God mandag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Stuttfeiten, 04. des 2017.

1. Stuttfeiten

Stuttfeiten Veteran Moderator

Likes mottatt:
    18,532
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen frå Christchurch og New Regent Street (trur eg).

Dagen startar bra, og vi har bikka 25 grader. Men det er litt kald trekk i lufta, så underteikna har tatt på skjorta.

Ellers har vi det ganske bra. Ha ein fin desemberdag alle sammen!
    LRM_EXPORT_20171204_120324.jpg

Morsomt å sjå damer i sommerkjole henge opp julekransar på balkongen rundt oss. :)

(PS! No må folk gå på rommet sitt og legge seg...)

Last edited: 04. des 2017
  2. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    22,962
    Bonuspoeng:
    293
    21 timer foran meg.. Fint vær og alt det der, men jeg begynner å bli bekymret for at julegavene jeg bestilte ikke rekker å komme frem til hotellet før jeg drar i morgen. En har bekreftet levering på tirsdag og den andre vet jeg ikke. Noen som skal til San Francisco de neste dagene? :(

NoLimit and Eddie47 like this.
  3. watchaddicted

watchaddicted Reisende fant

Likes mottatt:
    4,031
    Bonuspoeng:
    113
    God mandag fra Changi, opp i grytta for vår neste flight til BNE! Julen har også ankommet SKL:)
    C4F11F7A-18D5-466E-B233-0A13BF9B1ED7.jpeg 6E1D7F26-0475-4093-A276-16FBDF68AF41.jpeg 88BF48F2-C1CE-4092-B398-0696DCE5934C.jpeg

4. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,625
    Bonuspoeng:
    183
    Mornings fra MUC. LH F leverte på retur også, men har en liten følelse av at nivået ligger ett lite hakk lavere på MUC rutene ift FRA?

Digg med passkontroll i loungen. Frokost inntatt i lounge ved A22, men siden det er gatebytte så bytter vi lounge også. Tydeligvis en ny F lounge som passer bedre til K gate.

petterel liker dette
  5. Brunello

Brunello A heart's a heavy burden

Likes mottatt:
    1,331
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Loungen på Ås. Serveringen er dårlig, men skal se om det ikke dukker opp en blings med leverpostei etterhvert. Godt det snart er Berlin, det finnes verre byer å dra til, på denne tiden av året.

Travellingalf liker dette
  6. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,733
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra T-banen!
    Skal ut og kjøre tog i dag, heldigvis er det ikke buss for tog mellom Asker og Drammen lenger.

Nå må det jaggu snart bli helg!

7. funkenstein

funkenstein Senior Medlem

Likes mottatt:
    7,224
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra hovedstaden!
    Var nesten først på jobb i dag, noe som medførte at jeg ble frivillig til å rydde opp etter fredagens julebordvorspiel. Intet gjør mandagen bedre enn å vasse i peanøtter og ølbokser allerede før kl 0800...

Vel, da er man kanskje sikret litt karma, som er nesten like bra som bonuspoeng!
    Ha en flott dag!

petterel, Eddie47 and LN-FHU like this.
  8. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,294
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Trondheim
    Slapseføre , men det forhindre ikke at jeg går til jobb - 40 minutters rask gange får opp puls og øynene kl. 0600 på morran :):) Glad jeg har tilgang til deilig,fersk,rykende varm kaffe når jeg kommer på jobb.
    4 dager til julemarked,gløgg og juletuborg i kongens by :D:D

Ha en fortreffelig mandag :):)

petterel and Eddie47 like this.
  9. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,876
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg hadde en trivelig tur med SK4095 i går. Flyvertinnen ble over seg av begeistring for at jeg ville ha Mikkelerer og la ut om de forskjellige typene man kunne få på IC flights, og at de også hadde drinker med basis i dette. Hyggelig :)

DanH, Oddvar, Flyvende_mare and 4 others like this.
  10. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,876
    Bonuspoeng:
    293
    Det er en ting jeg lurer på. Man melder seg på julekalenderen, så kommer det mail, og den kommer på forsiden, og så må man legge inn detaljene igjen.
    Dette er smått irriterende, hvorfor er det slik? Er det ren kommers?

11. ArthurDent

ArthurDent Veteran

Likes mottatt:
    5,931
    Bonuspoeng:
    183
    God mandagsmorgen fra det blide Sørland. Om noen timer er det SK216 til OSL og SK4432 opp til Bekmørt'nan. Ryktet forteller at hvalkikketuren er avlyst. Det er en "sorg" jeg kan bære. Denne karen blir sjøsyk bare det fortelles en sjømannshistorie. Har fått oppgradering på OSL -TOS. Muligens historiens dyreste polarruller ;)

12. Larsmarius

Larsmarius Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    351
    Bonuspoeng:
    63
    God kveld fra Riga! Fått brent av noen Finnair poeng på en bonus tur hit. I morgen bærer det hjemover igjen, men mellomlandinga på 3t40min på HEL med en liten fyr på 8 mnd kunne jeg gody vært forruten.
    Tror Finnair tok nesten 500kr for å kjøpe tilgang til loungen, er det verdt 2x500kr?

Del denne siden