God mandag morgen fra tbanen. Nå er vinterferien over og vi bytter ut sol ved pool med epost på kontor... I dag er det også skuddårsdag, se se opp for gale geocachere på kalenderjakt Happy hunting! og en god frossen morgen til resten.
God bonus mandag fra Stavanger. Herfra kan det meldes om litt kjølige temperaturer men godt vær. Nå er alle andre forduftet til hennholdsvis arbeid og skole mens jeg har rigget meg godt til i godstolen med første kopp kaffe. Etter et svalestup på jobb ble jeg honorert med en ukes sykemelding. (Det var vel mer som et flodheststup da) De neste timene går nå med til litt forum lesing før kursen settes mot Sola. Der skal vi sende en kollega ut i pensjonistenes rekker. Ha en super dag der ute
Ja, det var visst mandag igjen. Og ikke hvilken som helst mandag. Skuddårsmandag. Denne ene dagen hvert fjerde år vi må jobbe gratis vi som har fast månedslønn. Får kompensere med å ikke gjør for mye på jobben i dag kanskje? Ute er det kaldt og det blir nok en travel uke. Så da er det kanskje greit å starte litt forsiktig?? Hu hei...
Bare et par timer igjen på jobb i dag. Og det er aldri feil! Så var det å fylle opp det tragisk tomme kjøleskapet... Ha en fin ettermiddag, med eller uten kjøleskap
God aften fra St. Petersburg. Fantastisk lounge her på Corinthia-hotellet. Frokost, lunsj, middag og drinks. Veldig glad for at jeg har GHA Black-status og fikk oppgradering til Executive Room! Også for 700 kr. natten for 2 personer da, hehe