God mandag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Bizflyer, 23. mai 2016.

  1. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    Så var det mandag igjen! God morgen/formiddag (stryk det som ikke passer)

    Godt at sola skinner så vidt igjen etter at lørdagen og søndagen har vært fylt med store nedbørsmengder her i sør. Og så snakker vi plutselig 5 dagers arbeidsuke igjen. O stress o gru. Kanskje man må vurdere en egenmeldingsdag på fredagen? Er jo ikke vant til så mange arbeidsdager på rad nå i slutten av mai.

    Jaja. Godt man ikke har de store planene for kvelden, så man i det minste kan legge inn en ettermiddagslur.....
     
  2. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra hovedstaden. Her er været heller dårlig så like så greit at man sitter inne på jobb!
     
  3. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
  4. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,115
    Likes mottatt:
    7,631
    Bonuspoeng:
    183
    God regnfylt mandag fra Oslo. Air France var ikke spesielt gira på å gi meg noen ekstra tusenlapper for ny koffert, så da får jeg ta den halvveis stusselige refusjonen og kjøpe meg noe fornuftig.

    Ha en bra en!
     
  5. mathiasfe

    mathiasfe Veteran

    Innlegg:
    2,764
    Likes mottatt:
    10,062
    Bonuspoeng:
    183
    God dag fra Ludwig Maximillian Universität.

    Sitter ei foran meg i auditoriet med Rimowa Amenity-Kit fra Lufthansa. Gjett om jeg er misunnelig?
     
    MadsVaHa liker dette
  6. MadsVaHa

    MadsVaHa Veteran

    Innlegg:
    2,508
    Likes mottatt:
    5,541
    Bonuspoeng:
    183
    Her er det bare å bryte isen, for dette må være drømmedama.
     
    mathiasfe and Bizflyer like this.
  7. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God efta fra Park Hyatt Dubai. Ankom grytidlig og startet med å sove noen timer. Så jobbe litt. Så gomle tempura shrimps. Så kuke rundt i poolen. Så bestille en Mojito og daffe intenst på solsengen. Fytti katta, denne dagen trengte jeg.

    [​IMG] [​IMG]

    Full gass med kunde imorgen :-|

    Ha en fin en
     
    Last edited: 23. mai 2016
  8. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra Oslo.
    Sitter og gjør ferdig siste rest av presentasjonen for ledermøtet i morgen i Køben. Skal bli deilig å få litt "luft under vingene" igjen og besøke mine kolleger i Kongens by. Har faktisk ikke flydd på en måned og begynner å få litt abstinenser. Har utrolig nok Plus-billetter denne gangen for jeg var smart nok til å kjøpe de på Now or Never-salget for en liten stund tilbake. Kudos til meg. Pleier ikke å gå i loungen på vei nedover (får alltid lounge access av Berg-Hansen når jeg bestiller der), men er det noe ålreit frokost der da? Altså ikke laks! Har for vane å bestille meg en mozarella og skinke-baguett på Upper Crust, for det er da tross alt ikke jeg som betaler... Noen grunn til ikke å fortsette med dette også i morgen?
     
  9. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    Og DER var en Business Class billett hos Hr Singaporsen i boks! Glær mæ!!
     
  10. WillOKC

    WillOKC Medlem

    Innlegg:
    81
    Likes mottatt:
    51
    Bonuspoeng:
    18
    Og for billetten får du i tillegg Gullkort, samt 45k Eurobonus-poeng, alt for den nette sum av 20k? Må jo sies å være en god deal det, foruten alt du får av Amneties, mat, bobler m.m!
     
  11. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    Ja hvis du flyr til New Zealand så. Jeg skal ikke så langt, men det gir meg mye hygge og nok poeng til å fornye gullkortet. Og det er vel få som vil krangle på at ikke SQ har en av de beste Bizniz klassene i verden... Og så teller jo 200% EuroBonus-poeng selv på de biligste biz billettene mye da.
     

Del denne siden