God lørdag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Christian, 08. mars 2014.

  1. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    295
    Bonuspoeng:
    63
    God lørdag fra Bergen. I dag blir smukkene til den eldste avlevert karpene på akvariet. Eieren insisterer fortsatt på at det er krokodillene som skal ha dem, men vi får se. Hun har sovet uten siden mandag då satser på at de verste krisene er over.

    Ble ikke ferdig med årsregnskap i går kveld, så dermed er kveldens planer lagt. Noen som vet hva jeg bruker som motkonto til 1820 Aksjer og 1821 Verdiendring aksjer /fond. Solgte unna en del i fjor, men vet ikke hvor jeg plasserer dette i regnskapet.
     
  2. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    Guten morgen från Berlin!

    Super dag på ITB igår och en trevlig middag med Henning och div vänner från respektive lokal bekantskapskrets. Men fy f-n för Bamboo shots :eek:.

    Idag blir det att njuta av solen och spatsera runt. Ha en strålande lördag folkens!
     
    HEO, Henning and SASlovah4evah like this.
  3. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    God mooorgen fra ca FL300 her vi cruiser nordover til Værnes. Gamlepurser U. annonserte imidlertid glad og fornøyd at vi skulle til Bodø. Ble oppgradert på BLU og sov godt i natt etter to partyflighter fra Athen.

    Fint og solfylt på OSL .. mistenker at det blir andre boller dit jeg skal ....
     
  4. Twin Otter

    Twin Otter Airport Collector

    Innlegg:
    191
    Likes mottatt:
    70
    Bonuspoeng:
    28
    God formiddag fra Stavanger. Har sovet ca 13 timer i natt. Det var nok ganske så nødvendig. Og synes det ikke var feil i det hele tatt å våkne opp i min egen seng i stedet for en helt annen plass ref. gårsdagens god morgen tråd. Søvn var nok det jeg trengte aller mest! Kaffen er i koppen. Så får vi se hva resten av dagen bringer etterhvert.
     
  5. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Rockaway NJ. Her blir det rock'n'roll i kveld med familieselskap og div. Blir nok artig.

    Hadde en fin tur over til Newark i går. Mens unge lovende satt i Biz ble mor henvist til å dokumentere economyklasse. Helt fair arbeidsfordeling det ;)

    Ha en fin lørdag :)
     
    Fnate and Jørgen like this.
  6. Twin Otter

    Twin Otter Airport Collector

    Innlegg:
    191
    Likes mottatt:
    70
    Bonuspoeng:
    28
    Der fikk bookingfingeren kjørt seg. Klarte ikke dy meg og måtte bare ha meg en milagerun til Madrid i slutten av måneden. Det beste er at jeg betalte ikke så mye mer en jeg vurderte å svi av på en spontan tur til Stockholm i går. Men i stedet får jeg sitte helt fremme i flyet og definitivt en god del større poenguttelling. Takk skal dere ha Aftenposten!
     
    andyp, Henning and SASlovah4evah like this.
  7. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Stønn fra det Sørlandske!
    Solen skinner og jeg er fyllesyk! Hurra:oops:
    Måtte dagen bare bli bedre....

    Debet bank, kredit aksjer ved salg. Differansen mellom bokført verdi og solgt verdi må du inntekts/kostnadsføre på resultatkonto for gevinst/tap ved salg av aksjer.

    Hvor kan jeg sende faktura for denne konsulenttjenesten?;)
     
  8. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag, no plans nor planes for me today.
     
  9. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen Pacific Time. Jeg er ikke i den tidssonen, men det har ikke kroppen fått med seg.

    Det er imidlertid kjekt at jeg rakk å vokne før sola gikk ned, så jeg får trekke pusten og begynne å blåse opp dekkene på sykkelen min. Neste stopp er middag hos moderen.

    Ha en fjong dag
     
  10. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Bus-for-plane. Say no more ...
     
    LN-FHU and SASlovah4evah like this.
  11. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Been there, done that. Karaoketaxi med U-sete, full av folk på bibelcharter, fra Allentown til JFK i rushtiden.

    God tur!
     
    andyp liker dette
  12. andyp

    andyp Medlem

    Innlegg:
    93
    Likes mottatt:
    83
    Bonuspoeng:
    18
    God aften fra "syden". Torremolinos var faktisk fylt med spanjoler og her er det norsk sommertemp ( på en god dag ).
    Jamon Iberico og en god Rioja gjør godt i varmen. We snakes
     
  13. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,932
    Likes mottatt:
    6,776
    Bonuspoeng:
    183
    God eftermiddag fra prærien sør for Stavanger. Idag har jeg pinadø vert kulturell å vert på livsgledefestival..... Ølsmaking var der også men d oppdaget ikke jeg før madammen skulle hjem ;)
    Kvelden blir rolig, datter ute på et eller annet = jeg på beredskapsvakt = ingen haudeverk eller migrene på meg i morgen :)
    Ha en fin lørdagskveld
     
    andyp and Fnate like this.

Del denne siden