Strålende formiddag fra Trondheim Sola skinner fra skyfri himmel, har fått morgenkaffen på terrassen i shorts og frokost er unnagjort. Kidsa stakk ut for litt fotballaction, og jeg kan synke ned i reclinern og nyte Arbeidernes dag med en god kopp Blå Java. Ha en stolt dag kamerater !!!
Husk at internasjonalen begynner med: "OPP alle jordens bundne trelle".... Det må jo tas som en klar oppfordring....
God formiddag og 1. mai fra Trondheim, Undertegnende er en dårlig kamerat og jobber, helt normalt, 1. mai gjelder ikke for studenter som prøver å bli ferdig med studiene. Det nydelige været er heller ikke en unnskyldning for å ta fri. Ha en fri dag, enten du går i tog eller slurper i deg Blå Java i solen.
Beklager om jeg ikke treffer helt planke med tråd og/eller heading. Men syntes denne var verd å dele. https://www.nytimes.com/interactive...pan.html?smid=fb-nytimes&smtyp=cur&smvar=wknd
God formiddag. Det skal ikke være lett å fly innenriks når det forsatt er vinter i nord. Ble to ganger missed approach i går med diversion til TOS før SAS så bestemte at det var best å sende oss ned til OSL igjen for å overnatte der. Ble nær syv timer i ett strekk flysetet i går, var sånn passe lei når jeg landet på OSL igjen litt før klokken 1 i natt. Heldigvis var været bedre i dag, så er endelig fremme nesten 24 timer etter at jeg startet reisen. I tillegg måtte de redusere fra en -800 til -700 i dag på grunn av vekt og utfordrende landingsforhold, som førte til en overbooking på 14 pax. Var heldigvis ikke en av de som måtte ta enda senere fly nordover. Om ikke annet så sa jeg meg gjerne villig til å sitte fremme, som resulterte i at et sete til ble tilgjengelig. Ikke ofte det står CA1 på boardingkortet.
Her er det greie flyforhold ... nå venter jeg bare på TK80 .. SFO-IST som skal fly over om noen minuttet ..
Ærede kamerater! På en sådan dag ærer vi alle frekvente reisende som sammen har jobbet fram dyptgående kunnskaper og et raust bror- og søsterskap der man kan møte likesinnede. Med hammeren har vi banket inn fornuften i det å sanke bonuspoeng for å fly og med sigden har vi kuttet utgiftene i rene kronasjer ved anskaffelse av LH F-billetter. Bak alt dette ligger det mye arbeid og i dag hyller vi alle som har lagt ned en innsats på dette felt! Dermed gjenstår det bare å bifalle trådstarters innledningshilsen og gratulere alle kamerater!
For øvrig kan en slitende arbeider melde om at SAS kunne by på både eplejuice og polarrulle mellom Værnes og Kastrup. Er våre bønner hørt?