Den er "ny". Solgt som brukt, men bare gått 700 km. Så da fikk jeg masse ekstra utstyr til en lavere pris.
God ettermiddag fra hovedstaden. Her er man tilbake i byen i regnværet etter noen fine dager på hytta. I dag har man gjort en del ærender og ikke minst vasket tøy... heldigvis 1 uke igjen av ferien så blir nok en tur tilbake på hytta når været blir litt bedre igjen over helgen. Nå skal fredagskvelden starte i sofaen med litt europeisk fotball live fra Baskerland på tven, fortsatt ikke enig med meg selv om jeg skal heie på det skotske laget eller det tyske... her må det tenkes litt frem til avspark om 45 min Nyt fredagskvelden folkens
50 eller 55? Her i Hallingdal fortsetter kampen mot systemet (les kommunen). Teknisk sjef som er referent har klart å klippe og lime i vedtaket mitt. Ctrl+C og Crtl+V førte til at et par datoer ble feil og da har en nabo fått utsatt klagefrist. De gjør feil, og jeg blir skadelidende. Nå må jeg vel påregner at prosjektstart blir utsatt enda et par mnd.
Takker. Dette er bare enda et av mange skjær i sjøen. Hus skal det bli, det kommer bare å koste mer. Også rar det lengere tid før jeg er i en situasjon hvor jeg kan selge huset jeg allerede har. Kostnadene i prosjektet blir større. That’s life. Andres feil blir min straff.
50. Kunne ikke forsvare prisen på 55. Behøver ikke rekkevidden. Går fra e-Golf, så det er et steg opp.
Det må da være bra ... vi har en Peugeot ieon med rekkevidde et sted mellom 90 og 120 km avhengig av dagsform .. Rekker til polet i Valkendorfsgaten ...