Bra julaften, men det har høljet kattunger ute og nesten all snøen er borte ... Fortsatt er det grålysning ute, men nå skal julefrokosten forberedes mens det fortsatt er helt stille i huset.
God morgen fra Grenland. Slutt på julefeiring, er på jobb i prosessindustrien. Fire formiddager og tre nattskift på "menyen" her. D.v.s at nyttårsaften blir feiret på jobb- jaja. Er så gammel at nyttårsfest er oppskrytt.. Ha en fin romjul
God første juledag. Fortsatt syk etter 35 timers turen til ferien. Men nå er regnskapet for inneværende opptjeningsår gjort opp. Er det bedre valuta å betale 1400 sek eller 14.000 ekstrapoeng for å kjøpe resterende poeng til å berge EBD?
God første juledag fra Lillehammer. kaffe i koppen og snart julefrokost, så blir det nok en tur ut i nysnøen, har lavet ned en masse over natten så må i det minste se om jeg får gravd frem bilen igjen.
God første juledag fra en tidlig ankomst til OSL. I dag er det F-dag! Ble spurt i går om jeg egentlig hadde reisefeber lenger. Med ANA F på menyen våknet jeg unormalt tidlig på en første juledag. Ganske så stille her. SAS flyet som skal ta meg til LHR skal ha en flight i dag. Det ser ut til å være skandinaviske SAS.
Riktig god jul fra jobben. God middag i går : julekaker : og greier. I år annonserte jeg 2 julegave ønsker i sosiale medier. Fikk det ene : det andre har jeg fikset selv.
God morgen! Den amerikanske julenissen fant ut at vi er på besøk, så julestrømpene var fulle av deilig amerikansk godis og annet gøy i dag. Været er ikke helt på vår side, og i dag skal det faktisk regne en del. Men, vi har sekken full av både tørre klær og regnjakker, så vi er klare for alt! Julenissen klarte også nesten å dra meg opp på EBD, mangler nå under 5k poeng. (Opptjeningsperioden går frem til 31/7, så jeg tror det skal gå bra denne gangen også) Håper alle har en fredfull romjul!
Gledeleg jul frå Bymarka i Trondheim! Første juledag på ski er ikkje den aller dummaste aktiviteten. Spesielt på godt og snørikt føre Måtte alle få ei fredfylt julehøgtid vidare!
God første juledag fra trykkeriet hos svigers. Her har man hatt med avkommet på Bukkene Bruse i Badeland. Betraktelig mindre underholdende for de voksne enn de andre filmene til Qvisten animasjon, men gøy med låt fra Blomst på soundtracket i det minste.
Tar sjansen på en liten julehilsen fra TG910. TG imponerer med kaviarservering. Ingen har vel noensinne klaget på slikt servert sammen med LPGS.