Morn fra stueloungen! kaffe på bordet, snart på vei inn i kroppen. Kofferter på gulvet, snart ferdigpakket, fordi i dag er t-0! Starter rolig med Stockholm via Oslo, overnatting på flyplassjordbær der det nå står ‘hotellrom’ og et romnummer. Tidligere sto det suite der, så vi får se. I morgen tidlig farter vi videre til Bangkok (destinasjon Hua Hin) via Zurich. I Zurich skal jeg for første gang ta litt tid å se på byen, er visstnok fint der, men har kun brukt flyplassen til transit til Konstanz med tog mange ganger tidligere. Gleder meg stort til alle opplevelser! Om noen har gode tips for Hua Hin, fyr løs. Tenker jeg også skal starte på et reisebrev. Ha en strålende lørdag
God morgen fra Oslo vest. Mens vi går og venter på ferdigstilles av ny kåk Ha en strålende lørdag alle IF-ere
Vi var i Hua Hin i sommer, ta en titt på reisebrevet for tips. https://insideflyer.no/forums/threads/familien-maggie-til-thailand-med-turkish.19482/ Gleder meg til reisebrev, god tur
God morgen fra Larvik! Grått og vått ute. Får finne noen plikter som må gjennomføres inne før kona kommer tilbake fra cup med minstemann .. Prøver å oppgradere til TG F til Japan i september men ikke funnet noe ledig ennå. Bare å vente .. Ha en flott lørdag!
God formiddag fra Dragsvik Det er foreløpig opplett, men kystradio sør melder om regn utover dagen Årets julebord med jobb er planlagt og bestilt, melder om at ColorLine fremdeles tar Amex Godt med statuspoeng er det på Plus Pro Bio og Heldigvis er det salg
Takk! Reisebrevet ditt var faktisk blant inspirasjonskildene til å dra til Hua Hin samt bo samme sted Har bestilt suite der.
Lørdag og regn. Jaja, får finne på noe å gjøre inne i dag. Rydde opp i diverse reiser fremover, booke litt hoteller og leiebiler, og finne ut beste (les: morsomste) måte å reise fra NJ til Chicago. Ha en fin en!
Lørdag er jo laugardagen. Så da vaskes og ryddes det mens avkommet med besøk styrer med sitt Snart klart for årets innsats for konge og fedreland etterfulgt av langhelg i syden God lørdag