GOD morgen fra Bergen, i sol!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av no-backpacker, 09. april 2016.

  1. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    Endelig vår og sol i Bergen, så sykt digg! Eneste planen for dagen er at jeg skal gå gjennom noen foredrag, skrive ferdig en prosjektbeskrivelse og kanskje en bloggpost eller to. Fordelen: ALT kan gjøres fra altanen! :)

    Skal også finne ut hva jeg skal bruke sommerferien min på... Min andre halvdel er fortsatt i Kina og jeg lurer bittelitt på om jeg skal reise dit, men frykter varmen. Jeg blir forvandlet til et monster når jeg er sulten og/eller når jeg bli for varm, og tenker at jeg kanskje kan redde ekteskapet ved å IKKE dra dit... :) Samtidig vil jeg gjerne til et vamt sted...

    Uansett hva jeg gjør ser det ut for at jeg blir diamant i SAS før året er omme. Med mindre jeg vil prøve å beholde gullkortet mitt hos KLM da.... På ene siden virker de ikke som om det er veldig stor forskjell på gull og diamant, på andre siden tviler jeg på at jeg kommer til å klare og beholde gull hos både SAS og KLM neste år. Og der kom jeg på at om jeg blir diamant hos SAS, så får jeg et gullkort. Dvs. jeg får mannen over til SAS. Dvs. det blir nok SAS for alle penga her :)

    Xxx.
     
    LN-FHU, Travellingalf, geddi and 2 others like this.
  2. helged

    helged Sølvrev

    Innlegg:
    240
    Likes mottatt:
    174
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra Schiphol. 90 min transfer her før turen går videre til Lisboa for en liten langhelg! Ganske fin flyplass dette. Aldri bussgate, og flust med rullebånd for rask bevegelse mellom gatene.
     
  3. KatManDu

    KatManDu Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    Hei hei fra verdens nordligste by (tm). Noen små timer igjen til kursen settes sørover og hverdagen blir det vanlige. Men først er det helg :)

    Ha en fin dag der du er, enten sola skinner, det regner eller snør ;)
     
  4. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,147
    Likes mottatt:
    869,601
    Bonuspoeng:
    293
    Det er deilig å nyte at solen varmer utenfor Bergen, kanskje første gangen siden høsten 2015 ...
    Det kjennes som det er en deilig evighet til SK244 på mandag

    Nyt helgen!
     
  5. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God lørdag fra det tyske!
    Her skinner solen og straks starter hjemturen. 3 SAS legs på 9 timer i dag er nok ikke raskeste veien hjem, men hva gjør man ikke for å samle noen flere legs og poeng? Heldigvis er den lengste ventetiden på Kastrup. Blir å finne i gullstuen der mellom kl 14 og 17 i tilfelle noen andre av dere skulle være i nærheten.....

    Fortsatt god lørdag ønskes!
     
  6. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Kanskje vi ender på Azorene sammen? Jeg regner med du har booket samme grisetilbud som jeg booket på. Da kan vi sitte i lange kvelder og diskutere SAS, kundeservice og lignende mens kuene spaserer rundt oss og vifter med halen. :)

    God morgen fra Lillestrøm!! Sitter og ser på Finnen Ville på tur i Russland. Et av tidenes beste reiseprogram. Så skal jeg søke på ESTA til opphavet og så blir det vel å sykle opp til nevnte opphav og spise tomatsuppe. I kveld er det indisk&øl med noen flyklappere

    Ha en fin en
     
    tommy777 and Travellingalf like this.
  7. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Min er 24-28 juni.
     
  8. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Så leit da! Det kunne ha blitt en fin film ut av det om tiden hadde passet! :p:cool::D
     
  9. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,125
    Likes mottatt:
    7,718
    Bonuspoeng:
    183
    Sjallabais fra Oslos beste... haug?
    Produktiv dag med løpetur og greier, og skal jammen meg knerte ut det som sannsynligvis blir nest siste installasjon av trip reporten min fra sommerens eventyr. På høy tid, for nå er det under en måned igjen til Cuba står på planen -- og kan jo være troandes til å skrive noe derfra.

    Ha en bra en!
     
    Travellingalf and mathiasfe like this.
  10. RemiWM

    RemiWM Aktivt Medlem

    Innlegg:
    313
    Likes mottatt:
    236
    Bonuspoeng:
    43
    God ettermiddag fra Rælingen.
    Dagen startet med overskyet og delvis regn, og deretter sol fra ca kl 13. Tenkte det var lurt å vaske hus/garasje og terrasser utvendig. Samlet sammen høyttrykkspyler, husvask, hageslange og kost med 5 meter langt skaft. Fikk samtidig vasket takrenner og biler. Fitbit aktivitetsmåleren har gått bananas, så nå blir det sofa'n resten av dagen og en god "kjøpe-pizza" som sønnen min kaller det, med god samvittighet.
    Ikke mange dagene igjen til det blir tur til firmatur til Edinburgh og deretter ego-tur med kona (uten barn) til New York. Får kanskje lese meg litt opp i kveld på Edinburgh siden jeg aldri har vært der før.
    Noen tips til hva man bare "må" se der borte? Edinburgh Castle er vel en selvfølge?
     
  11. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God kveld fra innenrikskantina på OSL. Her var det sannelig god plass i dag. Tror aldri jeg har sett OSL så tom for folk. Ikke mange flyene som går nå på en lørdagskveld. Alt av butikker var stengt. En avissjappe og OLearys var alt som var åpent.

    Nå er det heldigvis bare et legg igjen før jeg er hjemme. Så skal jeg ikke fly igjen før på tirsdag. Puhhhaaaa
     
  12. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Den filmen vil jeg se. Noen må booke om!
     
    Fnate and Martin F like this.
  13. helged

    helged Sølvrev

    Innlegg:
    240
    Likes mottatt:
    174
    Bonuspoeng:
    43
    Snakk om å jinxe. Fikk bussgate på vei hjem i dag. Jaja.
     

Del denne siden