Her er klokka 07:21 og hjemme er det rett over midnatt så det må være innafor å ønske god morgen. Vi har idag en fire timers layover i Singapore så jeg tenkte jeg skulle sjekke ut The Jewel. Skogen og fossefallet er veldig fint, men det meste annet er stengt så jeg blir vel neppe så lenge. Jeg fikk tilfeldigvis forbi Changi Lounge inne i The Jewel og de kan tilby Priority Pass-medlemmer en HEL gratis boks Tiger, så da ble det et pitstopp for å kjøle meg ned litt før jeg skal ut av landet igjen. Det er ganske varmt inne i skogen!
God morgen frå Bangkok. Lounge her også, Thai Royal First. Har 5 min til før boarding og A359 til HKG. Ha ein strålande dag alle sammen!
God lørdag fra OSL Gold lounge. Faktisk eggerøre på menyen Nå off til London for å se fotball med eldste mann. God lørdag til alle, spesielt de som har tatt turen til HK. Champis rekken fra Ozone bør slås i morgen
Morn fra Oslo og det typiske lavthengende skydekket. Skulle gjerne vært i HKG nå ja! Men la gå. Ha det kjekt på land og i luften
Mornings fra Longyearbyen, i dag bærer det ut i naturen for å se på isgrotte, håper skydekket fra i går har sprukket opp og at vinden har løyet, ellers kan det bli surt
God morges fra det sørlandske. Lat langsom frokost, så skal det ordnes med litt fôr til skalldyra i sanketeina og høytrykksspyling av båten før jeg drar med vy til OSL (Ja jeg VET det er døll å reise på skinner i stedet for å fly, men det handler om noe så trivielt som parkeringsplass for el-bilen. På KRS er det kun på den nye korttidsparkering en er noenlunde sikker på å få plass og strøm , og det koster omtrent en IC biz billett for meg som blir borte en uke). Ha en boblende fin helg på IF årsmøtet, og dere andre får hygge dere som best dere kan
God formiddag fra hytta Husleia Straks frokost med kidsa siden konemor har frisøravtale Deretter blir det litt innhandling før vedstabling og div. forefallende. Regner med man må prøvesmake denne ikveld : Ha en nydelig lørdag
God morgen fra hovedstaden! Dessverre over to uker til neste flytur, men jeg skal ut i skogen med hunden i dag! Det er alltid hyggelig. Nå er det kaffe på sengen. God helg!
God morgen fra hovedstaden! Etter flere nedturer på flyfronten, fikk jeg iallefall en hyggelig mail fra matfronten. Klarte å få et bord for to på Central i Lima. Verdens 6 beste restaurant i år, så da får vi se frem til en gastronomisk opplevelse
God formiddag fra Lillestrøm, Dagens frokost og kaffe er konsumert, nå skal jeg kose meg gjennon reisebrevet fra gjengen i Hong Kong. Jeg er en smule misunnelig, behagelig klima og god flyt av drikke er ikke å oppdrive her. Ha en flyvende en!
God lørdagskveld fra hovedstaden. En rolig dag i dag så langt, kun 1 telefon pga. vakthelg så da har man fått gjort unna litt shopping og noen ærender i fred og ro, og ikke minst sett noen timer med ballsparking fra England på tven. Resten av kvelden er planen sofa og noen timer til med fotball Nyt lørdagen folkens
Ballsparkingen i England gikk inn som bare det! Var 1 av 6 som hadde 11 rette på pausetippingen Så da kan man vel si at det ble en god lørdag!
God lørdag formiddag fra Rarotonga. Ligger på terrassen med donut, telefon og en bok. Blåser litt, men ellers fint. Hadde verdens fredag i går, siden jeg reiste fra Australia fredag kveld og landet fredag morgen. Tabbe å ta nattflight, men Air New Zealand leverte en bra tur i business.