God kveld fra hovedstaden. Etter å ha brukt formiddagen til litt julegaveshopping ble det i dag tid for sesongens første skitur i Nordmarka. Litt grus, is og granbar her og der i løypa, men overraskende flotte forhold. Nå i kveld kommer det ett lite dryss med snø så får bare krysse fingrene for enda mer snø fremover så blir forholdene enda bedre Nyt lørdagenskvelden folkens og gratulerer så mye til fruen @holmen