God nesten helg hurra torsdag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Scanflyer, 31. okt 2013.

  1. Scanflyer

    Scanflyer Medlem

    Innlegg:
    135
    Likes mottatt:
    67
    Bonuspoeng:
    28
    God morgen fra Kungens by.
    I gang med de siste timene av internmøter for denne gang. DY venter med hjemreise kl1430. Dagens spenningsmomentet er jo hvordan setelotteriet vil gå, da mine reisevante kollegaer har prestert å ikke forhådnsbooke sete.

    Kvelden skal tilbringes i fast hvilestilling.

    God torsdag!
     
    Fnate liker dette
  2. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Bananer, bananer i lange baner... Her har man hjemmekontor igjen, og har hatt ukens andre 10-timers strekk. Om man ikke er kurert for slitenhet så begynner sovingen i det minste å spise innpå trøtten.

    Blir å steame kåken litt med kaustisk soda nå, så får vi se hvordan dagen går videre. :)

    Kos dere!!
     
  3. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    God torsdag fra Bodø.

    På jobb er all systems go, og alt fungerer som det skal. Selv Citrix oppfører seg bra for tiden...

    Ingen snø i vente ennå, så fortsetter vinteren med sommerdekk. Liker å leve farlig tydeligvis ;)

    Ha en flott torsdag :)
     
  4. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    G'mooorgen! Her er det hællåwiiin og unga skal ut å samle snop skremme folk. Vi bor imidlertid skjermet og har ikke fått besøk de siste to årene. Like greit ..
     
    Fnate liker dette
  5. Skogens kongle

    Skogens kongle Nytt Medlem

    Innlegg:
    11
    Likes mottatt:
    11
    Bonuspoeng:
    3
    Bøøøøøøøøøøøøøøø

    Kan jeg få litt godteri nå? Du kan sende det hjem til meg. UPS Express går fint. Da er det her før hElgen.
     
    LN-MOW and pgaa like this.
  6. pgaa

    pgaa Bygdetulling

    Innlegg:
    403
    Likes mottatt:
    969
    Bonuspoeng:
    93
    God torsdag fra Oslo.
    Vært til å med en god torsdag idag, da en har fått kake etc på jobb. Ikke hver dag en får det :)
    Enda bedre er at det er helg om 9 minutter.

    Ha en bedre dag.
     
  7. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Halloween, ja.. Første gang på mange år at vi faktisk er hjemme. Og fruen kunne ikke være mer excited. Merket at DEN bøtta står klar ved døra til i kveld. Good times, bare hold meg utenfor ;)

    Telefonkonferanse kl 0700 gjør hvemsomhelst litt morragretten, men Hey! Helg i morra. Goood torsdag
     
  8. Martin F

    Martin F Senior Medlem

    Innlegg:
    627
    Likes mottatt:
    562
    Bonuspoeng:
    93
    Nå var du ufin. UPS??
     
    Fnate liker dette
  9. Martin F

    Martin F Senior Medlem

    Innlegg:
    627
    Likes mottatt:
    562
    Bonuspoeng:
    93
    God ettermiddag fra konkurrenten til ovennevnte firma. Relativt normal dag etter et par-tre litt mer stressede dager. Bare noen arbeidstimer igjen til helgen, som går med som hundevakt.

    Gudd torsdag ønskes.
     
  10. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    UPS for Amazon og ting som ikke trenger å komme overnight. Fedex kun for overnight.

    Det jeg digger med UPS er at pakker kan komme tidligere enn det ordrene sier. Feks, bestilte en masse Amazon stæsj i forgårs og i går. Alt kom levert på døra her nettopp selv om alt var 2 days. Skjer ikke alltid, men ofte nok til at det er kult.

    Fedex er best på viktige ting, men vil aldri levere noe tidlig. Feks. sjekket en Fedex som var 2 dags. Den ankom min lokale fedex dagen før og ble lagt på hylla til dagen etter.

    Skjønner hvorfor de gjør det, men folk kommer ikke til å slutte å bestille overnight av den grunn.

    So der ju hæv it fra skikkelig postvesen central ;)
     
  11. Twin Otter

    Twin Otter Airport Collector

    Innlegg:
    191
    Likes mottatt:
    70
    Bonuspoeng:
    28
    God sen ettermiddag fra Aurora Lounge i Arlandas terminal 2. For en stund siden ble jeg tilbudt upgrade til CE på en London-flight for 800SEK. Da jeg ikke hadde betalt så mye for billetten i utgangspunktet synes jeg det var en ok deal. Nå begynner jeg å lure på om jeg får noe godt å spise på vei til Heathrow.

    Ha en god kveld!
     
    Fnate and AndersB like this.
  12. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag, kun en ukes tid igjen på benken før man setter seg ned på rad 62 på vei vestover for en Fly&Øl utsikt til Stillehavet :D Nødplan B er iverksatt da hotellforslaget som kom pr. mail om oppmøtested innebar 3000 kr/natt :eek:
     
  13. GinTonic

    GinTonic Senior Medlem

    Innlegg:
    833
    Likes mottatt:
    699
    Bonuspoeng:
    93
    God aften fra Grünerløkka!

    Mør i ræva etter å ha tilbringt natten ombord hos Brussels Airlines. Freetown Lungi International var bemerkelsesverdig smidig til afrikansk flyplass å være, var først på CPH ting snublet hvor de ikke klarte å flekke opp verken gate, trapp eller buss i morges.

    Fortreffelig aften ønskes :)
     
    tommy777 liker dette
  14. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    God aften fra Grünerløkka her og.
    Har gått tur langs Akerselva i høstværet. Artikkelskriving, release-party og pub-quiz står for tur.
     
  15. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Sorryyyyyyyyy...
     
  16. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,922
    Likes mottatt:
    6,660
    Bonuspoeng:
    183
    God torsdags kveldings fra Bergen. Tar et pit-stopp her på veien hjem, så blir det tid for et besøk på en av byens beste "øl sjapper", "kontoret" som reklamerer med at de er "stedet for overtid", men det hadde nok blitt spetakkel dersom det hadde blitt oppdaget at jeg sopte inn overtid for det besøket :p
     
  17. Skogens kongle

    Skogens kongle Nytt Medlem

    Innlegg:
    11
    Likes mottatt:
    11
    Bonuspoeng:
    3
    62???? Har du spurt om lov?
     
  18. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    Slapp av, 62K var selvfølgelig blokkert
     
    Fnate liker dette
  19. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    UPS sparer store lagerkostnader på ikke å la ting ligge å samle støv ... De har funnet ut at ikke bare får de positiv respons når pakkene kommer tidlig, men de sparer penger på det også.
     
    tommy777 liker dette
  20. Martin F

    Martin F Senior Medlem

    Innlegg:
    627
    Likes mottatt:
    562
    Bonuspoeng:
    93
    UPS har så lite pakker at de like gjerne kan ta med seg alt, mens FedEx har så mye som skal leveres den dagen at de ikke har plass til mer ;)

    På en måte skjønner jeg at kundene er fornøyde når de får pakkene tidligere, men hvorfor skal de da evt. velge den dyre varianten neste gang når den billige er like rask?

    Og for vår del, så ligger det ikke så mye her og støver. Det sendes heller på lastebiler, så de bruker heller litt tid på å komme seg hit.
     

Del denne siden