God morgen fra et regnfullt Bergen (hvem hadde trodd det ). Her blir det syndeflod, ikke så rart det, så breikjefta vi bergensere har vært etter seieren over Tromsø i helga og dermed er sølvet "sikret". Neste år skal gullet hem....Det er nå bankers Så noen ovenpå har tatt aksjon...... Skal bli godt å få reist litt igjen, over tre uker siden sist. Har vært veldig irritabel mot kone og sønn i det siste, hatt ufrivillige og tilfeldige flybevegelser og vært konstant på sas.no og insideflyer.no......klassiske symptom på høy og alvorlig grad av reisefeber Så da jeg fant ut at jeg manglet kun 4000 poeng for å fornye EBD (irriterende mange møter som har blitt kansellert ), samt høy reisefeber, måtte aksjon tas. I forrige uke ble det bestilt MR til TXL. Skal møte @mathiasfe i gullstuen hvor jeg endelig skal få meg en av de berømte og ettertraktede tagg'ene det går gjetord om. Som gir 100% oppgradering til biz hos alle *A selskaper Uansett, en insideflyer tagg er nok den aller beste medisinen jeg kunne fått akkurat nå Fortsatt god dag til alle!
Mornings fra OSL. LItt labert skydekke enda, men dette blir en fin dag. Mest pga at etter at arbeidsdagen er ferdig så blir det endelig CT tur med Jr. OSL-FRA-BKK-HKT... Nyt dagen folkens, med eller uten boardingkort
God morgen fra BGO, hvor jeg har et kort stopp før ferden går videre via OSL til GDN. Kombinerer MR med "hjemmekontor", og skal bare snu i døra før jeg setter retur mot SVG (via OSL og BGO). Ble lettere stresset da jeg, under første flygning, oppdaget at passet lå igjen hjemme. Men, har blitt forsikret av servicesenteret her på Flesland om at det skal gå fint likevel. Rekker et par minutter i gullstua på OSL, før ferden går videre. Ha en flott dag videre!
God morgen! Dag to på jobb etter ferie, starter dagen med at databasen ikke vil være venn med meg - IT finner sikkert ut av det. Jeg har 9 feriedager til gode, lurer på hva jeg skal bruke de på, tror det dessverre ikke blir tid til noe særlig reising i år selv om jeg kunne tenkt meg å tatt juleshoppinga i USA i år og. Ha en god dag!
God formiddag fra Trondheim Sola skinner men temperaturen er betraktelig lavere enn forrige uke. Overtid venter idag , ligger godt an resultatmessig ifht. å klare "all-time high". Lite fly for tida.... Ha en flott dag folkens
God Morgen, ble sittende oppe å se duellen mellom Clinton og Trump i natt, så nå er jeg oppe i 3 kopper kaffe, men øynene henger fremdeles FML, er sikkert en skikkelig ressurs idag
... og ledig E sete.. godt i GO .. jeg får alt bortsett fra polar brød .. Men jeg får jo suppe og KIMS og våtservietter i OSL ..
Det er også litt trist at SAS kjøper mandler fra California, en stat med eksepsjonell tørke i store deler av Central Valley (der mandlene dyrkes), og hver eneste lille mandel krever drøye 4 liter vann. #BitreBerit out.
Høres ut som om mandelproduksjon kunne finansiere reisegalskapen til alle innbyggerne i vestlandets hovedstad... #FrequentMandelProgram #NextBigThing #BergenMandelProduksjonAS #TomForDekkendeHashtags