God onsdag, døgenikter

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Fnate, 20. jan 2016.

  1. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    #BAM
    [​IMG]

    Ha en fin onsdag!!!
     
    Flounge, tommy777, GinTonic and 2 others like this.
  2. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    God onsdag fra TAP på vei mot Lisboa.
    Her stod en ambulanse med en person på en båre under boarding. Under taxing stoppet vi plutselig og kjørte tilbake til terminalen i en voldsom fart.
    Masse styr og tilsynelatende en som har hatt et illebefinnende og må transporteres ut av flyet.

    Dette er første gang jeg opplever noe slikt på ~300 flights.. Lurer på om helsepersonellet synes det hjelper at 1/3 av flyets passasjerer har flokket seg rundt denne personen..

    Ønsker alle en fin og illebefinnende-fri dag.
     
    Baldrick liker dette
  3. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,125
    Likes mottatt:
    7,718
    Bonuspoeng:
    183
    God onsdag fra Stortorvet. Dagens første ærend var en svipptur innom nærmeste Stockfleths for å kjøpe meg noe god kaffe - gidder ikke mer av den halvgode kontorkaffen lengre. Noen ganger må man ta saken i egne hender.
     
  4. KatManDu

    KatManDu Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen verden!
    Kuldegrader ute, kaffe og kyllingsalat inne.
    Dette blir en lang dag...
     
  5. Flounge

    Flounge Livsnyter og hobbyfilosof

    Innlegg:
    48
    Likes mottatt:
    34
    Bonuspoeng:
    18
    En riktig god morgen fra Drammen. Kulden fortsetter er med -14,5 grader. Godt man sitter på kontoret med en kopp med noe varmt i. Ha en fin onsdag.
     
  6. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Mårnings fra det Sørlandske!
    Godt over 10 minus her også. Men til helga starter sommeren, så godt man har noe å se frem til. Godt man jobber innendørs, sier jeg bare!

    Dagen er fylt med møter og arbeid, og hjemme ligger en unge syk. Og både jeg og minstemann er på god vei til en liten influensa. Så spørs om man klarer å holde seg oppegående resten av uka. Ikke noe godt tegn at man begynner å klø i halsen og kjenne at det snører seg til oppe i snyteskaftet. Men på den positive siden, er det nok kun Jägermeister som hjelper mot slikt.

    Og da er det ikke rart jeg drikker??

    God dag ønses!
     
  7. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Oslo!
    Henter meg inn på mailfronten igjen etter to dager i Kongens København. Kaldt som fy i morges, nesten -20, så det er godt jeg har Canada Goose dunbukse når jeg går tur med bikkja. Beste investeringen noensinne. Ellers blir det stille og rolig på kontoret i dag, og løpingen på Bislett er dessverre avlyst grunnet arrangement på jobben. Så da blir det vel en tur på mølla igjen i kveld.
    Ha en sporty dag!
     
    Bizflyer liker dette
  8. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,930
    Likes mottatt:
    6,750
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra SVG. Dagen startet sent med lynvisitt innom kontoret. Ble så kjørt bort hit hvor en nå nyter en iskald Carlsberg. Den bør nytes, for den kostet pinadø 111,- kroner.
    Fly ser ut til å bli på rutetid, så da blir det definitivt ikke flere av den sorten her.
    Etter alt for mye arbeid i 2016, får jeg nå en velfortjent ferie ;)

    Ha en fenomenalt bra uke :)
     
    Bizflyer liker dette
  9. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Trondheim
    Her laver det ned snø i bøtter og spann, så for oss på skadeverkstedet= "business is booming" ;) Den enes død etc....
    Lang dag på jobb igår og lang dag på jobb idag..... Blir godt å legge seg ikveld vil jeg tro. Ha en usannsynlig bra dag :D :D :D
     
  10. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Chicago

    Fra en tundra til en annen.. Heldigvis har den verste kulda gitt seg, rundt ti blå i dag.

    Spiller egentlig ingen trille. I morgen kl 0700 kommer flyttebyrået og henter pikkpakket, vi flytter til California!

    Roadtrip blir det også.

    Ha en flott tirsdag
     
    Last edited: 20. jan 2016
    Travellingalf, KatManDu, Tore and 2 others like this.

Del denne siden