnet ut.
he-he, det har du helt rett i. Derfor overrasket det meg desto mer at Aafk gikk av med seieren i går.
Til info for de som liker å se på fly og bilder av fly. Så er det straks en reportasje om Bjornpilot på magasinet på tv2.
Hurra og happy lørdag frå Justice Mill i Aberdeen. Har ikkje så mykje fornuftig å komme med, men har lyst å gje ei stjerne til SAS-dragane som ofte får masse verbal juling. Torsdag ettermiddag var eg på veg frå Trondheim til Oslo, kjende på veg til flyplassen at det var migrene på gang og gikk derfor med hua i handa til gaten for 17-flyet (hadde GO-billett 19:30) for å sjekke mulighetane for å kunne komme med tidlegare fly. "Hvilken type billet har du, er den endringsbar? Det er temmelig fullt på flyet her." "Nei, GO, jobbreise, unnskyld! Og eg veit at eg har absolutt ingen rettigheter whatsoever, men eg synest du ser snill ut, og så er det like før det smell til med skallebank her, så eg tenkte å stole på det gode hjertet ditt." "Hm, BP? Hmm, *dobbel*hmmm, vent litt.... Jeg beklager, men det er ingen bra seter igjen, det må bli midtsete?" "Yes!! Tusen takk!" 1t og 15 min seinare var eg på plass på hotellet i Oslo og prata i den store kvite telefonen. 8t etter dette var anfallet over og eg var klar for neste tur. Kjempeservice av SAS etter mi meining. Beklager Kjos, men du får vente litt til før eg blir stamkunde
God kveld fra Skedsmokorset! Sitter og jobber litt (overraskende), mens fruen ser på Tom Cruise på TV'en. Har vært i 85-års lag til tanta mi tidligere i dag, og det var veldig hyggelig. Spesielt å se igjen alle på den andre siden av slekten som man ikke ser så mye lenger. Satser på en rolig dag i morgen, kun avbrutt av en og annen håndballkamp som min niese på ni skal spille i nabolaget her. Godt at den oppvoksende generasjon kommer etter gulljentene våre.