En stille og rolig morgen ønskes fra kantina på Oslo Lufthavn Gardermoen. Jeg har sagt til meg selv flere ganger at jeg ikke skal ta første fly ut herfra, men det skjer gang etter gang. Trenger et fly til CPH mellom 06:05 og 10:00 på lørdager..
God morgen fra SK341! MR med gode medforumister står på programmet i dag med fem fine flighter i SAS Prosecco Class
God morgen fra pulverkaffe og humpete E6. Har installert meg i nærheten av kaffeapparatet for å kjenne litt på loungefølelsen også på vei til OSL. Sees i stuen(tm) kl 8:40. /koffert
God lørdag fra Oslo. Grått, og rundt 0 grader. Samme vær som vi har hatt nesten hver dag i det siste altså... Morgenen tilbringes med å lese om "salatkrisen" i UK... fristende å hamstre på Kiwi nå også starte å eksportere grønnsaker over Nordsjøen God tur til folket som er på vei til London, og god lørdag til alle andre
God morgen fra Sørlandet. I natt tikket det inn en rekke Flight alerts fra expertflyer. Dessverre har jeg gjort om noe på min reiseplan, men om noen lurer er det nå muligheter FRA-NYC Ser for meg at det blir mye bonussøking neste dagene for å se om reisen kan optimaliseres. Irriterer meg litt over dette FLR-DUS salget hvor jeg ikke var hissige på å beholde 074-stock billetten min, ser ut til at andre har fått beholde disse med litt diskusjon. Han (tilsynelatende) indiske agenten jeg snakket med forstod ikke så godt hva jeg sa også kansellerte billetten... Uansett, ha en strålende dag. Her er det barnebursdag så det blir nok tilstrekkelig med støy...
God dag fra Maersk Interceptor og Ivar Aasen også. Ikke all verden å melde herfra akkurat. Har akkurat avsluttet lunsjen og selv om hamburgeren var veldig god i dag så ville jeg nok heller ha vært på veien til LHR sammen med @Stuttfeiten og Co. Jaja, man kan ikke få alt. I kveld er det i alle fall Bingo og snart er det hjemreise!
God ettermiddag fra Trondheim Solen skinner fra skyfri himmel, og her er hele familien sjuke....hurra.... Ha en frisk lørdag...
Oblix? Anbefaler tur opp i gamle NatWest-tower (til venstre for walkietalkien) og ikke minst Heron tower gjemt bak bygningene Kos deg i London!
G'morgen. Frokost og Arsenal-Chelsea unnagjort. Nå venter saga. Har en stabel plank som trenger å bli kappet opp. Ellers lite på programmet. T-8 til overfart i stor blå flyvemaskin.
God ettermiddag! En ikke-planlagt arbeidsdag ødela planene for fysisk fostring idag, da må man istedet kompensere med noe godt i glassene i kveld. Fortsatt god helg til alle, og skål!