God mandag godtfolk!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Are, 01. aug 2022.

1. Grooo

Grooo Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    913
    Bonuspoeng:
    93
    Egen seng er best.
    Ni netter på luftmadrass gjør noe med kroppen selv om man har dyreste tilgjengelige madrass.

Earl, OyvindN, Flyrlavt and 6 others like this.
  2. thfagert

thfagert -

Likes mottatt:
    1,137
    Bonuspoeng:
    93
    Enda en god mandag fra Grenland.
    Brukte amex på Kiwi Ulefoss på veien hjem, så enten er det kortet ditt, eller så er det veldig lokale problemer.

3. travelislife

travelislife Will travel to my last day

Likes mottatt:
    2,708
    Bonuspoeng:
    93
    Da landet man / strandet man i CPH. Misset connection fra DOH CPH med QR og SK videre til Oslo som hadde oppsatt tid 1525 MEN gikk 1545. Blir vouchere og EUR komp av sånt. Stranda på Clarion CPH. Dusj og pilssss neste.

Last edited: 01. aug 2022
    Earl, OyvindN, Calling and 2 others like this.
  4. Flyrlavt

Flyrlavt Veteran

Likes mottatt:
    4,314
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra The Loft, passe sliten etter en meget etterlengtet festivalhelg. LOT ønsker meg straks ombord på en Embraer retning WAW og så blir det bolaget på siste etappe OSL-BGO i morgen, jeg rekker til og med å møte opp på jobb til avtalt tid i løpet av uken :rolleyes:

Earl, Eddie47, Calling and 1 other person like this.
  5. Earl

Earl Veteran

Likes mottatt:
    8,190
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra hovedstaden..
    Hjemme igjen etter en helg i London hvor Wembley var turens mål og høydepunkt. Fått sett en del kamper live i løpet av EM, og det føltes litt som ringen var sluttet ettersom jeg fra tribuneplass så England vinne både første og siste kamp i mesterskapet. For en stemning og fest det ble når det ble sagt og sunget it's come home. For egen del så var det jo fint at BA byr på skikkelig bobler både i loungen og ombord så man kunne fortsette festen store deler av dagen i dag også ;)

I morgen venter kontoret, men heldigvis kun 14 dager til neste flytur og litt mer ferie.
    Nyt mandagskvelden folkens :)

Kristian and Maggie like this.

Del denne siden