God onsdag fra LAX

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Finn Erik Edvardsen, 29. okt 2014.

  1. Finn Erik Edvardsen

    Finn Erik Edvardsen Medlem

    Innlegg:
    237
    Likes mottatt:
    202
    Bonuspoeng:
    43
    ....forsoeker aa faa roet kroppen etter nok et moete med "venner" fra Flyprat - When will I ever Learn that I do not know anything - I just purchase tickets and Fly away !!!! Vel faar nok loepe litt i ring (heldigvis er det en fin sirkel midt i Uniteds Terminal 7 - faktisk en del av den veldig gamle infrastrukturen her paa LAX fra foesrte gang jeg var her - i 1964 ! ) Vifte med armeneskal visstnok virke - men jeg tror en IPA fra Stone (en til kanskje hjelper mere......snart United 737-900ER ut til holmene i havet - og kanskje et nattbad i Stillehavet maa til etter nok en omgang i Flyprat Sentrifugen
    BONUSPOENG TIL FOLKET !
     
  2. Flight Cancelled

    Flight Cancelled Bonusjeger

    Innlegg:
    1,529
    Likes mottatt:
    3,544
    Bonuspoeng:
    113
    God kveld, og straks god onsdag fra North Dakota. Første dag i ATC-simulator i morgen, og undertegnede gleder seg naturligvis noe latterlig mye etter utelukkende teori hver dag så langt i studiet - noe som igjen går på bekostning av evnen til å roe seg og sove...

    Ha en fin onsdag alle sammen!
     
    TOS and John in The Tower like this.
  3. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Stille og rolig morgen i Trysil. Nå ut på en treningsøkt før dagens oppgaver skal igangsettes. Ha en flott onsdag - her eller der.
     
  4. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen.

    Ja. Ikke noe mer å si om den saken, skal hverken til noen spennende steder, eller gjøre veldig mye lystbetont arbeid i dag.
     
  5. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    Copy paste av det vår korrespondent i BOO skriver.
     
  6. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Ctrl+Grompf

    Morgen fra tbanen. Noen bookingsprell ble gjort igår (woohooo) og egentlig har jeg vel ikke så mye å klage på. Men jeg gjør det allikevel.

    Ha en fin dag
     
  7. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    G'mårra fra Munchen. Rykker stadig nærmere dagens mål. Overfarten med ny Luftis Business Class var utmerket og flatseng gjorde susen. Lett imponert over det LH serverer på 36 minutter mellom Frankfurt og her.
     

    Attached Files:

  8. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    Og jeg som trodde knekkebrød var det eneste som var praktisk mulig å servere på ruter under ....6 timer ;)

    God morgen fra London, skal gjemme meg på gjemmekontoret om litt. Ha en bra dag
     
    TOS and tommy777 like this.
  9. TOS

    TOS Senior Medlem

    Innlegg:
    543
    Likes mottatt:
    396
    Bonuspoeng:
    63
    Først sier jeg nå bare: WOW...

    Deretter kan jeg meddele om at det ellers går bare flott i Tromsø. Fortsatt litt vått ute, så det er neppe behov for noe svømming. Funderer også på om jeg skal erstatte min 2002-modell V70 med noe nyere. Lexus NX300h ser veldig fin ut. Vi får se om man gidder å bruke så mye penger på bil. :)

    Ny (bonus-) reise booket til London og Manchester med møter her & der, fly til BRU fra MAN (eller kanskje Eurostar fra London - vi får se), tog til Antwerpen for å dra på en konferanse arrangert av de forhatte CAPA (et ikke ubetydelig antall high level execs fra bransjen holder innlegg...), og retur fra Brussels. Det tror jeg blir bra.
     
    tommy777 and Fnate like this.
  10. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra Riga. Straks ferdig med møter og setter kursen mot RIX. Ikke verdens mest spennende flyplass, men mange kolleger og kunder fra Norge i dag, så det blir vel trivelig ventetid uansett. "Gleder" meg til å komme hjem der kona forventer at jeg skal fikse eksosen på hennes 307 i kveld, den røk tidligere i dag. Det kan bli tøft å klare, men man må jo prøve om Torshov Bilrek. har delene på lager i kveld.

    Edit: Glemte å si at jeg stadig er innom og sjekker status på Mannen: http://harmannenfaltned.no/
     
    Last edited: 29. okt 2014
  11. Finn Erik Edvardsen

    Finn Erik Edvardsen Medlem

    Innlegg:
    237
    Likes mottatt:
    202
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg foeler at dette sklir ut paa dette forumet ogsaa og jeg vil ikke oedelegge for dere andre. Beklager saa mye - lar TOS overta stafetten med det frivillige arbeidet her - umiddelbart er det nok gjenoppretting av de manglende innleggene fra mai som er haster.
     
  12. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Nå nå, gutter..... Her er alle velkommen, men vi har ett helt annet fokus og det aller viktigste av absolutt alt er at vi skal ha en hyggelig tone og respektere hverandre og allle synspunkter. Og vi er en laaaaaaang vei unna å bli ett uhyggelig sted..

    Skal ta skylden for at man penset inn på temaet i går i god morgen tråden. Jeg synes diskusjonene med TOS er interessante siden jeg jobber med slike ting til daglig, men vi kan definitivt ta det over noen øl istedetfor.

    Så kan Finn Erik og jeg ta en større andel øl på Bainbridge nå som det ser ut til at vi havner i Seattle utpå nyåret.

    God morgen fra AAs morgenflight til Las Vegas. Kaffen er vond, men internettet er raskt. Kjapp tur over i dag for møte med Mlife sjefen før man flyr hjem i ettermiddag for en sen ankomst i 2130 tiden.

    Håper alt er på rute i dag siden man har Narita i morgen..
     
    Twin Otter, TOS and Fnate like this.
  13. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    @Ida og SAS og deres "Plus" avdelig
     
    LN-MOW, TOS and AndersB like this.
  14. Olav

    Olav Galning

    Innlegg:
    34
    Likes mottatt:
    22
    Bonuspoeng:
    8
    X-mas table? :cool:
     
  15. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Vi får se om ikke noe skjer i 2016
     
  16. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God aften fra det Sørlandske.
    Her er man hjemme igjen etter å ha vært i både Sandefjord og Strømstad i dag. Og så små 3 timer i bilen hjem igjen.
    Greit å være hjemme, og snart er det jo helg. Er det ikke det da?

    Langtidsplanlegging? :p
     
  17. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Det der så jo kjempegodt ut, asjett og greier! Way to go Lufthansa! :p

    Du var på 1545 flighten som lander før kl 1800?
     
  18. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God aften fra 1610 flighten til AA på vei tilbake til Chicago, lang dag ut av Chicago 0925, lander omtrent 12 timer senere.

    Veldig hyggelig møte med Mlife folket i dag, selvsagt på Bellagio.

    Kjenner jeg er rimelig kokt, blir ikke bedre av at jeg brygger på ett eller annet. Så to paraset og en liter appelsinjuice ble det preboarding.

    Innom legen kl 0800 i morgen for å sikre meg med medikamenter just in case før den lange RTW turen som starter rett etter lunch i morgen. Fatt mot!
     
  19. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    Blingset litt og leste "MILF-sjefen"....:D
     

Del denne siden