God mandag fra Trondheim

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av LN-FHU, 09. april 2018.

1. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,295
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra et flott vårvær her i bartebyen
    Ikke'no problem å stå opp etter gårsdagens kalasseier på Lerkendal, der smurfene fra mo**e ble sendt hjem som blå, hakket møkk :p:p

Tegner til å bli en flott dag....og det er 4 dager til neste flytur :D:D

Ha en fantastisk mandag :):):)

2. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,506
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra en grå vår, tåken er tett og flyene står på BGO.

Godt jeg skal reise med tog til Voss og hente ny bil til min datter, får sette på tåkelysene.

Ellers har jeg sett på en MILLION billige billetter fra bolaget, kanskje det blir noen turer??

God morgen!

geddi and Olelink like this.
  3. Olelink

Olelink EBP

Likes mottatt:
    130
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra SK4489 som snart letter fra TRD :)

Forresten, godt å få den gamle frokostboksen tilbake, men den nye smoothien med grapefrukt, gulerot og chilli er jeg ikke helt sikker på, satte en merkelig ettersmak o_O

Last edited: 09. april 2018
  4. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,752
    Bonuspoeng:
    293
    Det er mandag i hovedstaden også.
    Litt grått, men det er i alle fall lyst!

Ny uke, og denne uken skal jeg endelig ut og fly litt igjen. Har kikket fort på "salget" hos SAS, har ikke kjøpt noe. Sier egentlig SAS noe sted at dette er et salg? Det er jo ofte samme priser som de har ellers?

Litt lenge til helg, forøvrig.

5. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,641
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra rett bortenfor OSL. Grått og vått. Knappe 6 timer til neste flytur, DY til LGW. AVIS leverte jo ny kampanje rett etter at den forrige tok slutt så nå er det 7000 poeng per leie, enkelt å finne ut hvor man skal leie bil da.

geddi liker dette
  6. Henrik

Henrik Hellas-sympatisør

Likes mottatt:
    9,196
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Oslo!
    Lange arbeidsdager med litt for mange baller i luften står på planen denne uken, og så skal jeg forsøke å endre en bonusbillett på CDG-OSL. Fant vel ut at 1t og 25min connection med separate billetter er i underkant knapt hvis Air Canada kommer inn litt forsinket.

Ha en bra en!

7. ValdresBjarne

ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

Likes mottatt:
    9,366
    Bonuspoeng:
    183
    Fy faen, no er eg lei denna jævla såkalla våren. God LAX kjem på torsdag! 20180409_094442.jpg

Kristian and Eddie47 like this.
  8. jvsandem

jvsandem Veteran

Likes mottatt:
    7,426
    Bonuspoeng:
    183
    God middag fra Oslo.

Litt av en dag så langt. Bordet SK 4017 klokken 09:55 til SVG, og alt så ut til å bli en normal dag. Men det skulle det ikke bli, da vi nærmet oss landing på SVG ga pilotene gass og gikk opp igjen. Kapteinen forklarte oss at det var en todelt grunn til dette, den rullebanen som normalt ble brukt var stengt og innflyvingforholdene gjorde at det var vanskelig å lande på den andre. Det ble gjort et forsøk til, så ble det tatt en beslutning om å snu og gå tilbake til OSL.

Grunnen til at hovedrullebanen var stengt var at LN-NOA, en Beech King Air B200 fra Air Wing hadde buklandet. Pilotene skal visstnok ikke ha fått noe varsel om at hjulene ikke var ute. Så da ble jeg booket om til 16:00 i dag, noe som ikke passet veldig bra, så jeg ba om å bli booket om til i morgen istedenfor.

Bilde lånt fra Stavanger Aftenblad:

000000-000b.jpg

Eddie47 and funkenstein like this.
  9. Misterix

Misterix Veteran

Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra hovedstaden. Arbeidsdagen avsluttes på kontoret etter at man har vært ute på kundebesøk. Må virkelig innrømme at det frister mer med kundebesøk når været er bedre enn når det regner!

Ha en fin kveld.

10. funkenstein

funkenstein Senior Medlem

Likes mottatt:
    7,224
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra LHR!
    Var som kortest innom United-loungen, men der var det (nesten) kun ståplass igjen, må ha vært noen forsinkelser her også. Heldigvis er veien kort til SQ (og AC) sin lounge, og her var det ro & fred. Utenfor leker store gutter med både fly og Tonka'en de fikk av påskeharen.

Fortsatt god mandag! LRM_EXPORT_20180409_155947.jpg

jgroneng and Eddie47 like this.
  11. LNAND

LNAND Medlem

Likes mottatt:
    344
    Bonuspoeng:
    63
    God kveld fra United Club Domestic Lounge på SFO. Frokost nummer to, og litt kaffe. Hadde 8.20 flyet ut fra RNO. Tre timer her som disiplinert skal brukes til å jobbe. Så til IAH og videre til MSY. Litt av en melkerute, men får flydd og jobbet.

Attached Files:

12. Earl

Earl Veteran

Likes mottatt:
    8,027
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra hovedstaden.
    En grei start på arbeidsuken, hvor man fikk unnagjort en del før en tettpakket dag med møter i morgen... men for å komme ajour så ble det ett par timer lengre enn normal dag. Jaja greit å komme ajour var det jo, og siden både tirsdag og onsdag skal bestå av sosiale aktivieter etter jobb var det greit å få unnagjort ting i dag.

Fortsatt noen uker til neste flytur, føles egentlig altfor lenge til...så får vel titte litt på dette såkalte salget til SAS, og se om det er noe spennende å finne ;)

Kristian liker dette

Del denne siden