God morgen fra hovedstaden! Snart på vei til kontoret, må bare drikke litt mer kaffe først. Ha en fin en! Det er snart helg!
God morgen fra lesesal på HVL campus Bergen! Under 24t til en ukes "studietur" til Irland og Nord-Irland. Fra tidligere kull ryktes det om my(yyy)e børst og fritid, så pub crawl i Dublin og Belfast er booket Kjenner det blir minimalt med effektiv lesing i dag
Morn fra vest! I dag fikk dunjakken sin sesongdebut. Sommerjakken ble satt på benken samtidig med skifte til vintersko på bilen. Dagen idag skal gå med til fundering over hvordan man skal få til Star Wars In concert i Oslo på lørdag med sønn, og Kaizers i Milano søndag med kone utpå vårparten… Men først - kaffe!
Morn fra hjemmekontoret! I dag er dagen lønnsoppgjøret på arbeidsplassen blir kjent. Kjipt å lese at første nyhet er "forsinkelse i oppdatering av lønnsinfo" Det merkes at ting blir dyrere over hele fjøla, men ikke i den grad at jeg trenger å roe ned noen ting (selv om samboer er uenig i denne påstanden). Så ja, en liten inflasjonskorreksjon hadde vært på sin plass. Gleder med til Osloturen om to uker! Blir kjekt å treffe folk jeg kun kjenner et brukernavn til og får mulighet å plassere et ansikt på de. Ha en flott onsdag!
God morgen! Ny måned, mange muligheter. Unntatt å bestille nye bonusreiser. Poengsaldo bunnet ut på 198, all time low siden 1993. Ha en fin dag!
Bestilt 8 nye dekk til bilene mine, kjenner alt på fortvilelsen som kommer ved betaling. De tar ikke Amex
God morgen fra østlandet/landets hovedstad. Solen skinner nesten i hvert fall. Nærmer oss halvveis på arbeidsuken, så heng i alle sammen! Kulde og mørketid, helg blir det likevel etterhvert.
"God" morgon frå Sunnfjord. EU-kontrollen med bilen synte "ikkje godkjent", men heldigvis ikkje dei store kostnadane. Aldri kjekt med kostnadar av betydning etter at årets siste CT er opptent. Nye dekk skal det i alle fall bli.
Ut å fange min første C-pysjamas i dag og et nytt flyselskap. Før det en tur med LH og OS. Litt korte mellomlandinger, særlig nr 2, så vi får håpe at det ikke blir en for spennende dag.
God morgen fra Benalmadena. Vært her i 8 dager allerede. Hadde tenkt å fly ned på en EB billett men det var skikkelig bonus-tørke dagene før jeg dro så det endte med Norwegian. Opp igjen om 1 uke har jeg bonusbillett via ZRH og MUC (Business). Livet er enkelt på solkysten og det nytes. I dag er det sol og 23 men har vært perioder med gråvær og.
Hoi fra Porsgrunn. To nattskift unnagjort- to dager fri. Blir en tur på pubben i kveld for litt fotball og biljard. Må jobbe i helga, så lillelørdag er bra. Ha en treffsikker dag