Endelig hjemme etter en lang dag på jobb. Litt misunnelig på Nice-gjengen, men noen må jo drifte landet. Have a Nice day
Det var kanskje samme Francois som forsøkte å kople brua til cockpiten fredag kveld; her fotografert ut fra vinduet på rad 7 på Dreamlineren til Kjos, rett etter at han hadde oppdaget feilen og var på vei tilbake til bak rad 8.
Og gamle unge herr Are har kommet seg hjem til Norge. Og måtte vise legg for å kjøpe en flaske rom på taxfree......?? Swiss C leverte forøvrig et helt fint produkt, dog traff maten bedre på Austrian C etter min mening. Og Swiss hadde ikke klype til servietten
Har ikke for vane å ta daglige bilder av meg selv... Men jeg kan innrømme at jeg ser omtrent ut som i går kveld, mulig hakket mer skjeggete og hakket nærmere gulsot.
Dere Nice-farere, hvordan reise fra NCE inn til sentrum? Uten nødvendigvis bli helt Kong Salomo. Begrenset hva man legger i 7 km.
Vi hadde hotell ved flyplassen og tok toget frem og tilbake. Er nok greiere med buss/taxi/uber på en slik avstand.
Har brukt Uber, Buss og Taxi. Alternativ 1 og 3 er greiest. Koster noen kroner, men funker helt strålende.
Prøvde oss på buss engang og aldri mer. Greit nok bare inn til selve sentrum men ble sluppet av midt på gata å stod der som to tente lys. Takke seg til Roam Like Home + Uber!