Jammen meg en som var frekk nok til å tenke at han skulle «låne» 1D. Men jeg gjorde ham oppmerksom på at slikt krevde dispensasjon fra hr. @Eddie47 og ble kun innvilget til staselige mennesker i den indre krets, som meg Neida, seriøst, han bare benytter 1D til å skifte. Men det ble til en god historie i min rike fantasi..,
God ettermiddag fra en stappfull lounge på Osl. Attpåtil ingen som ville lage kaffe til meg heller..heldigvis smakte suppa fortreffelig. Sk354 tar meg straks nordover til bartebyen. God helg!
Jeg er visst en av de sjeldne utskuddene her på forumet som er glad for hver dag jeg IKKE har en flytur (i alle fall så lenge det er jobbtur og ikke en C/F tur til fjerne himmelstrøk), men kan sitte på hjemmekontoret og få gjort unna alt arbeidet som bygger seg opp pga alle reisene jobben medfører... Jaja, god helg alle sammen
Kan man si at vinteren er her når det begynner å snø? Den legger seg ikke på bakken enda, men likevel. Gått over nå, men man ser tydelig på fjellene at Sjøgrens har krypet lenger ned
Greit at det ikke legger seg. Jeg tar turen oppover på torsdag og er ikke klar for vinter riktig ennå.
God morgen fra Cancun. Her skinner sola og livet er slettes ikke verst. Minst mulig på tapeten i dag bortsett fra å sløve på stranden og drikke lokalt øl. Kos dere der hjemme med minusgrader og snø Ha en feiende flott og avslappende dag
Eg reiste same veg tirsdag kveld etter midnatt. Då sette eg meg på 2C og knurra til alle som såg ut til å senke farten når dei nærma seg rad 1. Eg er usikker på om det var knurringa eller det faktum at eg starta dagen kl 10 på Oide Wiesn som gjorde at både rad 1 og 2 var ledige på veg nordover (Lederhosen og to auger som sikkert såg ut som baklysa på ein gammal Ford Granada. Kom heim seint i går, og dagen i dag starta i natt med melding om brannalarm (viste seg heldigvis å vere falsk) på jobb. Humøret steig betraktelig når det tikka inn melding frå @Travellingalf om full pott i Swiss sitt setelotteri. Og no skin sola! Ha ein fin dag vidare alle sammen!
God fredag frå Aust-Finnmark! Dagens tråd starta i det våte element. Det nærmaste vi kjem her i nord i dag er torsk, noko nabokatta (ja, den pesdotten med pandionkort osv.) set pris på: God helg og fly pent, folkens! Og måtte bonuspoenga hagle inn på konto!
1. https://www.vinmonopolet.no/vmp/Land/Finland/Kyrö-Napue-Gin/p/2204102 2. https://www.aperitif.no/drinker/drink/gin-sling/2108297 God helg folkens! Neste flytur på tirsdag etter at september ble en måned uten flyturer. Skulle riktignok til køben i morgen på U2, men da jeg så setlisten fant jeg ut at andre har sikkert mer glede av den billetten enn det jeg har.
God kveld fra bollebua i Trondheim, Herjet i møte, delte ut penger og traff folk. Turen kan oppsummeres som en eneste stor suksess. Nå er det hjem til Oslo, lade batteriene og agåre til Amsterdam på onsdag. Ha en flyvende en, med kanelbolle eller en helt vanlig tørr bolle...
God kveld fra hovedstaden. Arbeidsuken ble avsluttet med en grei fredag hvor man kun hadde 1 kort møte og således fikk gjort unna en del annet og tømt innboksen før helgen... i går tikket det inn flere møteinnkallinger i Sverige i løpet av de neste ukene så fikk brukt litt av arbeidstiden til å bestille både fly og hoteller i dag. Plutselig ser oktober ut til å gi betraktelig flere flyturer enn forventet og det er jo helt allright God helg folkens
Redd for at du kommer til å være såpass marinert etter 7 timer i ZRH loungen at du sovner ved ankomst rad 1 og våkner ved landing i langt-sør-og-litt-lenger-vest...
Sju timer? Det er da altfor lite. Har nesten ti på veien bortover og nesten åtte på returen. Så joda, det kan godt hende du har rett, men det er da vel derfor de har dagrom i loungen vel? Så kan jeg hvile litt der i løpet av dagen før boarding?
Oss du tenker på? Kjenner jeg min gode reisekompanjong @Stuttfeiten rett så har han vel allerede begynt på det. I alle fall i tankene Det skal i alle fall overraske meg mye om det ikke kommer ett ord eller to, og ett bilde eller tre, fra den turen også.