Nå får vi igjen for en tørr sommer her i vest. Nå er det snart nedbørsrekord for september ... Er selv på hytten og ble vekket av kraftig bråk fra regn på taket .. Skulle likt å fly litt .. Ha en fuktig dag
God morgen, Da var det igjen dags for sydenkontor. Yr.no sier at det skal bli 11 grader og sol, og det får være greit. Husker når alle nettavisene meldte at supersommerens skulle vare til langt ut i oktober. Den gang ei.
God morgen fra en solbadet, om enn kjølig, hovedstad! Trygt plassert på jobb, og startet dagen med å booke en svipptur til London neste måned. Kan ikke la det gå for lang tid mellom besøkene, loungene på T2 kunne jo risikere å glemme midt blide&tørste åsyn... Ha en flott fredag, uansett hvor fuktig den måtte være!
God morgen fra solfylte Buskerud. Dagens tema er visst fuktighet, og den ble i første omgang gjennomført i kommunens plaskedam. I neste omgang blir det kanskje noe til kveldens lammeskank på hytta. Ha en fin fredag, kos dere!
God morgen fra hovedstaden! Det er fredag, det er sol, og det er kun få timer til langhelg. Dagen i dag inneholder først et par møter, så lunsj, og så skal resten av dagen brukes på å sjekke at midtsetet fortsatt er ledig, glede seg til tur, og sjekke værmeldingen på YR. (Det bør ikke komme noen ny tyfon nå, altså!) Jeg merker at humøret er godt i dag
God morgen Frankfurt AirPort , valgte Maple lounge til Air Canada på vei til Nairobi med LH. Det ble tidlig morgen i dag, overnattet på Park Inn og sjekket inn bagasjen i går kveld, veldig praktisk og sparte mye tid i dag.
Sånn passe god morgen fra hovedstaden. Jeg skulle egentlig ta lappen for MC i dag kl 08.05, men litt for kaldt og fare for is på veien gjorde at den ble kansellert. Da blir det ingen ny mulighet før til våren. Jaja, sesongen er vel omtrent over likevel. Neste flytur er på torsdag...
God morgen, hjemmekontor rett utenfor OSL og sola skinner. Bilen orket ikke trille inn i garasjen i går, så måtte skrapes is for første gang denne sesongen. Tok det med ett smil, noen timer til og det er TG C OSL-BKK og videre til DPS med TG etter drøye 3 timer i BKK. Loungevalg i BKK med C har forresten blitt enkelt etter besøket hos SilverKris sist. Fly forsiktig og god helg folkens
God morgen fra et regntungt Trondheim. Godt det snart er helg, men litt trist at det er nesten to måneder til neste planlagte flyreise Ja, ja man har ikke mer feriedager enn man har...
God morgon frå Sunnfjord. Her er det som vanlig opplett og full fart. Jokerhandling etter jobb etterfulgt av fårikålmiddag.
God morgon frå ein kald, men vakker haustdag. Får sende ein tanke til dessa elgjegarane som no sit ute i skogen og vonar dei får varmen i kroppen etter nokre kalde, våte og vindfulle haustdagar. No tikka det inn plusgrade for tur til DUB. På tide å kjøre til Joker for å tjene dei inn att. God helg
Og god formiddag fra kalde og våte Sunnmøre. Snøen begynner å komme faretruende langt ned i fjellene nå ser jeg, men heldigvis (?) skal det bli mildere igjen allerede i morra. Våkna, som vanlig egentlig, av dattera mi i dag tidlig og at noen kan være så blid hver eneste dag rett etter man har våkna er for meg ett stort mysterium. Er ikke pappas morgenhumør hun har arvet i alle fall Ett annet hyggelig innslag på morgenen var varsel fra ExpertFlyer om at Swiss nå hadde "åpnet" ett sete til i First slik at jeg og @Stuttfeiten får sitte ved siden av hverandre på ZRH - SIN i neste uke. Har en mistanke om at min første tur i First kan bli ganske så fin...
God dag ifra Nordens Paris. Idag regner det ikke og 4 grader sier telefonen at det er. Det er bare 19 dager til jeg skal ut og fly igjen. Awardwallet teller at det er 12 flyvninger til jul og det var mer enn det jeg trodde i August da jeg ble EBS. Ha en god Fredag og en god helg når den tid kommer
God formiddag fra i (innenriks) loungen. Forbauset over hvor mye folk her er midt på dagen. Ferden går til Norges vakreste landsdel for krabbefiske. Skjønt, med det værvarselet som er, spørs det om det heller blir i hyttestua med fyr på peisen, en liten en i glasset og mange gode historier