God mandag fra Miracle lounge BKK (D)

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av travelislife, 04. april 2022.

1. ArthurDent

ArthurDent Veteran

Likes mottatt:
    5,950
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra det sørlandske. Et lite lavtrykk er i ferd med å trekke forbi. Det var på høy tid, det var knusktørt i egnen.
    T-3 til "påskeutfart" med WF-vispen.
    ...Som for øvrig minner meg på : Widerøe ser ut til å samarbeide tettere og tettere med Finnair. Ruten KRS-BGO har vært operert av NoRRA ( med Finnair-logon på maskinen, ikke så rart, det er vel et underbruk av Finnair)..
    ATR 72-500 -maskin med inngang bak. Svært "slankede" busseter, men med akseptabel plass -så vidt det er . Men jeg savnet lademuligheter for telefonen. [​IMG]

travelislife, Earl, Eddie47 and 8 others like this.
  2. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    26,287
    Bonuspoeng:
    183
    Ho snakka seinast i helga om ein jentetur ho og vennindene skal på i haustferien, so eg trur eg har gode odds. Har fått eit generelt "ok" til å reise på tur, men ein veit jo aldri før ein sit på flyet.

travelislife, ArthurDent and OyvindN like this.
  3. SirH00D

SirH00D Roger, Roger. What's our vector, Victor?

Likes mottatt:
    458
    Bonuspoeng:
    53
    God lunsj i snøværet!

Sittet halve dagen på CT-telefonen. :p Startet med en helt ny (men hyggelig) agent som satte meg på vent to ganger før hun dro ut mikrofonen når hun endelig skulle svare meg. Og så etter flere brudd kom jeg endelig igjennom til en mandagsgretten Dennis, JACKPOT!! :( Prøvde å kansellere og få tilbake en utgått CT på en Tokyotur i slutten av april. Dennis mente denne var lost. At jeg kunne booke om til 2x poeng eller kansellere uten å få CT tilbake... Takk, men nei takk.. :confused:

Tok mot til meg og ringte opp enda en gang (valgte engelsk) kom til en kar som virket veldig hyggelig, men sa det var litt for sent å gjøre. Pushet ham litt på at det var greit å kansellere i Asia frem til 31. august. Han forhørte seg med Eurobonusavdelingen og kom tilbake etter 2 min, poengene er refundert, og CT kommer om 1-3 dager. Alt ser ut til å være fikset! :D

4. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,415
    Bonuspoeng:
    293
    Takker og bukker, jada alltid tilbake, akkurat som jomfru turen ala egotripp til AmEx lougen på LHR hint hint :)

Ser det er fryktelig mange poster å se igjen, rekker vi alt dette ;)

travelislife, OyvindN, Earl and 4 others like this.
  5. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    12,513
    Bonuspoeng:
    183
    Ekstremt fett livery om ikke annet da

travelislife, Earl and ArthurDent like this.
  6. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    878,050
    Bonuspoeng:
    293
    travelislife liker dette
  7. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    9,573
    Bonuspoeng:
    183
    Det så absolutt strålende ut! Og er ikke så rent lite misunnelig… Hvordan ble det på hotellfronten, har du bestemt deg for en kjede for å få status?

ArthurDent and travelislife like this.
  8. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    9,573
    Bonuspoeng:
    183
    Naturlig konkurranse er bra, at begge gnager på samme beinet er ikke bra. Long haul til samme destinasjoner fra BGO/SVG er nok ikke liv laga. Jeg hadde sans for Icelandsair sin versjon med triangelflight BGO-KEF-SVG-BGO
    Men jeg skjønner ikke hvorfor artikkelforfatter har koblet flyplassutbygging til jordvern. En utbygging av SVG vil max ta 300m av jorda syd av rullebanen. Det er peanuts i forhold til hva boligutbygging tar hvert år.

ArthurDent and travelislife like this.

Del denne siden