God morgen fra Alta

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Hypern, 05. aug 2015.

  1. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Sjalabais fra Carmel, California. Her skinner sola og verden er hyggelig. Ferdig med dagens telefonkjør, nå blir det ett par Aperol på verandaen. Snakkes!
     
    Cecilie and Hypern like this.
  2. Hypern

    Hypern Senior Medlem

    Innlegg:
    509
    Likes mottatt:
    181
    Bonuspoeng:
    43
    Og jeg sitter på en campinghytte i Bergen i mangel av noe bedre alternativ men billig overnatting da og øl fra butikken. Meen må køye tidlig i dag også - det er fly i morgen og. At jeg orker det sier jeg - men i dag var jeg møkkopplagt kl 06 så skal nok bli det i morgen og.
     
    tommy777 liker dette
  3. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    he he.. Campinghytte ;)
     
  4. Hypern

    Hypern Senior Medlem

    Innlegg:
    509
    Likes mottatt:
    181
    Bonuspoeng:
    43
    Tja alt annet var jo utsolgt eller overpisa. Gidder ikke det liksom. Dette var den siste hytta de hadde faktisk så den telefonen var verdt det mens jeg desperat satt på Torp. Gidder liksom ikke å betale 1700 kroner for et hotellrom i Bergen... Denne hytta kosta 500 kroner. Og lite hassel å komme seg til Flesland med bybane 10 min gange unna også til Lagunen hvor bussen går. Så det så.
     
  5. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    1700 kroner i Bergen?? Da tar jeg også ei campinghytte m- felles dusj og primus ;)
     
  6. Martin F

    Martin F Senior Medlem

    Innlegg:
    627
    Likes mottatt:
    562
    Bonuspoeng:
    93
    Venter spent på Tripreport ;)
     
    Bizflyer liker dette
  7. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Husk å pakk matpakke så du ikke sulter i hjel
     
  8. Hypern

    Hypern Senior Medlem

    Innlegg:
    509
    Likes mottatt:
    181
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg er ung og er student og bruker nok litt mye sparepenger på tull som dette fra før av så litt ned i standard må man av og til. Og det er rett og slett koselig. Var generelt mye fullt i Bergen så de hotellene som har ledig kunne med letthet skru prisene i taket.
     
  9. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Tviler ikke. Jeg storkoser meg maks når jeg får en uke på hytta i nord Norge, selv uten romservice, TV og internet
     
    Hypern liker dette
  10. Hypern

    Hypern Senior Medlem

    Innlegg:
    509
    Likes mottatt:
    181
    Bonuspoeng:
    43
    Storkoser meg på DNT hytter i fjellet jeg - der koster overnatting for ungdomsmedlemmer under 100 lappen som jeg går innunder fremdeles. Meen maten er det jo litt verre med på de hyttene så man må regne med en 500 kr pr natt der allikevel om du absolutt ikke piner deg med Real Turmat. :p Selvbetjente hyttene er en del rimeligere dog. :)
     
    tommy777 liker dette
  11. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,133
    Likes mottatt:
    7,769
    Bonuspoeng:
    183
    Cruiser gjennom Carmel i morgen, du får vinke om du ser to forvirra nordmenn som bruker en time på å parkere.
     
  12. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Kom innom så byr vi på kaffe om dere har tid. Highlands Inn, bare å sende melding
     

Del denne siden