God mandag morgen!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Are, 29. april 2019.

1. ordnetseg

ordnetseg EBG saved my life!

Likes mottatt:
    1,637
    Bonuspoeng:
    93
    Et lite throwback til en påske noen år tilbake sas/widerø skulle bringe oss fra tromsø til lakselv...

20150328_121701.jpg

Ha en fin uke med lite buss for fly!

Wiolenze, Earl, OttoL and 7 others like this.
  2. mathiasfe

mathiasfe Veteran

Likes mottatt:
    13,359
    Bonuspoeng:
    183
    Verre var det vel for de som skulle enda lengre den påsken. Kjenner noen som tok buss fra Tromsø til Kristiansand. Kjenner jeg blir svett bare tanken på det.

drsyk and Eddie47 like this.
  3. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    41,421
    Bonuspoeng:
    293
    Men tenk på alt det fine de fikk se på veien! :rolleyes:

Earl, OttoL, RoadKing and 3 others like this.
  4. Arvid1410

Arvid1410 Veteran

Likes mottatt:
    7,052
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Jessheim. Priser meg lykkelig over griseflaksen som gjør at jeg ikke har en eneste jobbreise med fly verken denne uken eller neste (og kom meg hjem fra Haugesund før streiken startet på torsdag). De eneste utskeielsene på reisefronten denne uken er Skien og Elverum pr. bil. Makan til flaks når det først skal være streik altså :p:cool:

Kristian, Wiolenze, Grooo and 2 others like this.
  5. anders82

anders82 Veteran

Likes mottatt:
    9,449
    Bonuspoeng:
    183
    Litt mandag i dag og, men ikke line blå som forrige tirsdag. Ryktene sier at Austrian åpner innsjekk 48t før. Da skal far rappe et tronesete på tur til Chicago
    Ellers blir det en særdeles kort uke. Det trengs da det er Texas på prosjektet om dagen
    Og sp håper jeg alle dere som er streikefaste kommer dere hjem
    PS. Det kommer nok et slags live reisebrev fra turen. Man skal da på bærtur må vite

Kristian and Earl like this.
  6. Earl

Earl Veteran

Likes mottatt:
    8,888
    Bonuspoeng:
    183
    God mandagskveld fra hovedstaden.
    Arbeidsuken er i gang, men allerede i morgen er det jo nesten helg ettersom det er fridag på onsdag :D
    Ser det dras frem bilder av buss for fly, ifølge 1 på jobben var det tilbudet han fikk for turen til Bodø. Han valgte å ikke ta turen nordover og heller utsette turen gitt... Så tydelig at dette igjen er noe SAS bruker for å få kundene frem!

Nyt kvelden folkens og lykke til med å komme dere frem for de som er streikefast :)

Kristian and Avixlo like this.

Del denne siden