God mandag morgen

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 02. juni 2014.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Ny uke og nye muligheter... Dagens og morgendagens tur til Gøteborg ble avlyst sent fredag - så m.a.o så har jeg fått to bonusdager - fantastisk når kalenderen er fullbooket. Ha en flott start på uken du også.
     
  2. Roberto

    Roberto co-founder

    Innlegg:
    218
    Likes mottatt:
    227
    Bonuspoeng:
    43
    GOOOD MORGEN VERDEN!!!
     
  3. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Grdmpf fra det Sørlandske!

    Solen skinner og 18 grader kl 0815 er slettes ikke galt. Men så er det jo sommer også da......

    Jeg er på plass på kontoret med en travel uke foran. Første møte starter straks og så går det slag i slag.
    Heldigvis ingen planer i ettermiddag, så da kan man forhåpentligvis hente seg inn litt igjen.

    God uke!
     
  4. pgaa

    pgaa Bygdetulling

    Innlegg:
    403
    Likes mottatt:
    969
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Nydalen.
    På tide å pelle seg avgårde på jobb. Og så bare se frem mot at mandagen går over til tirsdag etterhvert.
    Mandager er det verste jeg vet, og enda godt det kun er en pr. uke ..

    Ha en bedre mandag.. :) ZzzzzZZ
     
  5. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Endelig mandag, not.
    Etter en skikkelig vakker langhelg, var det ekstremt tungt å komme seg ut av bingen i dag tidlig. Mandager er også møtedag nummer 1, så dette kan bli utfordrende.

    Ha en så god mandag som mulig! :)
     
  6. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen! Da var jeg kommet til Kjevik. Siste etappe foregår med buss før jeg velter inn døra på jobb om en time.
     
  7. Islending

    Islending Senior Medlem

    Innlegg:
    564
    Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen... Opp tidlig for å gjøre et par ting... Begge deler gikk i dass... Første bomtur var til banken kl. 08:30 for å gjøre et innskudd... Åpnet ikke før kl 9. Opp til den kinesiske ambassaden for å søke på visum. Stengt i dag pga. dragebåtfestivalen (kinesisk "helligdag")... Jaja... Får komme meg opp ekstra tidlig i morgen da. Ha en bedre dag...
     
  8. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,932
    Likes mottatt:
    6,776
    Bonuspoeng:
    183
    God dag fra Oslo. Pes på kontoret i morges og ankom SVG 20min før flyavgang litt tidligere i dag. ukens første møte er nå igang, siden blir besøk hos broderen før litt utepils til kvelden.
    Ha en flott uke:)
     
  9. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra Oslo. Sol og 20 grader foreløpig :cool:
     
  10. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    God dag fra SK830, for tiden en plass over nordlige Europa på vei hjem til Oslo..

    Blir heldigvis en del reising denne uka, så ting lover bra enn så lenge!
     
  11. Roberto

    Roberto co-founder

    Innlegg:
    218
    Likes mottatt:
    227
    Bonuspoeng:
    43
    Da har man vært på Holmenkollen og foreviget Den Nye Bilen! Jeg er glad i fly, men er blitt fryktelig glad i Giselle også...

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    view, tommy777, EB and 3 others like this.
  12. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Mercedesen min heter Helga og er av en betraktelig eldre årgang enn Giselle :p
     
    Bizflyer and Roberto like this.
  13. TOS_EBG

    TOS_EBG Lost in Space (and currently EBD)

    Innlegg:
    455
    Likes mottatt:
    492
    Bonuspoeng:
    63
    God ettermiddag fra sola i TOS også (eller ser den ut av kontorvinduet). Det er ikke så varmt som sørpå enda, men det skal bikke over 20 grader de nærmeste dagene så da så :)

    Tilbake til hverdagen etter en langhelg i Grimstad med behagelig vær (shortstemperatur og grilling hos søstra :))

    Pinsehelga er planlagt tilbrakt i Bergen (av alle plasser.....), forhåpentligvis ordner RadissonBlu Royal Presidentsuiten siden vi kommer og har Concierge status.

    Hva er dette med å navngi bilene sine??? For da være måte på å ha sentimentale følelser for et fremkostmiddel, spesielt Mercer ;)

    Forresten var Fly Med Oss innom paradiset i Varangerfjorden dere ser i avataren min:
    http://www.tv2.no/v/818435/
     
    SASlovah4evah and Roberto like this.
  14. Henshaw

    Henshaw ID Traveller (ish)

    Innlegg:
    265
    Likes mottatt:
    171
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg har en 5 år gammel DBS jeg, billig i drift og fritatt bompenger. Gratis parkering har jeg også.
    Her tilbringes dagen innendørs, da PC og ute i sollys ikke akkurat er en optimal ting. Føler at jeg snart har fortjent en pause da.
    Forøvrig fin start på dagen at den eksamen man trodde var på tirsdag egentlig er på onsdag :)
     
    Islending liker dette
  15. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Vakkert:)
     
    Roberto liker dette
  16. Finn Erik Edvardsen

    Finn Erik Edvardsen Medlem

    Innlegg:
    237
    Likes mottatt:
    202
    Bonuspoeng:
    43
    Da har solen staatt opp i vest ogsaa, dagen er i gang med en god kaffe fra Blackbird Bakery - med prosjektet arbeide paa Hawaii er det noen stille timer med New York Times paa Bainbridge foer armene brettes opp og foerste moete med Ulupono Iniative. Skulle oenske det ikke var Web Conferance :cool: Men Non Profit livet gir ikke den samme reise aktivitet som i Oljo - ha en flott dag
     
    Roberto liker dette
  17. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Corollaen min er en BBJ ... ;)

    G'moorgen ja. Straks klart for avmarsj til Den Store Flyplassen. Men først blir det en drøy halvtime ombord i MARTA-trikken .. (Moving Africans Rapidly Through Atlanta). Lufthansa skal få gleden av å frakte mann og elg over dammen i natt, forhåpendtligvis 'in style'. Registrer at man har satt inn en maskin med F-seter i dag, men har ikke noen særlige forhåpninger om å snagge en av de. Går sikkert til noen HON'er eller no slikt ... Atlanta er ellers satt opp med toklasse ...

    Flyverelgen er ferdigpakket også. Noen har fortalt ham at det er viktig med vitaminer og han har sittet hele morgenen og prøvd å stappe en ølflaske ned i skipssekken han fikk sist vi fløy LH. Får ta en liten prat med ham etterhvert og minne ham om TSA og væskeforbud .. Tror ikke han har lyst til å bli downgraded til Koffert Class ....

    Oh well .. 'nuff of that .. Nå lunch. Så avmarsj.

    [​IMG] https://scontent-b-mad.xx.fbcdn.net...088_580829248698111_1316916555701427021_n.jpg
     
    Islending and Roberto like this.
  18. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Gratulerer med ny bil, Roberto. Klør meg fortsatt litt i nepa av det valget, men den ser ihvertfall veldig bra ut. ;)

    God formiddag fra Chicago. Blåmandag etter hockeytapet i går aften. Snakk om å tape på målstreken. Viljen var liksom ikke der etter at man vant hele røkla i fjor.

    Storm på vei igjennom området akkurat nå, bøtter ned.

    All reise avlyst denne uken for å fokusere på ett veldig viktig prosjekt internt. Randy ankommer staden onsdag og blir til fredag.

    Ha en fin uke!
     
    Roberto liker dette

Del denne siden