God mandag....

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av LN-FHU, 18. des 2017.

  1. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Trondheim
    Spaserturen til jobb ble til skyss, da nabo'n tilbød seg plass i bilen siden han jobber like ved :)
    Så da får man heller gå hjem....;)

    Herrlig hyttehelg er over -fantastisk vintervær og nå er alt klart der til innrykk i jula. Ingen flere flyturer i år, LYR venter i midten av januar, så får man heller bite det i seg :)

    Ha en aldeles strålende mandag :):):)
     
  2. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,334
    Likes mottatt:
    19,543
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra bussen. Lett snøfall her i dag.
    Nå er det få dager igjen av året og tre dager til årets siste flytur. Da stopper 2017 på 172 flights.

    Og uka nå kommer til å gå i ett frem til onsdag kveld.. Godt å kjenne at man lever;)

    God mandag!
     
  3. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,762
    Likes mottatt:
    57,028
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra T-banen!
    Lett snøvær på morgenkvisten i dag. Det er så deilig og stille når det snør i Oslo. (Og når klokken er 7, så folk flest ikke har dratt hjemmefra ennå..)

    Ikke mer fly for meg i år, men det blir en del tog i stedet. T/R Tønsberg i dag, dessverre i monkey class og uten bonuspoeng.:rolleyes:

    Ha en finfin siste uke før jula tar oss! (Og da kommer også årets lengste helg!)
     
  4. ArthurDent

    ArthurDent Veteran

    Innlegg:
    1,701
    Likes mottatt:
    5,875
    Bonuspoeng:
    183
    God mandag fra et nokså glasert Sørland. Ankom Kjevik i går kveld, spent på om ladetimer'en hadde fungert gjennom helgen. Kunne vært verre, kunne vært bedre. Lå litt i grenseland for de ca 85 km hjem, ikke minst siden det var -4 og regn -altså underkjølt regn, og jeg ble tvunget til å bruke defrosteren med jevne mellomrom. Har kommet til at jeg bør kjøpe aksjer i en av hurtiglade-kjedene. Sannsynligviis eneste måten å få igjen litt av blodprisen de tar for strømmen. Brukte ca 30 min på "hurtiglading" ( Det går langsommere når en skal toppe batteriet) fikk inn 1,01 kWh for å ha 95% på batteriet, og betalte 84 kr for herligheten. Inn-pris er neppe mer enn 84 øre, så da tar de tydeligvis 100-gangeren:mad:. Like glassert på veien i dag tidlig, så da måtte jeg kjøre på samme måte som pinnsvin "gjør det" : ....forsiktig.:p
     
    Eddie47 liker dette
  5. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,440
    Likes mottatt:
    34,233
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra EVE. Sur kaffe, hyggelig peiskos i "loungeavdelingen" og en liten nedtur med ikke å kunne bestille Aftenposten med rewardpoeng på telefonen.
     
  6. MadsVaHa

    MadsVaHa Veteran

    Innlegg:
    2,508
    Likes mottatt:
    5,541
    Bonuspoeng:
    183
    Hoy fra Trondheim.
    Første arbeidsdag etter ferie, godt er det. Bli så lat av ferie. Godt er det at det snart er ferie igjen, bli så sliten av å jobbe. Huff. alle disse kampene i livet.

    Ha en fin dag :)
     
    Eddie47 and holmen like this.
  7. Brunello

    Brunello A heart's a heavy burden

    Innlegg:
    733
    Likes mottatt:
    1,331
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Manhattan! Finnes verre steder å være :) Ha en fin dag, alle sammen!
     
  8. Angie

    Angie Medlem

    Innlegg:
    239
    Likes mottatt:
    548
    Bonuspoeng:
    93
    God formiddag fra OSL.
    Dagens reise OSL - CPH - TLL og hjem igjen om tre dager.

    Mulig dette har gått meg husforbi, men reglene i sikkerhetskontrollen ang. flytende væske gjelder også smørbare produkter???

    Skal besøke venninne som ønsket norske produkter hun savner. Har derfor tatt med leverpostei. De tre boksene med leverpostei går da under kvoten for flytende/smørbart og kun en pose per person. Riktignok var de snille i sikkerhetskontrollen. Jeg hadde kun håndbagasje og hadde en pose med kosmetikk. Men de lot meg likevel få beholde leverposteien. Nå er det ei i Tallinn som blir glad

    Lærte i alle fall noe nytt i dag
     
    DanH and Travellingalf like this.
  9. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,685
    Likes mottatt:
    21,745
    Bonuspoeng:
    293
    Smørbart går under de samme reglene som flytende ja.
     
  10. thool

    thool Aktivt Medlem

    Innlegg:
    385
    Likes mottatt:
    958
    Bonuspoeng:
    93
    Mandager er aldri gode, men la gå.

    Siste innspurt nå til og med onsdag før Bergensjul står for døren.
     
  11. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,047
    Likes mottatt:
    68,587
    Bonuspoeng:
    293
    Bergensjul er da ikke det verste man kan ha..... sideveis regn og 7-10 grader ...
    alt ved det normale!
    Lys og varme inne og en herlig koselig jul.

    For vel 20 år siden hadde vi snø på julaften ... gjerne mye snø! Et år fikk ungene nytt alpinutsyr til jul og da "festen" var over gikk de ut i hagen og tråkket slalombakke!

    Det får vi aldri igjen ...
     
  12. thool

    thool Aktivt Medlem

    Innlegg:
    385
    Likes mottatt:
    958
    Bonuspoeng:
    93
    Vet, de to foregående julaftene har det vært storm, regn og 9 grader. Sotrabroen ble jo stengt hele forrige jul, så ble jo vindfast på den hersens øyen.
     
    Eddie47 liker dette
  13. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,385
    Likes mottatt:
    17,912
    Bonuspoeng:
    183
    ... og vi har hengt opp fuggelband og vi har pynte tre...

    Ha ein fin dag alle sammen! IMAG0563.jpg
     
    Travellingalf, holmen, Angie and 2 others like this.

Del denne siden