God Langfredag fra Larvik! Startet på første episode av MH370 på Netflix. Jeg har ikke lest noen detaljer om forsvinningen så dette er helt nytt for meg. Myndighetene i Malaysia virket rimelig «lost» i starten .. Ingen store planer for påsken så det blir nok noen turer i finværet (hvis det kommer tilbake) og noen serier på TV. Fortsatt god påske!
God torsdag/fredag fra det sørlige USA. Det er alltid moro å stikke innom en lokal bokhandel for å se om det er noen skatter å plukke opp. Fant denne, passer ypperlig
God langfredag fra Koh Samui. Klokken er 08:30 ish og vi er klar for frokost. Siden blir det leie av to-hjuling og siteseeing rundt om på øya. Ha en glitrende flott fredag folkens
God morgen fra Taipei. Vært overskyet de siste par dager, men finværet skal titte frem den neste uken og da får man forhåpentligvis også nytt litt tid ved bassenget. Bor på W Hotel med utsikt rett på Taipei 101 fra rommet. Ha en flott dag
God morgen! Yr.no sier sol, men ute er det grått. Lenge igjen av dagen, så håpet er på ingen måte ute. Planen er å rusle en tur i Stavern og sjekke ut påskeutstillingen. Forberede til 1-års dag i morgen må vi også få gjort. Kanskje pakke ut av koffertene fra i går også. Og bestille en ny reise. Det er viktig å ha nok reiser booket!
God langfredag fra Lillehammer. Skyene har lettet (eller sunket ned i dalen u der iss) og det er strålende påskevær. Straks bærer det avgårde til Hafjell for å sjekke ut snøen som falt i går, God påske!
God morgen fra Praha. I går tok vi en dagsutflukt til Unesco byen Kutna Hora. Her opplevde vi en flott borg, en fin gammelby, et Aliens museum og på toppen av det en kirke med 60K ekte skjeletter og hodeskaller! Litt av noen blandede påskedrops Ha en fin langfredag alle IF-ere.
God morgen fra jobben. LOT driver tilsynelatende også med married segments. Booket langstrekket i går, ikke noe problem, når jeg skal legge på tilknytning i dag ser jeg billettene hos SAS men konsulent ser dem ikke i bookingen. Stille på jobb så rekker å sitte i telefonen mens den hyggelige finske konsulenten sjekker muligheter. T-1 til ferden mot FCT og AI F begynner. Det kiler i magen. God Påske
God morgen fra Sølvbyen. Turen til broderfolket i sør er over. Det er nesten ingen grenser for hva danskene gjør for at det skal være "deilig å være norsk i Danmark". Til og med litt snø skaffer de på kort varsel. Ha en fin langfredag, alle IFere!
God morgon frå Sunnfjord. Her skin som alltid sola frå tidleg morgon til seine kvelden. Det er praktisk når ungane er vakne ukristleg tidleg. I morgon er det barnebursdag i heimen, men eg skal nok overleve. Det er jo berre sju veker att til neste «langtur» til IAD. Litt motivasjon må ein ha.
Morn alle reisende! Og selvfølgelig også morn til de, som meg, ikke er på tur. Starter dagen rolig i godstolen med en kopp kaffe og ser på snøen lave ned. Vinteren er visstnok ikke helt over enda. Har begynt å snakke med fruen om hva vi skal gjøre hvor i 2024, og hun vil holde seg mest i Europa! Jaja, mye fint å se der også, jeg har noen få land igjen å huke av, spesielt på østsiden av middelhavet. Får ikke mye ut av poengene så nært, men får begynne å undersøke litt Ha en fin dag!
God fredag Etter hjemme-/bypåske så langt blir det en tur til Gøteborg med familien. Bare for å bo på hotell, spise og glane på nabofolket. Klemmer inn en skitur med appelsin og Kvikklunsj på søndag og så har det vært ekte påske i år også.
God morgen fra hovedstaden. Det ble sent i går, men det var gøy. Nå må jeg få i meg litt frokost, og en kaffe! Om et par timer reiser jeg på hytten. Håper solen kommer seg gjennom skylaget snart, det er litt grått akkurat nå. Kikker litt på flybilletter i august. Der ut til at det blir et lite cruise på meg. Nyt den lange fredagen.
Morn fra solkysten i vest! Her er det et lite slør foran dypblå himmel, og det blir sikkert en fin dag for de som ikke jobber idag. Turnuslivet har sine ups and downs. Netflix sin MH370 dokumentar syntes jeg var litt for mye spekulative konspirasjonsteorier. Men man har jo ikke funnet det, så alt er forsåvidt mulig… T-7 OSL T-16 YVR
Du bor i Larvik? Hvor? Vi lurer på en tur til Thailand, og spesielt Koh Samui. Når på året bør man dra, og har du forslag til villa-lignende overnatting med eget basseng? Takk for spoiler ..
Er MH370 helt ukjent for deg? Tilbake i Hafjell hvor påskeværet kom tilbake etter en pause med snøstorm i går. Eneste som trekker ned er at @Sonictravel lager kø i heisene.
God fredag! Litt snødryss her fra morgenen men det smelta fort når sola sto opp. Sjeldent at en kan skryte på seg godvær i Trøndelagtraktene men denne påska har jo vært helt fantastisk I ettermiddag blir det kino med kidsa - super mario står for tur og vi må nok lade opp litt med Mario kart etterpå
God langfredag! Siden det er delvis hjemmepåske, har jeg jobbet frem til nå. Fikk fikset noen rom på NC Hasle linie, sånn at gjestene ikke ser at bygget faller fra hverandre. Har allerede vunnet 100 kr på påske flaxloddet, hummer er tatt ut til tining for morgendagens besøk til Hurdal og nå skal jeg unne meg noen glass øl. Ha en trivelig langfredag folkens