Jepp, det er konklusjonen...Aldri mer! Får bare forsette med å si har et fly og hotell budsjett på over halv million i året
Da er det snart landing på BNE. Jeg tror det er flere år siden jeg har sittet i et sete som har feilet knyttnevetesten så spektakulært som dette. Jeg har jo alltid nødutgang eller bedre! Det er tungt å være statusløs i selskapet man flyr... Jaja! Neste tre flights er i det minste i C
God formiddag fra Trondheim Grått,sludd og generelt kjipt vær. Blir nå aldri helg heller....som skal tilbringes på hytta. Helgas tur til København var vellykket, fikk flott oppgradering på Scandic Palace , selv som Level 2. Måtte det bare blir fler... Ha en nydelig dag
Hysj hysj. Bedre at folk flest flyr bak gardina og ikke samler EB poeng for da kan jeg fortsette å fly godt på mine
God mandag fra havet, 21/21 dager fullført og kun 1 time igjen med jobbing før S-92'n skal frakte meg til Stavanger senere ikveld. Det føles godt å ha fullført 3 uker, men en liten gledesdreper med at det må tilbringes 1 natt på hotell med tilhørende 8 timers møte i morgen... Ha en ellers strålende dag
God mandag fra fiskeriet seafood Oslo lufthavn. Her er det vennetur til Liverpool for å se kamp samt nyte forhåpentligvis god Beatles musikk på Cavern. Det serveres god mat på Oslo lufthavn også utenfor loungene.