Det er bare vel et par uker til solen snur og vi går mot lysere tider. Vi satser på at dette blir en fantastisk dag, bare to dager til neste flytur ... Torsdag er det brunt brennevin og øl og lutefisk på Engebrets 12. år på rad .... Akevitt er så godt at du kan spise "hvasomhelst" til .... og lutefisk er godt! Ha en fin dag i mørket!
Ref. søndagens oppgradering OSL-BGO i dag kom regnskapet. Opprinnelig booking ville gitt 312 poeng, betalte 500 poeng for oppgradering og 937 grunnpoeng. Det var jo ikke mye stress med å kjøpe 625 poeng for 500 poeng når jeg i tillegg fikk sitte på første benk.
God morgen! HAU - OSL - LHR på torsdag, så nå venter en i spenning på om de lave poengoppgraderingene til Plus går i gjennom. Henholdsvis 500 og 1000 poeng bydd. Ha en god tirsdag, oppgradering eller ei
God morgen fra en stappfull senator lounge i München.. Straks klar for siste etappe til Gardermoen før ferien er slutt..
God morgen fra Trondheim Da kom skitværet med regn/sludd og vind....lite trivelig men sånn er det. Ha en fortreffelig tirsdag
God morgen fra gullstuå i Oslo, lite folk her, ingen musserende Kan nevne at eg fekk både kaffi og kveitebolle i bollebuå på Flesland Snart avgang til Manchester og klar for fotball, pints, museum og antydning til reduserte morninger
God føremiddag frå Syden. Madammen og arvingen tek sin fyrste blund etter at sistnemnde var bestemt på å stå tidleg opp i dag. Båttur seinare i dag. Nyt lutefisken og akevitten @Eddie47! Stort nærare himmelen er det ikkje råd å komme utan å døy.
God morgon frå novemberværet i Valdres. Pjokken sin dress, sko og votter var så våte i går at dei ikkje tørka. Spørs om ein ikkje må få seg tørkeskap med 20% dnb mastercard rabatt til helga. Elles er det 8 dagar til ein tek turen down under med plass til å tenke i SQ-C! LH-F pysjen er nystøket og klar!
God morgen fra det sørlandske. Jeg ser at tråden om den nye *A søkemotoren hos SAS er stengt for videre kommenterer. Jeg skulle forsøke den, og dumpet rett bort i noe som ( dessverre) sikkert bare er trykkfeil ( og ikke "Poeng-error-fares"). Legg merke til prisingen på "Stillehavet" Her trenger en jo ikke knuge for CT
Dete er vel tabellen for pris fra stillehavet, så at det ikke er så mye for å reise til stillehavet er vel ikke så rart, eller misser jeg noe her?
Ser sånn ut ja. Hadde vært kjedelig om det hadde kostet 285 000 å fly førsteklasse fra Norge til Europa. Om det hadde gått
Neida, det var seff meg som misset noe. Når jeg blar meg gjennom hypertekst-alternativene, blir det hele litt mer forståelig.
Ja, det var ein mørk desember dag dette, der morroa med Shell MC trumf og Payr vart bekrafta at var slutt
God morgen fra LA. Siste dagen før hjemreise, blir noen timer på kontoret og lunch på Waldorf er på planen.
God morgen fra litt over Wiolenze (her har man full kontroll ;-) ) Lang dag her oppe 16 etasje i går, lengre i dag, men vi begynner å få ting på plass(tm) Data flyter inn i løsningen og analysene har startet. Beklager gjenskinn i bildet
God kveld ifra Nordens Paris Nå er det bare 9 dager til jeg skal ut å fly igjen og se sola for her er den borte foreløpig. Men som andre har nevnt så kommet vel sola tilbake over nyttår engang her i Nord. Her er det 2 grader snøen har blitt til is noen steder. Har allerede klart å skli på isen. Eksamen til mandag. Julebord til fredag og Sandefjord til torsdag neste uke I mellomtiden så får folk ha en God tirsdags kveld