God onsdag fra Fornebu

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Jan Fredrik, 19. aug 2015.

  1. Jan Fredrik

    Jan Fredrik Veteran

    Innlegg:
    1,801
    Likes mottatt:
    1,693
    Bonuspoeng:
    113
    Etter en alt for lang arbeidsdag har jeg akkurat kastet i meg to wienerpølser på Statoil, og er på vei hjem.

    Når jeg ser at boardingpasset i Passbook allerede har lagt seg på lock screen skulle jeg ønske at flyplassen fremdeles lå på Fornebu.

    Skal prøve å få meg en halvtimes søvn før det bærer av sted mot Gardermoen, København og konferanse.

    Ha en strålende dag! Og forhåpentligvis med litt mer energi enn hva jeg kommer til å ha…
     
    Baldrick liker dette
  2. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    902
    Likes mottatt:
    293
    Bonuspoeng:
    63
    Fornebu er forlatt og havregrøten inntatt i lounge. Kaffe får vente da det var kaffekø.
     
  3. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Frankfurt.

    Her sov man helt til kl 0600 første natt i Europa, noe som er helt fantastisk for å eliminere jetlag. Solen er oppe, på tide med litt frokost før Star Alliance ønsker velkommen.

    Videre med Air Berlin til Berlin sånn midt på dagen.

    Ha en flott torsdag!
     
  4. Larata

    Larata Senior Medlem

    Innlegg:
    517
    Likes mottatt:
    1,506
    Bonuspoeng:
    93
    Sitter i sofaen og venter og venter og venter og venter, til lukten av rettetang og parfyme! På vei til TRD, OSL og EWR....bare madammen får ut fingeren...

    Edit: Rakk et tidligere fly fraTRD til OSL, så vi tok en @kiev og ødela dagen til stakkarn som hadde hele rad 1 for seg selv :-D
     
    Last edited: 19. aug 2015
    kiev, Baldrick, geddi and 1 other person like this.
  5. Shyneno

    Shyneno Okama

    Innlegg:
    2,030
    Likes mottatt:
    1,467
    Bonuspoeng:
    113
    God Morgen fra skolebenken
     
  6. Jeltzin

    Jeltzin EBD, BA Sølv

    Innlegg:
    42
    Likes mottatt:
    66
    Bonuspoeng:
    18
    God onsdag 'lunsjtime ' fra Shanghai.. er fortsatt bitte litte grann smågretten etter ankomst fra Korea i går kveld .. Fløy Shanghai Airlines fra PUS - PVG I Biz og sjekket inn bag som fikk alle tenkelige 'Skyteam SkyPriority SkyExpress' tags på seg for å ha 'the right priority' som seg hør og bør'. .Så med egne øyner at den ble lastet sist om bord i 737'ern.. Så ankomst PVG - kaos i ankomsthallen og ingen oversikt over på hvilken karusell bag kom på - laaang venting til noen etterhvert fikk beskjed at bag kom på band 12. Men ingen 'Skyprio-Skyfastwhatever bag tag' som min kom.. løp rundt der i laang tid, sjekket alle båndene, kjeftet på endel stakkars Ground agents etc etc; svar: '''..just wait another ten minutes..''' Tålmodigheten nesten over da Bag plutselig dukket i ensom majestet på et annet band. ...Welcome to China; ''Skypriority means Last in Last out..'' Måtte roe ned med at par QingTao senere på Hotellet..
     
  7. geddi

    geddi Senior Medlem

    Innlegg:
    1,294
    Likes mottatt:
    3,250
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra SK246...snart klar for take off. Ny dag, ny Oslo tur. Langt fra super spennende, men et skritt nærmere EBD :cool:
     
  8. Shyneno

    Shyneno Okama

    Innlegg:
    2,030
    Likes mottatt:
    1,467
    Bonuspoeng:
    113
    En ting Norge og Kina har til felles da! Dette må vi bygge videre på!
     
  9. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,930
    Likes mottatt:
    6,749
    Bonuspoeng:
    183
    Fin fin sommerdag hilses fra Sola. I går ble det grillings og øl på terrassen og det ligger an til gjentakelse i dag , men først skal 70 løpemeter hekk på utleiegodset klippes :mad:.
    På kontoret ruller dagene sakte men sikkert mot helg.
    Ha en strålende dag :)
     
  10. WannaBeFrequentFlyer

    WannaBeFrequentFlyer EBD (Lifetime Gold), Strawberry Platinum Lifetime

    Innlegg:
    1,230
    Likes mottatt:
    1,358
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Tromsø! Her ligger tåka tykt over flyplassen og alle flighter utsettes stadig.. :p
     
  11. geddi

    geddi Senior Medlem

    Innlegg:
    1,294
    Likes mottatt:
    3,250
    Bonuspoeng:
    113
    Arghh, sk248 kansellert, så da sitter vi her da og venter på passasjerer 10 min over tiden. Hvem vet når vi tar av.....Der røk det å nå det møtet i tide :mad:

    Ellers en fortsatt god dag :)
     
  12. geddi

    geddi Senior Medlem

    Innlegg:
    1,294
    Likes mottatt:
    3,250
    Bonuspoeng:
    113
    Boarding completed 08:24...lukter kansellering av sk248 (avgang 08:30) på grunn av lavt pax antall.

    Regner med at dette skjer ofte og at det ikke er noe å klage altfor mye på eller?

    Noen tanker rundt dette?
     
  13. Joachim

    Joachim Medlem

    Innlegg:
    233
    Likes mottatt:
    257
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra Majorstuen. Siste dag av ferien "feires" med penicillin-kur, og skal tilbringes i bil tilbake til Bergen og jobb i morgen tidlig... o_O
     
  14. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Er ikke dette riktig da?
    Siste inn på flyet, første ut og rett på båndet.
     
  15. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Her på Kjevik ble det for en gangs skyld opplyst om priority boarding.
    Umiddelbart flokket alle seg rundt gaten, og det ble tilstøtende ikke håndhevet noen priority boarding..
    Jeg tok snarveien og kom inn bak seteraden mot pauserommet ved gate 7.
    Ingen som sa noe, men hun eldre damen i køen passet godt på at jeg ikke kom foran henne.. Hehe.. Ingen EBG der akkurat men..
     
  16. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    902
    Likes mottatt:
    293
    Bonuspoeng:
    63
    J
    Jepp, jeg satt inni Sk249. Det var en lampe som lyste etter push back og vi måtte ha mekaniker ombord. Siden det da var 30 min til 08.00 flighten ble det kansellert og alle fra sk249 fikk plass.

    Ble oppgradert til plus på nye flighten
     
  17. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Trondheim
    Her er det like fint idag som igår dvs idag sier "de" det skal bli årets varmeste dag. Glad jeg har MC :):)

    Ha en strååålende dag :cool:
     
  18. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Å så var det onsdag ja!
    Solen skinner og vi skal få over 20 grader i dag. Det er jo forbanna typisk når skolen har startet og jobbmengdene tar seg opp.
    Og i kveld starter fotballen for guttungen, så da må man ut å være hooligan på sidelinja.
    Er det rart jeg drikker?

    Ellers sitter jeg og venter i spenning på hvilke nye langruter SAS kommer til å lansere i dag.....
     
  19. geddi

    geddi Senior Medlem

    Innlegg:
    1,294
    Likes mottatt:
    3,250
    Bonuspoeng:
    113
    Godt det kom noe bra ut av forsinkelsen da!

    Hvorfor ble du oppgradert?
     
  20. WannaBeFrequentFlyer

    WannaBeFrequentFlyer EBD (Lifetime Gold), Strawberry Platinum Lifetime

    Innlegg:
    1,230
    Likes mottatt:
    1,358
    Bonuspoeng:
    113
    Booket om til SAS Plus Tromsø-Bodø i stedet for Tromsø-Stokmarknes-Bodø med Widerø.. Ikke altfor gæli, selv om jeg gjerne skulle visst dette slik at jeg ikke hadde trengt å stå opp så tidlig! :)
     

Del denne siden