God morgen fra kontoret. Sitter å venter på godkjenningen av Senator. T-8 til biz i 2etg med Lufthansa. Finnes det et håp om å komme meg foran muren Ha en strålende onsdag alle bonusnisser
God morgen fra Quality Hotel Edvard Grieg. Nok en dag hos kunde i Hagavik. Hjem i ettermiddag med WF til TRF. Heldigvis ingen streik Ha en flott lille-lørdag!
God morgen fra hverdagen. Sitter fremdeles og tenker litt på om det er verdt det å bli senator. Flyr ut i august med status men hjem uten, men hvor ille det være på LX F selv uten *A gull status? Ser for meg at det blir mer sky team fremover, uansett. Om lifte time SK Elite + skal sikres.
God morgen! Og dagen er virkelig god. Det er helg, jeg skal ut og fly, og jeg fikk akkurat melding fra Skatteetaten om at jeg får igjen på skatten i stedet for baksmellen på nesten 200k som først var meldt. Kan hende de manglet noen detaljer. Er blitt Senator hos LH, og har booket de flightene som trengs for å beholde statusen ut februar '26. Tror nok ikke jeg kommer til å opprettholde den statusen etter den tid, men det er jo kjekt å ha? Har noen bonusreiser booket etter 1/9 hvor statusen kan komme til nytte, og når det er så enkelt å få den tenker jeg at det er verdt det. Ha en finfin dag!
God morgen fra Sølvbyen. Vi "venter" på regnet som er varslet. Det blir ny hyttetur. Nå med hjemkommen arving som skal lære å sveige (bjørk, ikke ståltråd) skigard. Ha en fin dag, med godt og tjenlig vær!
God onsdag fra Siemreap. Endelig litt utenlands ferie, eller er det «visa run» Her ble vi i går mottatt på flyplassen som rockestjerner, iskald klut, iskaldt øl levert 10m fra utgangsdøren på SAI, GM (General Manager) stilte selv opp, med sjåfør og to livvakter (sønnen på 5 og en kompis) Deretter transport til hotellet hvor det kontinuerlig ble etterforsynt kald øl bakfra (gutta sto for det) Deretter innsjekk og servering og traktering i 4 timer i resepsjonen, da var vi ganske svimmel og måtte gå å legge oss Nå skal vi ut på ekspedisjon sammen med GM.
God føremiddag frå Sunnfjord. Overskya og nesten kjølig i dag, men då får ein heller prøve å få undagjort litt arbeid og kanskje leite litt etter flyreiser og hotellovernattingar. Det er jo berre 5,5 månad til eg (vonaleg) skal til Australia.
Hei fra OSL premium lounge. Får ta en tur til ALC og hytta for å ta inn posten eller noe. Varmere der enn her håper jeg
God tidlig ettermiddag fra LJU, det er tid for hjemreise. Turen går via MUC med LH på første rad. LH kom med pre-departure «drink» og snaks i dag; Håper på jackpotten i Vikinglotto i dag og at dette er min aller siste jobbreise
Loungehilser fra Anantara Siam, Bangkok. Selv uten formelt bevis på LH-Senatorstatus tas man svært godt vare på her. Det nytes svært så gode nibbles og helt ok hvitvin. På rommet henger diverse klær til tørk, da man (endelig) ble overrumplet av et lite regnskyll. Sånt hører vel med på denne tiden, på disse kanter. Ha en lidderlig fin lillelørdag, om du er Senator (og dermed: allerede korrekt kledd i toga), eller bare venter på bekreftelse i app'en!