God mandag morgen...

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 12. jan 2015.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra hovedstaden. Årets heftigste reiselivsuke er klar til åpning - mye som skjer de neste 9 dagene - både her og der. Ellers er det fortsatt hvitt og flott ute. Ha en topp start på uken.
     
  2. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Bodø. Bikkjekaldt i dag, og det forventes en 16 graders tempraturforskjell når jeg lander i Bergen i ettermiddag. Ser fram til å få flydd litt igjen, selv om det er en 737-600 x 2 :)

    Ha en flott mandag :)
     
  3. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    Måndag, ny arbetsvecka och nya utmaningar. Fortfarande groggy efter helgen men jag tror vi startar med en kopp kaffe och tar det därifrån.
     
  4. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Trondheim
    Nettopp levert kidsa i barnehagen - nå lett ryggtrening før kiropraktor. Deretter kanskje en kaffe nede i byen.

    Ha en fin dag :):):)
     
  5. PlusGo

    PlusGo Medlem

    Innlegg:
    109
    Likes mottatt:
    36
    Bonuspoeng:
    28
    God morgen fra Oslo.
    Ny uke og nye muligheter sier dem, vi får håpe det stemmer.

    Ønsker alle en innholdsrik uke :)
     
  6. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Fortsatt hvit og flott uke her også, og den har allerede vart over 9:51!

    God morgen fra toget. Blir deilig med en hel uke uten biff, alkohol og ribbefett.

    Var forøvrig skråsikker på at jeg hadde lagt på meg en haug etter en ukes "orgie" i Vegas. Så veier jeg meg og har isteden gått ned 1,5kg. Tegn på at man har jobbet litt.

    Ha en fin en!
     
    tommy777 liker dette
  7. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Go'mandag fra det Sørlandske!
    Her meldes det om 6,5 varmegrader og regn og fortsatt en del vind. Enda godt man jobber innendørs.

    Kjenner jeg er støl i ryggen i dag etter gårsdagens familiebowling. Er visst lenge siden jeg har beveget kroppen den veien.
    Ut over det ble det en fin helg men som vanlig føles den alt for kort.

    Nå er det jobb igjen og det er måneds og årsavslutt som fyller dagen. Ingen reiseplaner heller for de kommende ukene.

    Enda godt man slipper snø!!

    Fortsatt god uke ønskes!
     
  8. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    G'morgen vestsørøstfra .. Opptil flere varmegrader til en forandring. Til gjengjeld regner det ... Men det er greit.

    Fri i dag. Så nå som jeg har fått jaget guttungen på dør, blir det en dusj, så en lur mens jeg lurer på hva jeg skal finne på resten av dagen. No stress,
     
  9. chrisbu

    chrisbu Senior Medlem

    Innlegg:
    877
    Likes mottatt:
    755
    Bonuspoeng:
    93
    God formiddag fra BGO, på vei til Trondheim og vinteren, regner med det blir bedre enn pissregn og storm :)
     
  10. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Sjalabais fra Chicago.

    Litt snø i lufta på morran, men ikke så beinkaldt i dag. Spiller egentlig liten trille siden man er på vei ut av byen for resten av måneden i dag. Fruen reiser med United via Newark, som skal bli interessant, jeg har noen møter i morgen i Brussel, så jeg reiser med Hansen via Frankfurt, vi møtes forhåpentligvis i Roma i morgen ettermiddag ;)

    Full fart med jobb på morran før fruen blir hentet om ett par timer, jeg har en lunch med en forretningspartner og deretter til Ohare for meg også

    Ha en flott mandag og flott uke!
     
    LN-FHU and Fnate like this.
  11. Reidar

    Reidar Aktivt Medlem

    Innlegg:
    409
    Likes mottatt:
    405
    Bonuspoeng:
    63
    God middag fra NYC . UA 38 hjem i kveld etter 3 dager. Men her regner litt. Men hjemme bli vi bare 9 dager før mjølkeruta vår hit igjen , UA 39. Men videre til 6 dager FLL . Må jobbe litt intenst før det.:D
     
    Fnate liker dette
  12. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    Det plinget i telefonen. Jeg kan møte deg onsdag lød den kortfattede tekstmeldingen. Onsdag passer fint, svarte jeg. Nå skal jeg for pokker gjøre alvor ut av mine endeløse trusler om å ikke fly SAS. British Airways har lenge vært mitt foretrukne flyselskap, men denne gangen må jeg reise på en veis billett og de er dermed utelukket. Valget står derfor mellom SAS og Norwegian. Jeg skal vise de, tenkte jeg. Ingen kan ta fra meg bonuspoeng, ledig midtsete og forretningsklasse uten at det skal få konsekvenser.
    Regnet trommer hardt på ruten i det jeg trykket meg inn på Norwegian sin nettside. Jeg stirret tomt inn i datamaskinen i flere minutter før jeg kom til meg selv igjen. Kan jeg virkelig gjøre dette? Svikte "bolaget" for et lavkostselskap? Nei, jeg kan ikke gjøre dette. Jeg må fly SAS. Som sagt så gjort forsøker jeg å laste SAS.no for å bestille en ny billett. Søkemotoren laster og laster, i flere minutter. Hva kan ha skjedd? Jeg omstarter maskinen og slår av og på modemet. At et selskap som SAS har tekniske problemer fremstår for meg som utenkelig, det må være utstyret mitt det er noe galt med. Jeg springer ut døren, opp drappen og banker utstoppelig på naboens dør. Du må hjelpe meg, nå! Roper jeg. Hva er det? Svarer naboen. Jeg skal bestille en flybillett, men nettverket mitt er nede. Kan du hjelpe meg? Selvsagt gode nabo. Her er nettbrettet mitt, ta den tiden du trenger. Heller ikke her får jeg nettsiden til SAS til å fungere. Hva kan ha skjedd?


    Dette er et utdrag fra min kommende roman om mitt noe kompliserte kjærlighetsforhold til SAS.
     
    Kjakan, SASDC8, AndersB and 2 others like this.
  13. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,394
    Likes mottatt:
    3,333
    Bonuspoeng:
    113
    Tips: bruk alltid wideroe.no sine sider :D
     
    KristianSk liker dette
  14. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113

    Jeg skjønner ikke problemstillingen....?
     
    KristianSk liker dette
  15. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    Tenkte ikke på Widerøe, takk for tipset!
     
  16. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    Booket BA med miles jeg...
     
    tommy777 and Fnate like this.
  17. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Det var butleren som gjorde det!! :eek::D
     
    KristianSk liker dette
  18. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Og der var man endelig fått parkert rævva si ned på 87K for et lite pust i bakken. Dagen har gått slag i slag og man har fått gjort en hel del.

    Sola skinner og alt ser ut til å gå på skinner for oss begge.

    Fraulein! Schruen sie ned Das temperatur und bringen sie das Champers, bitte!
     
    LN-FHU liker dette

Del denne siden