God morgen fra gullstua på OSL! Flyet til KEF går ikke før 10:15 men måtte hjelpe fruen med barn og baggasje til avgang kl. 6:10. Vekkerklokka gikk 3:30...Flyr videre til AEY i ettermiddag for ett par dager med møter. Vært mye i Reykjavik men aldri Akureyri så blir interessant tur. Skal prøve meg på mitt første reisebrev da det kanskje ikke er det mest besøkte stedet.
God(?) onsdagsmorgen fra innenriksloungen på Osl. Avgang KRS på rute 06:20 og direkte innflyging fra til OSL. Landet 06:45 og var parkert på gate kl 06:50. Tror jeg skal unne meg et ørlite glass sovemedisin. Ha en fortreffelig dag.
Absolutt god onsdag. Endelig tid for å få litt luft under vingene igjen Etter nesten tre måneder har en vel glemt hvordan en flyplass fungerer. Forhåpentligvis kommer man seg av gårde uansett! Så får man se om det blir "fly og ølbonus" i Tokyo etter hvert Håper alle får en god dag, med eller uten fly, øl, etc.
Ja, takk! Det skal seiast at eg har sikla på nordsida av Island ei stund, så eit reisebrev frå Akureyri får i alle fall minst éin lesar
God midtvekemorgon frå Aust-Finnmark! Her brukte pandionkatten meg som trampoline eller noko midt i svarte natta. Mystisk nok er eg trøytt som ei strømpe no, medan kattelørva passar på varmekablane på badet og snorkar søtt... 1/4 starta eit nytt oppteningsår, så SAS-appen ser frykteleg stusseleg ut. No er det heldigvis berre litt over fire veker igjen til neste flytur Før den tid eksisterer det ein plan om å få skrive eit reisebrev frå Australia-turen eg var på for eit par månader sidan. Finst det interesse for slikt? Ha ein fin dag, folkens – på bakken eller i lufta
Yo fra Oslo. Mild irritasjon at bestilling på P10 ikke er mulig med Amex, men la gå. Det betyr iallfall at det er noen flyturer på trappene igjen om ikke så lenge. Alltid Spesielt for en som er i planleggingsfasen for en tur på nyåret. Sikler på en tur til den siden av Island også, så bare å peise på med bilder
God morgen fra Drammen. Savner forsatt SAGA poeng i SAS appen, savner forsatt AmEx Plat. men livet går fremover. Gleder seg til avreise fredagen først kommende for pizza land mente Italia svipp tur. Mini reise brev kan vurderes. @Kristian reisebrev av alltid stas! @sutenai fly og ølbonus... var litt kort tid å melde på seg der og kræsjer litt med tur i Hemsedal i påsken... Har de påske egg i Japan? God dag til alle på flyet eller på bakken, og til alle de som spekulerer om de skal satse på EBG eller EBD
Er det Elixia begivenheten skylde forsøk på å motvirke tyngdekraften etter for mye bobler og kaviar i Berlin
God morgen fra hovedstaden. Alt for trøtt på jobb i dag så blir nok ikke en veldig effektiv dag God lille lørdag ønskes!
Er der en gang i uka, så det er ikke bare pga Berlin De hadde også tilbud på PT-timer, så da fikk jeg tjent opp litt EB samtidig.
God formiddag fra Trondheim Sola skinner og jeg er så glad...osv. Fått tilbud på litt snekkeri-jobb idag , med god pris så går for den. Får sjekke om det tar Mastercard.... Ha en skinnende onsdag
God ettermiddag/kveld fra Island. Møkkavær, lange dager med møter og pes. Håper på en flytur hjem på fredag. Noen tips til hva å velge fra Diamant goodie-bag? Kommer det ofte noe nytt så venter jeg.
God kveld fra Danmark. Har ventet på mail fra EF (om ledig award i LH F om 2 uker) i hele dag uten hell, verken på LH720 eller LH722. Ser dessverre ut som om at det blir andre etasje i en 747 på vei hjem fra Kirgisistan og Kasakhstan i stede. Kunne vel kanskje vært verre, men irriterende at de ikke kan slippe seter. Krysser fingre og tær for at det kommer en mail før avreise på søndag.
Har en seiltur til Akureyri, og påfølgende flytur til Reykjavik på CV`en. Gøy når du spør taxisjåføren på engelsk, om pris fra havna til flyplassen, og han svarer; ahhh, fra Norge ...