God mandag morgen

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 02. febr 2015.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra hovedstaden. Nå venter innboksen på bryggekontoret - blir vel nok å finne på i dag også. Lite reisevirksomhet i starten på uken:) Ha en bra uke!
     
  2. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,143
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Prærien, nå venter en journalist på Starbucks, deretter Norefjell og fest i 5 dager til ende,
    Hardt liv !
     
    Bjoern In America liker dette
  3. Bjoern In America

    Bjoern In America Digger USA og Japan!

    Innlegg:
    744
    Likes mottatt:
    1,009
    Bonuspoeng:
    93
    Another day, another dollar.

    Endelig mandag og en spennende dag på børsen.

    For en kamp vi hadde i natt, var det mange av dere som fikk den med seg? Wow amerikansk fotball er kult!
    og så vant det beste laget så klart! Gratulerer Patriots!:D

    5 down, 9 to go!
     
    mhsalv liker dette
  4. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Ååååh, fytti katta. Teit å bli sittende og se på fobbalkampen i går. Så riktignok ikke hele, men nok til at formen ikke er smuk i dag.

    Ha en bedre mandag.
     
    Bjoern In America liker dette
  5. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    Aaahh! Deilig å kjenne at mandagen er mye bedre enn søndagen.
    2 minus og lettskyet pent og vindstille vær. Ganske alright faktisk.

    Jeg ble ikke sittende oppe og se på amerikansk brytekamp i natt. Er det virkelig noen som kaller det mølet for sport?
    Ikke bruker de ball (for en ball skal da være rund) og føtter benytter de i svært liten grad da de stort sett prøver å holde denne med henda.
    Og ikke minst ser de gutta ut til å være usedvanlig glad i hverandre og møljekos. De om det.
    Jeg sov greit fra den dustegreia der gitt.

    Ah! Snart lunsj! Håper kantinen har noe godt å by på idag.
     
    tommy777 liker dette
  6. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Chicago.

    Her er det kaldt og har kommet store mengder snø i løpet av de siste par dagene, men det ser ut til at snøryddingsselskapet har gjort en god jobb siden jeg kan se avisen foran garasjen. Skal ikke komme mer snø i dag.

    Man må vel uansett ut for å shoppe litt mat i dag siden man ikke kom seg ut i går

    Ha en flott uke!
     
  7. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    G'morgen, ja ... fortsatt sur for det unødvendige tapet i går. Her kunne man bare spasert griseskinnet inn, og så valgte man å gjøre det komplisert. Slikt straffer seg ... Seahawks' offensive koordinator kommer til å bli forfulgt av denne avgjørelsen til sin dødsdag. Men ellers var det en spennende match. Men dansende og syngende haier og palmetrær i pausen var ikke helt for meg ...

    Skyet og småsurt her nord for Atlanta. Fridag i dag, og nå som jeg har fått jagd ut guttungen, tror jeg at jeg skal feire med en skikkelig høneblund.
     

Del denne siden