God langt på mandag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Bizflyer, 20. juni 2016.

  1. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    Helgen er over og arbeidstøyet er kommet på igjen.
    Her på Sørlandet regner det som om alle sluser skulle være åpne. Kan det være syndefloden mon tro, eller bare stor-rengjøring? Det kan vel ikke være rart om man drikker i dag? Er det syndefloden vil man vel neppe drukne edru??

    Her sliter jeg med en vondt stortå og medisin som ikke virker som den skal. Doktormannen har lovet å ringe meg i ettermiddag så får vi se om den må amputeres eller om det er andre virkemidler som ikke er fullt så drastiske.

    En travel uke står for døren, så skulle gjerne sluppet kroppslige plager nu.

    Ha en bedre mandag!
     
  2. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,922
    Likes mottatt:
    6,660
    Bonuspoeng:
    183
    God mandag fra Bringeland (Førde). Formiddagens arbeidsøkt er over. Det var ikke slitsomt da en bare har opptrådt som konsulent og bedreviter. Airlift sto for turen t/r FDE til anleggs stedet, alltid like gøy å fly AS350. Nå går turen først videre til OSL.
    Ha en fin en :)

    image.jpeg
     
    tommy777 and Travellingalf like this.
  3. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,309
    Likes mottatt:
    35,204
    Bonuspoeng:
    293
    God dag frå det austfinnmarkske!

    Her er sommarferien i gang og dagens prosjekt blir å snekra saman litt samanraska rekved. Det kan bli artig – spesielt i kombo med noko godt i glaset :)

    Grått på himmelen, men det er visstnok betre både i Sikte og i Vente. Det ser ikkje ut til WF flyg dit, men eg skal driva oppsøkande verksemd :)

    Med ønske om ein fin-fin dag til alle!
     
  4. Shanker

    Shanker Medlem

    Innlegg:
    69
    Likes mottatt:
    143
    Bonuspoeng:
    33
    God kveld fra The Bridge lounge på HKG. Her venter man på første etappe i en melkerute hjem til Norge. HKG-BKK-DOH-OSL.

    Hjemme om snaut to døgn. Sånn er det når man jakter QRs promo biz-billetter :D
     
  5. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra Oslo!
    Ganske svett i ørene nå etter å ha sittet i video/telefonmøte med hodeklokker i to timer og møtet var med 8 andre personer på gebrokkent engelsk. Da koker det litt ekstra i topplokket for å analysere de forskjellige "aksentene" fra DK, SE, FI og LV. Men nå er det straks slutt på arbeidet, for jeg skal komme meg til dekkforhandleren og bytte et dekk til tilhengeren til min svigerfar. Han er for sløv til å gjøre det selv - og selv om han visste om at bremsen hang på det ene dekket, glemte han å fortelle meg det. Og når dekket da blir nedslitt etter tre kilometer, er det jeg som får skylden. Så da får jeg fikse det også da for å få fred i familien.
    Ser forresten ut til at det skal regne her etterhvert, og det er vel etterlatenskapene fra nedbøren på Sørlandet som @Bizflyer skrev om i morges som kommer til oss. Takk for det...

    Ha uansett en strålende dag!
     
  6. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,366
    Likes mottatt:
    28,904
    Bonuspoeng:
    183
    På plass i Budapest, 2 dager her før det blir en kjapp tur med Lingus til Dublin og hjem med DY på torsdag. Ca 200 grader her, så godt med ac på kontoret.
     
  7. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    Tror jeg ikke noe på. Kan umulig være noe vann igjen der oppe........
     
    Kjakan liker dette
  8. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,595
    Likes mottatt:
    32,413
    Bonuspoeng:
    293
    Du skal prøve enkelte indiske aksenter... :)
     
    Kjakan liker dette
  9. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,680
    Likes mottatt:
    10,225
    Bonuspoeng:
    293
    Sitter trygt plassert i loungen i L.A. etter en hårreisende tur fra hotellet til flyplassen. Tror sjåføren brukte blinklys en gang på hele turen og ikke siden nattlige taxi-turer i Egypt har jeg vært så nervøs under en biltur.
    Men nå er jeg på vei hjem til jentene mine og her i loungen er det stille og fredelig (på tross av mye folk) og jaggu så har de både fotball og pils også. Altfor varmt til å sitte ute på terrassen dessverre, men overlever nok fint her inne også.
    image.jpeg

    image.jpeg
     
    Upsaker, Bernhard2, tommy777 and 2 others like this.
  10. Henshaw

    Henshaw ID Traveller (ish)

    Innlegg:
    265
    Likes mottatt:
    171
    Bonuspoeng:
    43
    God ettermiddag. Halvannen times traffikkfri kjøring sydover fra han Alf er det null problem å sitte ute. Mulig havbrisen og kun en shorts hjelper på her dog :D
    Kaldt øl har man så da klarer man seg
     
    Travellingalf liker dette

Del denne siden