Meget bra, et skikkelig hotellrom, men kanskje et lite minus. Det er så dyrt at du ikke har samvittighet til å gå ut. God morgen til deg, og håper du får et fint opphold.
Har i vinter nedskalert fra 300 kvm og 4,6 mål hage til 120 kvm og 10 kvm balkong .. Sterkt å anbefale våronna i heimen var fort gjort. Leiligheten er flunk fletta ny og når byggentreprenøren er ferdig med alt reklamasjonsarbeidet blir det uten vedlikehold de neste 10-15 årene .., Entreprenøren fikk sikkert litt bakoversveis når reklamasjonslisten kom ..her har det nemlig flyttet inn prosjektdirektør fra byggebransjen, eksperter på Norsk Standard for oppføring av bygg, innkjøpsdirektør fra eiendomsselskap ++++ Dette arbeidet kan ta sin tid .. Så kommer noen fra et TV selskap og etablerer en fantastisk takterrasse ...
Må nesten si jeg misunner deg. Men barna må ha lekeplass ifølge kona, ja jøss, sitter mer på Ipad og PS4 enn ut å leke(jo da Ipad og PS4 er grenset til 1 time pr dag og lørdager litt lenger)... Sykkel og sparkesykkel og god vet hva mer vi har stående i garasjen... Jeg kunne heller kjøpt meg en feit Yatch og bodd på vannet(kunnet blitt båt lege og redda liv) Gratulerer med kjøpt og nyt en velfortjent tilværelse, der du har all tid i verden til å finne award flights og diske opp egotrips, når du ikke er på "Hytten" eller blir barnehage assistent EDIT glemte, nå har du råd til å faktisk kjøre F- i luften på full pris
Utfordringen er at de man gjerne skulle hatt er så sabla dyre, og så var det det med sikker parkering for Harley'n da.
Herlig . Jeg leier deg inn når vi kjøre leilighet! Hæ? et TV (som i sånn boks man ser på) selskap lager en takterrasse?
Dette var skremmende: Fra 9. juli legger selskapet ned ruter til India, USA og Russland. Asiana kutter også ut første klasse F-award borte? Før jeg fikk prøvd...
God kveld fra Executive loungen på DoubleTree i Perth. Under 5 timer til avgang mot DOH og kveldens andre øl er påbegynt. Når jeg sjekket inn på flyvningen i går kveld fikk jeg utdelt sete 73B på PER-DOH og det var ikke mulig å velge noen andre seter. Det gikk kaldt nedover ryggen min. Har jevnlig gjennom dagen vært innom å sjekket om det var noe ledig og nå nettopp så jeg at 80D var ledig og jeg fikk flyttet meg det. Får ta en tur innom innsjekk på flyplassen for å se om det er mulig å få til noe bedre med ledig midtsete. Blir en fin kveld det her.
God fredag fra Nordens Paris Idag blir det å rydde hybelrommet, jobbe og få besøk fra Nordstrand i Oslo. Så blir det kanskje å dra på kino for å se Detective Pikachu (Jeg vil se den kun pga. Deadpool skuespilleren ) Ellers er det for min del bare å glede seg over at det er kun 25 dager til Toronto! Så får jeg ønske alle her en god Fredag
Vi vant i lotteriet av parkeringsplasser ... vi fikk handicapplassen og der er det plass til den store bilen og den lille Ion ..... (Byggesaksavdelingen tillot bare å bygge 9 parkeringsplasser til 17 enheter ....) Må nok avstå plassen dersom noen med den type behov flytter inn
9 parkeringsplasser og likevel godkjente 17 enheter? Riktig nok jobber jeg ikke i bygg, plan og eiendoms etaten, men trodde av minimum 1 pr boenhet... Ble jackpot der, storebilen, altså bobilen
God fredag fra CPH. Kvelden går med til periodens første MR. Bare 4 leg t/r GDN, kunne egentlig avbestilt da HKG bobleturen i november uansett gir meg nok poeng til å beholde Gullet. Men men, hadde ikke andre planer for kvelden. Så fredagsbiffen ble byttet ut med kyllingsalat i loungen på OSL. Første etappe OSL-CPH sete 1D med ledig midtsete. Det blir nok 3 polarruller til på reisen. Bobler drikkes på mellomlandinger, også blir det vel noen flere flasker hvitt på de neste flyvningene. Kan gjeste inn 1 stk på CPH Gull loungen ca mellom 19:45 og 20:20 hvis flyet fra GDN holder skjema. Send PM hvis det ønskes. Kan være det dukker opp en oppsummering senere i kveld. God Kveld alle sammen
God dag fra Norwegian retning Stockholm. Tenkte å være økonomisk og booke Norwegian til for det passet best med jobb, men; Her sitter jeg. Sete 31(!) E(!!!!!). Merker jeg savner SAS/Star Alliance allerede. Knærne smashet inntil setet foran. Ikke spesielt fornøyd altså. Heldigvis SAS tilbake. Forresten: har noen prøvd Ethiopian kun til Stockholm? Leste en artikkel om at det gikk her om dagen. God helg!!!