God morgen fra SK4489 til Stavanger, jeg er normalt sett ikke CRJ900 begeistret, men når jeg sitter ved nødutgangen med blokkert sette ved siden, så er det nok riktig bra. En riktig god uke til alle!
God morgon frå Aust-Finnmark! Helga starta med at pandionkatten som har frekventert heimen i åtte år, vart sendt til dei evige jakt- og pandionmarker etter femten år på moder jord: Elles har helga bydd på framifrå vêr, som stort sett har medført utandørsliv: Av reiserelaterte saker skal dagen brukast til å planleggja tur til Shetland i slutten av månaden. Dersom nokon har tips, fyr gjerne av frå hofta! Ha ein brillefin vekestartsdag, folkens!
satser på at tåka holder seg vekk, og at helikopter kan hente meg for 4 ukers avspasering senere i dag. fint på sjøen, men jaggu fint hjemme også
God morgen fra godstolen. Blir snart å dra mot byen i skikkelig Trøndervær, 3 grader, regn, vind. Virker som høstvær. Synes det er godt jeg. Ha en flott dag alle sammen!
Morgenstund med kaffe. T-17 til Hamburg med Bolaget, og dyr konsert i Elbphilharmoni.. Spent på om det kommer streikevarsel som kan lage kvalm, men reservebilletter med Norwegian ligger klar. Ha en fin dag!
God morgen fra Brussel, utkvilt og god etter nattens flygning LAD-BRU med mellomlanding i Kinshasha. Videre til Frankfurt nå og så ender man tilslutt opp i moderlandet.
God morgen. Solen skinner i hovedstaden denne morgenen. Noen møter og en del jobb. Senere i dag Finnair til Helsinki for så videre til Turku med buss...ikke glamorøst og ikke rett hale på maskinen, men slik er det nå en gang. Ha en flott uke.
Stakkars deg … det kommer vel til å bli tomt? Du får se positivt på det, den fikk den servicen den fortjente og 15 år er vel anselig for en katt.
God ettermiddag frå Singapore, det blei ein jobbe frå hotellet/ventedag i dag. Måtte kjøle meg litt ned i varmen
God morgen fra hjemmekontoret. Første kaffe på vei inn i gapet. 10 minutter etter rutetid i dag. Første møte om 3 minutter. Etter jobb, litt handling av utstyr til hage. 1 minutts stillhet for katten til Kristian.
God morgen fra Oslo, og kondollanser til @Kristian Her er en ny uke i gang med en tilsynelatende uendelig rekke møter og dokumenter det skal snakkes og menes ting om. Hele åtte uker til neste reise, så får bare telle ned og glede seg i sakte fart....
God formiddag fra Grenland. Begynner å bli "normal" igjen i kroppen, etter en fuktig lørdag i Risør i helga. Ferdig med langfri- nattskift venter. 14 dager til neste utflukt- harrytur først, så suite på Son Spa på hjemoverveien. En måned til neste friperiode og flytur.. Rip til katta.. man blir glad i dyra også. Trist når de forsvinner.
"God" føremiddag frå Sunnfjord. Her regnar det, eldstemann holdt meg våken i natt og jammen ser det ut til at sommarferien lyt gå i økonomiklasse. I tillegg er eg kalla inn som (vara)meddommar i ei rettssak same dag som LAX/SFO-turen skal begynne. Får håpe eg får fritak denne gongen og. Sakshandsamaren er ei anna enn førre gong, so det spøker litt. Når både fly og hotell er tinga får eg jammen håpe det let seg løyse. Kondolansar til @Kristian. Kattar er kjekke dyr med mykje god selskap i.
God mandag! Våknet før vekkerklokken og irriterte meg over at jeg ikke fikk de fem ekstra minuttene, men kom meg nå på jobb og står her og jakter min første bonustur. Håper å få tak i noen billetter med LH for tur om to ukers tid.
Nå var det strengt tatt ikke @Kristian sin katt, men naboens! Den hadde vel Pandion Lounge hos @Kristian
Då har eg fått fritak (igjen). Skal det faktisk gå bra og at eg kjem meg avstad fire år etter at eg vart Eurobonusnisse?
Stemmer, men pelsdotten bølla seg inn i huset og hjarta mitt. Så kåken min vart ein fullsørvis lounge, berre for pandion, sjølvsagt, når dyret meinte det var fornuftig. Altså stort sett heile tida når eg var heime. Ei fin tid