Så var det mandag igjen! God morgen/formiddag (stryk det som ikke passer) Godt at sola skinner så vidt igjen etter at lørdagen og søndagen har vært fylt med store nedbørsmengder her i sør. Og så snakker vi plutselig 5 dagers arbeidsuke igjen. O stress o gru. Kanskje man må vurdere en egenmeldingsdag på fredagen? Er jo ikke vant til så mange arbeidsdager på rad nå i slutten av mai. Jaja. Godt man ikke har de store planene for kvelden, så man i det minste kan legge inn en ettermiddagslur.....
Og så glemte jeg at det skal bestilles Singapore Biz billett idag!! https://insideflyer.no/singapore-airlines-tilbud-business-class/
God regnfylt mandag fra Oslo. Air France var ikke spesielt gira på å gi meg noen ekstra tusenlapper for ny koffert, så da får jeg ta den halvveis stusselige refusjonen og kjøpe meg noe fornuftig. Ha en bra en!
God dag fra Ludwig Maximillian Universität. Sitter ei foran meg i auditoriet med Rimowa Amenity-Kit fra Lufthansa. Gjett om jeg er misunnelig?
God efta fra Park Hyatt Dubai. Ankom grytidlig og startet med å sove noen timer. Så jobbe litt. Så gomle tempura shrimps. Så kuke rundt i poolen. Så bestille en Mojito og daffe intenst på solsengen. Fytti katta, denne dagen trengte jeg. Full gass med kunde imorgen :-| Ha en fin en
God ettermiddag fra Oslo. Sitter og gjør ferdig siste rest av presentasjonen for ledermøtet i morgen i Køben. Skal bli deilig å få litt "luft under vingene" igjen og besøke mine kolleger i Kongens by. Har faktisk ikke flydd på en måned og begynner å få litt abstinenser. Har utrolig nok Plus-billetter denne gangen for jeg var smart nok til å kjøpe de på Now or Never-salget for en liten stund tilbake. Kudos til meg. Pleier ikke å gå i loungen på vei nedover (får alltid lounge access av Berg-Hansen når jeg bestiller der), men er det noe ålreit frokost der da? Altså ikke laks! Har for vane å bestille meg en mozarella og skinke-baguett på Upper Crust, for det er da tross alt ikke jeg som betaler... Noen grunn til ikke å fortsette med dette også i morgen?
Og for billetten får du i tillegg Gullkort, samt 45k Eurobonus-poeng, alt for den nette sum av 20k? Må jo sies å være en god deal det, foruten alt du får av Amneties, mat, bobler m.m!
Ja hvis du flyr til New Zealand så. Jeg skal ikke så langt, men det gir meg mye hygge og nok poeng til å fornye gullkortet. Og det er vel få som vil krangle på at ikke SQ har en av de beste Bizniz klassene i verden... Og så teller jo 200% EuroBonus-poeng selv på de biligste biz billettene mye da.