God onsdag fra Malta

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Wiolenze, 17. juli 2019.

  1. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,443
    Likes mottatt:
    29,487
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Intercontinental Club lounge Malta.

    Litt forskjellig til frokost i dag, Mumm er med;
    120CF686-1D78-4805-AFAC-1BFE21956564.jpeg

    Det er hjemreise dag, LH via FRA. Håper å rekke 1 time på solsenga først.

    Ha en strålende lillelørdag folkens
     
    Upsaker, ArthurDent, Earl and 10 others like this.
  2. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,240
    Likes mottatt:
    22,465
    Bonuspoeng:
    183
    God onsdag frå Sunnfjord. Arvingen var vaken og klar for dagen før 0600 i dag. No har han sove i 45 minutt oppå far sin som gler seg til å få ete frukost seinare. Godt eg berre har ei vekes ferie. Skal bli godt å komme tilbake på jobb neste veke.
     
  3. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,327
    Likes mottatt:
    35,302
    Bonuspoeng:
    293
    God midtvekemorgon frå Aust-Finnmark!

    Over 125 trådar med ulesne postar her på forumet etter berre nokre få dagar utan mobildekning. No er eg endeleg à jour (nesten), men guri malla for ein jobb!

    På radioen er det NRK P1+ med Tande-P bak mikrofonen som gjeld. Pandionkatten kvalitetssjekkar varmekablane på badet. Ute regner det og kvikksølvet luktar på åtte-talet.

    Ha ein fin dag, folkens! :)
     
    ArthurDent, Earl, jgroneng and 7 others like this.
  4. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,870
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra 10000 MOH
    Her var man tidlig oppe for å rekke sk4907 til Sardinia. Ingen plusgrade, men SAS go er bra nok i Europa.
    En uke med barn på Sardinia blir bra. Det er lovnader om banseklubb og greier. Kanskje får far en time til trening?
     
    ArthurDent, Earl, jgroneng and 4 others like this.
  5. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,870
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    Ellers observerte jeg en klassisk dykwia i dag.
    En mann hadde blitt lovet ledig midtsete ved innsjekk. Dette var ikke tilfelle da han kom ombord.
    Mann gjør seg arg, litt ubehag oppstår og han i midtsetet følte seg sånn passe
    Enden på visa blir at mann i midtsete flytter seg en rad bak og et annet par får plutselig en i midten.
    Viktig mann får viljen sin, paret bak får ikke det
    Crew løste dette særs fint, men litt overraskende at viktig mann gjorde seg så vrang
    Ellers har jeg fått litt ekstra oppvartning da en venn som også er crew (ikke ombord i dag) varslet om den unge ingeniøren og hans avkoms nærvær. Dette er det lille ekstra som gjør at turen blir litt bedre for en pappa alene på tur med to på snart 5. Puter fikk vi og
     
    Earl, Avixlo, RoadKing and 5 others like this.
  6. phileas

    phileas «Thanks upgrade»

    Innlegg:
    647
    Likes mottatt:
    2,944
    Bonuspoeng:
    93
    God onsdag fra et solfylt Bangkok. Her er det dag nr 2 av ikke alkohol servering på grunn av religiøs feiring i Thailand. Du er ganske risikovillig når du har jobben med å plukke opp sparkesykkeler midt i svært travle gater.

    EECFA6D6-F4B0-4255-8596-F48DE6C66BBC.jpeg
     
    Last edited: 17. juli 2019
    Earl, jgroneng, Avixlo and 5 others like this.
  7. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,870
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    Etterskrift. Viktig mann reiser visst med lite barn. Men fortsatt.. Ellers har midtgangen også fungert som løpebane for de minste ombord.
    Reiser selv med barn og gjort siden de kom, men midtgangen skal vel helst ikke okkuperer av mødre og barn som tror denne er til for fyfo for småbarn
     
    NoLimit, Avixlo and Eddie47 like this.
  8. samtom

    samtom Aktivt Medlem

    Innlegg:
    438
    Likes mottatt:
    901
    Bonuspoeng:
    93
    God onsdag! Ser jammen meg ut som jeg oppnår mitt livs første CT i dag, mye tidligere enn beregnet. Da blir det forhåpentligvis en jomfrutur i F til Asia på meg og PointEarner neste år :D På tide å lese planleggings- og bookingtråder ordentlig og ikke bare for å sikle på andres vellykkede bookinger :cool:
     
    Earl, Arvid1410, jgroneng and 5 others like this.
  9. Berlioz

    Berlioz Gammel? Jeg??

    Innlegg:
    1,905
    Likes mottatt:
    12,880
    Bonuspoeng:
    183
    Hei fra Kreta.
    Fullt lastet Rødnese nedover i går kveld. Fikk gratis ubestilt varmmat (tror vi), og tankene gikk raskt til de gode rapportene fra andre forumisters F-opplevelser.
    Vel, vel. Like barn leker best, og det inkluderer nok også kostholdet.
    God onsdag, og bon appetitt! 20190716_160200.jpg
     
    NoLimit, Earl, phileas and 6 others like this.
  10. EndreD

    EndreD Veteran

    Innlegg:
    1,992
    Likes mottatt:
    10,929
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra gullstua. Det gikk greit å gjeste inn mine fire medreisende, men jeg fikk ikke med barna gjennom fast track. Vakta sendte oss over til barneslusa, og køa var såpass kort der at jeg ikke gadd å gjøre et forsøk på overtaling.

    Blir første tur i business på point earner, og regner vel med at hun fort kan venne seg til dette. Barna er plassert bak på rad 47 med streng beskjed om at ingen på økonomi har lov å komme fram på business og forstyrre. :)

    Turen går til Bali via Bangkok. Korteste rute siden jeg fremdeles foretrekker å være på ferie enn å reise på ferie og siden vi har med barna.
     
    Last edited: 17. juli 2019
    Sonictravel, Earl, phileas and 4 others like this.
  11. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,174
    Likes mottatt:
    869,680
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag fra CDG 2F
    Sushi, ikke SUMO, men de tar AMEX
    Snart er det bakseteflyging (17) hjem til solkysten image.jpg
     
    Kristian, Earl, Wiolenze and 8 others like this.
  12. Avixlo

    Avixlo Veteran

    Innlegg:
    1,757
    Likes mottatt:
    8,426
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Gdańsk
    Idag ble det endelig verdenskrigmuseet etter at reisefølget feiget ut igår pga. Lang kø. Var meget spennende så noen av oss brukte 3 timer der inne.

    Nå har jeg skrevet postkort og imorgen er det hjemreise med... ehm.. Ryanair (når jeg reiser neste gang blir det ikke det)
    Så idag får folk ha en God onsdag uansett hvor i verden man måtte befinne seg
     
    Kristian, Earl, Berlioz and 3 others like this.
  13. jgroneng

    jgroneng Fastboende

    Innlegg:
    5,220
    Likes mottatt:
    17,300
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag fra Lillesand. Fosnavåg-mafiaen innehar fremdeles flest fot i gjestehavna. Dagens største bikker nok 60 fot ...

    FB69E262-EF21-4D1C-B49B-E7A833904E50.jpeg


    Men nå onsdags-pils og utsikt ...

    005F9E59-9202-4896-BDE1-96F827D9C45F.jpeg

    Ha en solfylt dag.
     
    NoLimit, Kristian, Earl and 3 others like this.
  14. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,319
    Likes mottatt:
    12,286
    Bonuspoeng:
    183
    Hoi fra Oslo. Kristiansand-Sandefjord-Oslo unnagjort, nå venter litt makking i Oslo før turen går til Sunmøre igjen med WF sin skranglekasse i morgen.

    Ryanair Sun ;) Og de skal vel endre navn til Buzz etter hvert: https://corporate.ryanair.com/news/ryanair-sun-to-be-rebranded-as-buzz-in-autumn-2019/

    Så da blir det ikke Ryanair nesten gang du flyr østover :D
     
    Earl, jgroneng and Avixlo like this.
  15. ArthurDent

    ArthurDent Veteran

    Innlegg:
    1,701
    Likes mottatt:
    5,876
    Bonuspoeng:
    183
    Nord eller sør? Var en uke på arbeidsgruppemøte i Olbia for et par-tre år siden. Trillian kom ned på torsdagen og så leide vi en bil og tok en tur langs Costa Smeralda. Fin tur hvor vi både fikk med oss nevnte kysten ( helt opp til stredet mot Corsika), og pittoreske landsbyer oppe i fjellene. visstnok locations for en del (spaghetti?) westerns. Oppe i NØ, noen helt sære «tafonis», underlige skulpturerte fjellformasjoner som dannes i tørre varme kystområder under påvirkning av salt, sol og vind. https://images.app.goo.gl/PsEE6RkwSunEG6QV9
     
    anders82 liker dette
  16. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,870
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    Sør. Fløy til olbia og så en liten halvtime derfra. Må vurdere leiebil da.
    Men alene med to på 5 er det begrenset med hva jeg gjør av utflukter denne turen her :)
     
    ArthurDent liker dette
  17. ArthurDent

    ArthurDent Veteran

    Innlegg:
    1,701
    Likes mottatt:
    5,876
    Bonuspoeng:
    183
    Figures. Det er en herlig tid med sine gleder (vi bygger felles minner) med unger på tur.... Og "feriekatastrofene" blir etter hvert til artige historier som gjenfortelles. En savner seff ungene når de er ute av redet, men det gir også mulighet til litt andre opplevelser.
     
    anders82 liker dette

Del denne siden