God mandag fra Fnate

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Fnate, 13. okt 2014.

  1. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Det er med stor glede, og ikke ubetydelig bekymring, jeg herved ønsker dere glade nordmenn en riktig god mandag.

    Vår mandag har ikke begynt enda, men Odins Ulver er på vei hjem til Oslo via London, og det er store ting på gang:

    Vi satt nemlig her på kantina i Denver og forstod PLUTSELIG Amerikansk fotball!!!

    Det var en åpenbaring av de store. Det feires til gangs, og Mary og Tootie sørger for at mjøden flyter. Ved Friggs patter... spillet er jo helt konge!

    Uansett, Giants får juling av Eagles og Sverdnordmennene er på vei hjem.

    Ha en fin dag!
     
    tommy777, PettR, LN-MOW and 4 others like this.
  2. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Glad fotballfri mandag. På tide å starte den nye uken. Nå venter kontorarbeid på morgenkvisten og formiddagen før det blir noen kundemøter etter 12:00. Ingen mandag uten trening - så da blir det vel en fortsettelse på CoreEB. Ha en bra uke!
     
  3. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Straks jobb.. Vanlig sådan! Forrige uke brakte meg på div møter i Afrika, så det var en mer innholdsrik uke, men men.. ;)
     
  4. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    Gäääääässsppgooood morgon från Flygbussen!

    Super tur upp med SK140 även om det betyder att jag måste lämna ön 0420. Kort vecka på kontoret där jag skall klämma in 5 dagars jobb på 4 innan BOO väntar till helgen.
    Ha en flott dag!
     
    tommy777, EB, Islending and 1 other person like this.
  5. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    Glad mandag fra Oslo! Høsten har definitivt tatt tak i dagene nå og med 1 grad i morges, måtte luen frem når hunden skulle luftes. Grei dag på kontoret med et par møter og relativt tom mailboks. Ser ut til å bli en fin dag...
     
  6. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Endelig mandag!

    For først gang i høst måtte jeg skrape et lett lag av is av bilen før jeg kunne kjøre på jobb, så får vel begynne å vurdere å hente frem vinterdekk. En 8 timers kontordag før SAS tar meg till BGO via TRD.

    Gelder meg til å teste Clarion Admiral i kveld, samt en god bruger på Inside.

    Ha en super mandag :)
     
    Islending liker dette
  7. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Mandag ja.
    Mandager er vel aldri spesielt gode. Egentlig burde ikke mandager starte før tirsdag kl 1100.

    Høsten var virkelig kommet idag. 5 grader ute i morges, og det virket som alle trærne hadde fått gule blader over natten.
    Kjenner at halsen er blitt sår og at en forkjølelse kommer snikende. Så da er det vel høst da? Og det kan da slettes ikke være rart at jeg drikker?

    Amerikansk fotball ja. Det har vel aldeles ikke noe med fotball å gjøre. Det er en spesiell form for bryting som også kan ansees for å være en litt kinky aktivitet for kraftige karer som liker å tafse litt kraftig på hverandre. Helst rulle litt rundt og kose seg skikkelig og sprette en avlang "ball" med hverandre. Må være folk med helt spesielle lyster som kan bruke fritida si på se på de aktivitetene der......

    Er det helg snart?
     
    SASlovah4evah liker dette
  8. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    På Ris måtte jeg skrape is...og det bare to døgn etter at jeg badet i Oslofjorden på lørdag...
     
  9. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Det tok litt tid, selv for meg som har en college football fanatic i huset. Men nå tror jeg at jeg har taket på det meste. Spillet har faktisk mer ved seg enn førsteinntrykket gir inntrykk av ..

    Happy Mondays .. I dag skal løse gjenstander sikres før nattens storm ankommer .. skal visst bli skikkelige greier. Heldigvis pleier vi å slippe relativt billig fra det her ved foten av Georgia-fjellene .. Fridag i dag, men har ikke merket så mye til det så langt.
     
  10. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    ARRRGGHHHHH... Gate A10!!!
     
    Martin F and Cecilie like this.
  11. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    G'ettermiddag herifra.

    Bleh. Er alt jeg har så si.:eek:
     
    tommy777 and Fnate like this.
  12. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Aaaaaahhhh... Opptur... flybytte til OSL:
    [​IMG]
    (ex. BMI A321 som normalt går til Tel Aviv og Cairo)
     
    AndersB, LN-MOW, tommy777 and 5 others like this.
  13. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Nice!

    God lunch fra Chicago.

    Grått i været i dag og nok av utfordringer å ta tak i. Blir plukket opp kl 1630 for en tur til Brussel, Zurich, Frankfurt, Berlin og Amsterdam. Retur på torsdag.

    Ukens highlight: Easyjet :p Fatt mot! ;)
     
    Fnate and KristianSk like this.
  14. Finn Erik Edvardsen

    Finn Erik Edvardsen Medlem

    Innlegg:
    237
    Likes mottatt:
    202
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra Hana, her er det Dicovery Day (Colombus Day i andre deler av USA) men Colombus gjorde lite for Hawaii - så her feires det oppdagelser. Startet dagen som vanlig med et bad i Venus Pools, så 100% Maui kaffe ute "kanten" - kun hav inntil man når Galapagos. Travel dag med planlegging av vårt marked (Hana Ohana Marketplace) blir nok neppe "godkjent" av BI økonomene i Norge, men ingen av våre investorer blir påvirket av det. I kveld blir the Road from Hana og siste MD-95 tilbake til Honolulu. Ha en flott dag - det skal vi
     
  15. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Hjelpe meg for ett kaos på ORD. Skulle egentlig være med den beryktede UA972 til Brussel og videre til Frankfurt, men grunnet mye trafikk til flyplassen, samt at Uniteds website ikke ville sjekke meg inn, ble jeg denied innsjekk 45 minutter før avgang. Etter mye om og men, der en supervisor lagde mer surr enn hjalp, er man nå godt plassert i annen etasje på en 747 non stop til Frankfurt ved siden av en snerten snelle og ankommer Frankfurt halvannen time før planlagt..... Dersom vi kommer oss avgårde selvfølgelig.
     
    Jørgen liker dette

Del denne siden