Oi oi! Dagen starter greiet den, Melding fra legen " du skal inn og få vaksine"... Etter 33 år får jeg endelig noe igjen for å ha kraftig astma og allergi. Lukter danmarks ferie i sommer av dette. I tilegg så er årsregnskapet for mitt AS ferdig
God ettermiddag fra Trondheim Mye å ta tak i på jobb etter ei ukes sykemelding.... Ha en herlig mandag
God efta fra hjemmekontor dag# ørten millioner og 3. Bra at det regner litt, slik at det blir mer grønnere ute . Nå blir det MR til Bodø på søndag, og det kan ikke komme raskere! Er det noen som vet om det serveres mat og drikke inne på loungen på Gardermoen fra nå av (altså at man kan sitte der å spise)? Med tanke på endringene i lovbestemmelsene for Ullensaker (fra 5A til 5B).
God ettermiddag fra hovedstaden hvor vi fremdeles venter på en vår som aldri ser ut til å komme helt. Hjemmekontor og teams/zoom-møter. Savner å spise på restaurant med utsikt som jeg hadde for 3 år siden på denne dato.
God ettermiddag. Fordelen med å skulle jobbe neste helg, er at man har langhelg fri denne helgen. Den gule stolpen på andre siden av elva markerer ytre Schengen-grense, og bak de fire svarte bygningene står det en rød-grønn stolpe som indikerer hvor Putin tar over kontrollen. Om noen lurer på hvor de skal ta sommerferien om den må holdes innenriks, anbefales Øst-Finnmark. Det er fint i Lofoten om sommeren, men det er også dyrt og fullt av folk. Tipper også @Kristian har en lang liste med ting å få med seg på nordsiden av Varangerfjorden. Ha en fin mandag!
God ettermiddag fra Grenland, skulle egentlig grille biff i dag, men grunnet regn og vinterlige temperaturer sitter den og godgjør seg i ovnen i steden. Hvor er våren? får ikke mindre reiselyst av været som er meldt fremover.. Denne dukket opp i Google Photos for meg i dag, "minner" for 3 år siden
God ettermiddag fra bortekontoret! Skjønner jo at SAS kan kjøre 4x statuspoengkampanje når de til slutt bare kansellerer alle flyvningene man har bestilt uansett Og de endret det vel sånn at du ikke får 4x ved kansellering, så... Holder ut håp om at jeg kanskje får satt meg på et fly før høsten, selv om SAS kanskje ikke vil det sånn.
Her på solkysten har vi grillet entrecôte og drukket deilig kald rosévin på terrassen ... sånn er det her....solkysten leverer!
Hei..Veldig forståelig at mange har stor reiselyst akkurat nå... Jeg har nylig reist til Norge etter arbeidsopphold i Sør-Amerika og kan bekrefte at karantene og daglig terror fra nasjonalt kontrollsenter ikke er særlig hyggelig. Selv om jeg tviler så håper jeg det er lenge til neste gang jeg må ut av landet.
Stilig, klarer ikke helt å se hvilken båt det er. Men ser umiddelbart utifra fargene at den tilhører Skansi Offshore fra færøyene....Skulle gjerne vert i din posisjon akkurat nå og jobbet offshore i Norge, desverre blir jeg sendt litt her og der. Selvfølgelig litt gøy og fortsatt få reist litt mtp hvordan verden er akkurat nå, men merker at jeg setter større pris på å komme hjem God fri til deg når helikopteret endelig kommer!
Det stemmer bra det! Dette var M/S Saeborg, som er en av de faste skutene her ute. Og ja, jeg er heldig som jobber offshore i Norge og ikke minst at jeg bor i Norge i disse tider. Mine kolleger fra Danmark, UK etc. begynner å bli mektig lei av karantenehotell nå for å si det mildt...