Så frem til å gå gjennom milliontilbudet fra bolaget, har gått kjapt gjennom og syntes egentlig det var "begredelig" i den forstand at det var lite i forhold til hva vi kunne fått i går? Mulig jeg tar feil, men det jeg har luktet på i det siste hadde i alle fall ikke noen knalltilbud..... Noen lar seg nok friste ... Ha en flott onsdag, med eller uten nye flybilletter ....
God morgen fra Trondheim Øse-pøsevær her fra morgenen-lovt bedring utover ettermiddagen. Blir en kjapp tur til heimplassen i ettermiddag for litt organisering til fotballturnering i helgen. Ha en flotter og tørrere dag
God morgen fra hovedstaden! Regn.. Men yr lover bedre vær utover dagen. Kurs hele dagen, håper det blir spennende. Snart helg!
God morgen, har sveipa innom milliontilbudet, og lo and behold, responstiden er slett ikke værst. Ingen priser å bli svett av som jeg ser iallefall. Men hva vet jeg, tok en MR for sikkerhets skyld. Ellers, jeg kan ikke annet enn å le når jeg ser denne: Änglar, finns dom?
Den er vel forbeholdt de som ikke har "lov" til å samle poeng i tjenestereiser,som statsansatte Delvis blå himmel i Bergen. Sier ikke mer.
I Trondheim er det grått og trist, behov for poncho og vadere i dag. Lite på tapeten og kaffen er klar Ha en fin en
God formiddag fra Gardermoen. Det er mulig det bare er lenge siden jeg har fløyet med Norwegian, men skal det være sånn? Og så på min 200. flight på flightdiary da!
Er det det de driver med baki der.. Hehe, nei, de hadde ikke så stygge seter. I dag har jeg sett et ekte Luftwaffe-fly!
Sitter og venter på at SK273 skal ta av. Forsinka. Dritvarmt. Ingen pri-boarding. Et par rader foran meg sitter Eivind Roald (95 % sikker). Hadde jeg ikke vært så feig skulle jeg tatt et ord med ham!
God ettermiddag fra Oslo, Endelig har jeg vært i lufta igjen, to raske flyvninger med et pitstop i bollebua i Trondheim for å tyne maksimalt ut av sølvkortet. Mellomlandingen ble avsluttet med å stjele en muffin for litt ekstra snacks på siste strekket. Flytte til Oslo med fly, mission accomplished!
Sitter og skal bestille et stykk langtur for min far. Han vil unngå Oslo på hjemveien. Finnes det en søkemotor som lar meg huke av på at jeg ikke skal innom Oslo på retur mon tro? Hvis ikke, kunne sikkert resten av landet spleiset på en.