God morgen Norge!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av milehigh, 10. mai 2019.

1. milehigh

milehigh Veteran

Likes mottatt:
    10,117
    Bonuspoeng:
    183
    1 laptop
    1 hdmi-kabel
    1 expressVPN abonnement
    1 stk president suite på Hotel Nuo, Beijing med movietheatre room
    1 sumoabonnement eller så
    1 porsjon jetlag og en enda større porsjon optimisme

Tid for God morgen Norge i den private hjemmekinosalen!

Eller som de sikkert ville sagt her- God morgen kamerater!

kjeeli, Kristian, Avixlo and 23 others like this.
  2. OyvindN

OyvindN Skydiver

Likes mottatt:
    3,764
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen!
    Sukatene er gnidd ut av øynene, klar for en liten runde med buss-for-tog, tog-for-tog før det blir fly-for-fly. Det blir greit å komme seg i luften igjen, det blir jo nesten absinenser av å holde seg på bakken i et par uker!

3. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    35,987
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen folkens.

Da er det 100%, det ble hjemmekontor hele uka. Ikke vært nærmere flight enn ett lunchmøte på OSL i går.

Neste uke ser ut får å komme med noen flights igjen da, det er greit. Mandagen starter med OSL-MAN med SK før det er hjem til OSL via LHR med BA på tirsdag. Foreløpig plan.

God helg folkens, her regner det som i Bergen så trist opplegg

4. Adrian E

Adrian E Turbulensjeger

Likes mottatt:
    3,890
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Trondheim,

Jeg har en perfekt start på dagen med frokosten hos Clarion på Brattøra, omelettkokk og barista trekker opp opplevelsen.

Gårsdagen endte på Raus Bar med @Upsaker, anbefales strekt til de som er på jakt etter gode drinker og isbiter med inngravert logo. Trekk for manglende Amex-støtte.

Senere venter en retur til Oslo med Norwegian, så er det endelig helg.

Ha en flyvende en!

5. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    34,121
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen. Fredag og helveteshelga for døren. Ikveld, lørdag formiddag og søndag (hele om nødvendig) skal ytterveggene på huset vaskes, jeg har hele uka ønsket jeg bodde i en leilighet...
    Lørdag kveld/natt skal jeg være vert/trøster for en liten prinsesse som ikke helt har lært seg å sove hele natta enda.
    Så, det kan bli en prøvelsens helg.:eek:

6. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    66,437
    Bonuspoeng:
    293
    Det er fredag!
    Og hos oss blir huset vasket automatisk :rolleyes:
    Det var på tide med litt regn, så jeg skal ikke klage. Så mye.

I morgen skal jeg klage en del, da vi blir sperret inne av en gjeng som skal ut og løpe. Midt i veien. Så da blir det innedag med IF og tur-planlegging. Eller rydding, hvis jeg kjeder meg veldig.

Ikke lenge til neste flytur, som er på onsdag til KEF.

Straks helg!

7. ArthurDent

ArthurDent Veteran

Likes mottatt:
    5,950
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra ankomsthallen på OSL. Et nokså uvanlig sted å slå i hjel en halvtime. Skal videre med buss-for-fly :eek:..... Og forklaringen fikk dere i tirsdagens tråd. Karma'en som regnet min vei (og ga meg complimentary upgrade FRA- SOF) snudde seg på hjemreisen fra Sofia. Hadde riktignok adgang til *A loungen både der og på FRA, men FRA - OSL ble ca en time forsinket pga droneaktivitet rundt FRA. Så var det dessverre buss gate, og nokså mange med spesielle behov gjorde ikke bordingen enklere. Et småbarn hadde også behov for å mosjonere stemmebåndene på absolutt hele turen (måtte sjekke av og til) ... takke faen at jeg hadde mine Bose NC hodetelefoner. Overnattet på Park Inn West. Kjære hotell : det er ikke stas å komme lenge etter midnatt, få et rom som ligger en halvmaraton fra resepsjonen, og så oppdage at nøkkelkort ikke virket. De hadde også glemt å forsyne rommet med sepe:mad::confused:. Eneste trøst var at jeg kom bedre fra det enn den eitrende forbannede svensken som sjekket ut samtidig som meg. Der hadde resepsjonen gitt samme rom til en amerikaner... Som låste seg inn (med egen nøkkel) utpå natta! . Ican assure: He was NOT amused. Note to self: velg Hotellet i gåavstand fra ankomst. Prisforskjellen er ca 500,- men taxi bort, og buss tilbake er ca 400, og du kan legge deg tidligere, og stå opp senere, og så leveres rommene sannsynligvis MED sepe og UTEN amerikanere:cool: Fly og stream og buss og tog og whatnot forsiktig!

8. paron

paron Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,882
    Bonuspoeng:
    93
    God dag fra SK777 til Athen. Startet dagen med fakirflyet TRD- CPH. Blir nok fint med en langhelg i varmen. Hjemme sludda det på skrå:confused:

9. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,319
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Trondheim
    Bil for sykkel her i morres, og taxi-tjeneste med kjøring av madammen til jobb. Kort-dag før jeg og nevnte madam tar en helg i Bodø med god mat og god drikke.

Ha en fortreffelig fredag
    Hvor bor du....her i Trondheim var det 9 grader og lettskyet... :):)

10. sutenai

sutenai Not throw away...

Likes mottatt:
    3,139
    Bonuspoeng:
    93
    Snart helg og klart for opptjeningsperiodens første flyvning, en liten svipptur til Tallinn. Førstereis, så det blir spennende å prøve å lokalisere en god pub eller to utenfor det mest overprisede turiststrøket.
    Først må det vel jobbes litt.

11. paron

paron Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,882
    Bonuspoeng:
    93
    Dro hjemmefra i går kveld. Bor på Røros:)

LN-FHU and ArthurDent like this.
  12. Baldrick

Baldrick Cunning Planner

Likes mottatt:
    4,727
    Bonuspoeng:
    113
    upload_2019-5-10_9-15-52.png

13. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,415
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Drammen, riktig nok samme tid i morgen fra OSL(flyskam der forsvant den)

MR stil.
    Utreise
    SAS +
    OSL-ARN-TXL

Retur
    SAS+
    TXL-CPH-ARN-OSL.

Lounge prosjekt, ARN AmEx lounge 3 timer overstay neste avreise... Det gledes enormt å test kjøre litt, CPH skal det testes litt PP eller bare rett på Gullstua... for mange valg...Huff, nå blir det krig på det korte vinduet før neste avreise i CPH, PP vs Gullstua...

Parkering check

Bor på IC i sentrum
    Bestilte rom rett under suite, ble oppgradert til suite.

Middag booket på Hugos...skal visstnok være ypperlig...forventer intet mindre!
    http://www.hugos-restaurant.de/

TTT rapport. Vellykket shopping, avkastning ga 3,33 % av en CT på AmEx, Trumfen vokser som et nyfødt barn... Den trenger omsorg og kjærlig :rolleyes:

God dag i luften som på bakken.

14. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    878,042
    Bonuspoeng:
    293
    Leilighet er sterkt undervurdert ..

Kristian, kjeeli, RoadKing and 3 others like this.
  15. indahla

indahla Flyr for lite...

Likes mottatt:
    21,991
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra TRF. Helgetur til Alicante med fruen. Norwegian D85331 skal fly oss bort fra 9 grader og regn til ca. 24 grader og sol :)
    Har fått plass på rad 26 så her er det ikke snakk om «foran gardinen» ...

Ha en fin fredag alle sammen!

16. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,415
    Bonuspoeng:
    293
    ArthurDent liker dette
  17. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,415
    Bonuspoeng:
    293
    Å bor du i leilighet allerede? Mine pasienter venter som regel til de bikker rundt 80+++, litt vel tidlig på deg @Eddie47 , nei noen ganger tenker en selv om hadde leieghet, ingen snø måking, ingen fasade opppussing, ikke maling, ikke lekkasjer i taket...huff hva utsetter en seg for å ikke bo i noe sånt som "leilighet lignende kompleks" ala @milehigh :rolleyes:

18. Earl

Earl Veteran

Likes mottatt:
    8,141
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra BA first loungen på T5 Heathrow.
    Her har man akkurat fått i seg en skikkelig engelsk frokost og om litt over 1 time skal man opp i luften. Bare en liten tur innenriks opp til Manchester, men det blir nok allright det! BA stiller med a321 på formiddagsflyet så tyder vel på ganske bra belegg på en fredag...

Riktig god fredag folkens:)

19. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    12,513
    Bonuspoeng:
    183
  20. flying_all

flying_all Finnair Platinum + EBD / EBG lifetime

Likes mottatt:
    7,008
    Bonuspoeng: