God morgen lørdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 15. des 2018.

  1. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,556
    Likes mottatt:
    9,090
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra hovedstaden.
    Etter å ha brukt formiddagen til litt julegaveshopping ble det i dag tid for sesongens første skitur i Nordmarka. Litt grus, is og granbar her og der i løypa, men overraskende flotte forhold. Nå i kveld kommer det ett lite dryss med snø så får bare krysse fingrene for enda mer snø fremover så blir forholdene enda bedre :)

    Nyt lørdagenskvelden folkens og gratulerer så mye til fruen @holmen :)
     
    holmen, Sonictravel, OttoL and 4 others like this.

Del denne siden