God lillelørdagsmorgen!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av stalek, 03. juni 2015.

  1. stalek

    stalek Medlem

    Innlegg:
    184
    Likes mottatt:
    132
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen (det er noe jeg sliter med å si om morgenene, ingenting er egentlig positivt med morgener!). Sola bryter seg i det minste igjennom
    skylaget så da er det kanskje et håp om mer sol utover dagen.

    Lille lørdag ja, jeg ser virkelig frem til fredag som også er Stena Saga-dag!

    Ha en fin dag :)
     
  2. AcroN

    AcroN Medlem

    Innlegg:
    146
    Likes mottatt:
    97
    Bonuspoeng:
    28
    God morgen :) Sola skinner og det ser ut til å bli fint vær her i dag. Møterom booket fra 9-3 og det er workshop på agendaen :)
     
  3. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Jæjæ .. håp om sol her oppe i Mosjøen også. Lys våken klokken fem, så da var det bare å sette på kaffen. Kommer sikkert en reaksjon ved lunchtid.. ;)

    Finfin tur over .. alt gikk som smurt og alt var på eller foran rute. 2 av 3 Mikkeller ble testet og godkjent - satser på å få IPA'en på returen. Ølkjennskapen til SAS-crewet kan imidlertid forbedres .... ;)

    Da var det vel bare å sette igang med dagens arbeid ...

    [​IMG]
     
  4. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,933
    Likes mottatt:
    6,786
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra flytog F2, Drammen next. DY over fra SVG landet før rutetid og jeg har spart litt tid da jeg nådde et tidligere tog. Skyet og snev av regn i Stavanger, men her på Gardermoen skinner sola.
    Ha en knallbra dag :)
     
  5. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Morn! (har samme problemet som deg @stalek )

    Her ute i Olja har det også blitt onsdag, men selv om vi er allerede godt i gang med juni så er det sannelig ikke mye som minner om sommer. Storm for andre dagen på rad nå og i kombinasjon med bøttevis av regn så er det sannelig surt og kaldt. Men egentlig spiller det ikke så stor rolle hvordan været er her ute så lenge det blir skikkelig sommer når jeg skal hjem! Vel, man kan jo alltids leve i håpet!

    Ha en fin onsdag folkens!
     
  6. yukho

    yukho KISS ARMY

    Innlegg:
    1,603
    Likes mottatt:
    2,648
    Bonuspoeng:
    113
    Jøss, er jeg først i dag? I går var fantastisk! Ikke engang overfylt Sas lounge på OSL kunne fått meg i dårlig humør, for en KISS kveld på O2 Arena Hamburg! Nå er frokost, bor på Tryp by Wyndham arena, eneste decent hotell bla. herbergerene i område... helt OK, fikk til og med velkomstgave for å melde inn i Wynham Rewards. :) I dag reiser vi videre til Berlin, skal bo på Park Inn Radisson, blir spennende å se om jeg får oppgradering med CC Consierge,uansett blir der bra dag, i kveld spiller det KISS på O2 der også... :)) IMG_20150602_214450.jpg
     
    Last edited: 03. juni 2015
    Travellingalf liker dette
  7. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Trondheim
    Delvis skyet her , men vind og lovnad om regn gjør at jeg gleder meg enda mere til ferien. Blir hjemme alene-dag med kidsa idag , da mor har møtevirksomhet utover kvelden.
    Satser ellers på at SAS klarer å fikse til en flight jeg mangler ( som er utført), på EB-kontoen, slik at challengen utløses som godkjent. Har sendt en mail om det , men med en behandlingstid på 3-4 uker ( noe som ikke er fullt så bra-tips på speedyer prossess ønskes ) ser det ut som det drar ut litt i tid. Går ikke an å etteregistrere heller.....
    Ha en flott dag anyways ute i det ganske land :)
     
  8. ILS2

    ILS2 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,107
    Likes mottatt:
    3,177
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra FCT. Jetstrømmen er en b***h når man sitter i First på 747-8 østover fra USAs østkyst. Under 7 timer?!? Kun meg og en annen passasjer om bord. Helt greit!

    Rolig frokost nå før en ellevill uke med alt fra jobb til boligsalg, bilsalg og en liten konsertavstikker til Tyskland.

    Ha en flott dag.

    image.jpg
     
    Jørgen liker dette
  9. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag fra de indre bygder i Agder!
    Siste dag i grønt og snart på tide for å dimmitere for i år.
    Så er det hjemover, og så ut med junior som skal spille fotballkamp.
    I morgen er det jobb, hvor det ligger bunkevis og venter på meg før ettermiddagen bringer familiesavslutning på skolen til ungene.
    Fredag mer jobb, pluss ekstra jobb frem til 21 på kvelden.
    OG DA venter en kasse øl på meg.
    Lørdag har jeg avskrevet alt. Da skal det regne allikevel, så det passer greit å holde sengen.......
    Er det rart jeg drikker!
     
    Fnate liker dette
  10. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Glad formiddag fra bryggekontoret. Solen skinner og i ettermiddag blir det sommerfest på taket av Grims Grenka - ja jeg jeg skal nok ta et glass! Ha en flott onsdag du også - enten du kler grønt eller ikke!
     
  11. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Alt kler den smukke, så der er jeg heldig. Hils Grims fra meg, men ikke fortell om meg og Grenka.

    God morgen fra nydelige Derbyshire. Faktisk er det alt annet enn nydelig i downtown Derby. Hallmark hotellet sine 4 stjerner forteller jo også litt om verdien av stjernemerking. En ny industri for Sepp Blatter, kanskje?

    Om en times tid skal jeg med East Midlands Trains ned til London. Det blir et par cold-calls og så heim hjå Noreg med BA.

    Ha en fjong-fjong dag!
     
  12. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,133
    Likes mottatt:
    7,770
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag-ish fra Stavanger.
    Tendenser til rufsete vær her i dag, men vinden er fin og det er det som teller når man skal seile i ettermiddag. Men først et par timer til med konstant kaffe-slurping og hamring på tastaturet.
     
  13. mathiasfe

    mathiasfe Veteran

    Innlegg:
    2,775
    Likes mottatt:
    10,107
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Tromsø, siste av 4 eksamener dette semesteret gjennomført i dag og min tid på UiT - Norges ar(kt)iske universitet er over. Litt spesielt å gå ut av eksamenslokalet for siste gang.
    Neste eventyr starter 3. september, da står ett år i München på programmet.

    Men først øl, øl og så mer øl. "For nu e det sommer!"
     
  14. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    He he... Litt stusselig når man gleder seg så innmari til Superkantina og Club Europe at man har sommerfugler i magen... I en alder av 42, men 2 millioner kilometer fløyet og 150-200 dager på tur i året.

    Det er skikkelig teit, men fy faen så heldig man er som får drive med dette her.

    Og ja. Jeg er midtveis i andre glasset champis.

    WOOOHOOOO. La vita e bella.
     
    AndersB, bern747, Kjakan and 5 others like this.

Del denne siden