God lørdagskveld fra stua (ikke gull- denne gangen, bare hjemme-stua..) Var en svipptur til Køben i går og kom over et sted hvor de solgte haugevis med Mikkeller. Da måtte man jo ta seg en tår Var helt ok med en Porter etter et langt møte God aften og god tur på neste fly!
God aften fra sofakroken! Lørdagen går endelig inn i avslapningsfasen, etter grytidlig shopping etterfulgt av lengre jogg på glattisen (ingen pinlige fall), før heimen bare måtte få en makeover (uttrykket "putting lipstick on a pig" renner en i hu....) Nå er endelig hjemmelaget pizza i ovnen og gode italienske røde dråper er i glassene, fordi vi fortjener det! Nyt helgen, hvor enn den finner sted!
God kveld fra hovedstaden! Har dristet meg innenfor Ring 2 (nesten innenfor Ring 1, faktisk..) for å nyte en bedre middag på Saigon Lille 1. Oslos kanskje beste restaurant. Men ikke peneste. Skal så konsert på John Dee. Finfin lørdagskveld! Har fått booket en flytur i dag, app'en var så stusselig uten en fremtidig flight å vise frem.. Ha en super lørdag, folkens!
I kveld er de edledråpene byttet ut med Cola Zero, det kommer jeg til å drikke i lang tid fremover. Takk til Joker! Ha en flott kveld
God lørdag! Som lørdagskos poster jeg noen screenshots fra FlightRadar sin Twitter-feed tidligere i dag: Og om noen vil ha 11 minutter med ekstra lørdagskos er det verdt å høre de første 11 minuttene fra denne episoden av The American Life (en måned gammel, men jeg har en backlog jeg hører meg igjennom) hvor de intervjuer en veldig festlig pilot: https://www.thisamericanlife.org/radio-archives/episode/629/expect-delays Ha en god lørdagskveld!
God kveld fra Los Angeles. Nok en dag med knallvær, 29 grader og full sol. Leiebilen er hentet ut, oppgradering fra klasse E til nesten hva vi ville. Endte opp med en Chrysler 300C til 1500 for 4 døgn, så det er vel bra med 6000 bonuspoeng.