God onsdag fra Melbourne!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Herlov, 21. febr 2018.

  1. Herlov

    Herlov Poengsanker InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,061
    Likes mottatt:
    5,945
    Bonuspoeng:
    183
    G'day fra Tullamarine,

    Jeg sitter her og blomstrer i Air New Zealand sin varme barme. På bakkenivå og ca. 50 meter fra Qantas' A380. Det finnes verre steder å tilbringe ettermiddagen. Singapore sin lounge åpner først 3 timer før avgang, så da blir det antagelig gamle Herlov som får gleden av å sprette korken på Heidsieck'en. Kanskje de har sverd tilgjengelig, så man får gjort det på en ordentlig måte?

    Etter tre dager i Melbourne må jeg erklære den som min nye favorittby. Vakker og grønn by, tilrettelagt for gående, perfekt temperatur (som en god, norsk sommer), enormt utvalg mat fra alle verdenshjørner til en rimelig penge og hyggelige folk. Hva mer kan man be om?

    Folkens, det er bare å reise.
     
  2. Oddvar

    Oddvar Medlem

    Innlegg:
    172
    Likes mottatt:
    169
    Bonuspoeng:
    43
    Hundens år feires her i Hong Kong og lykken smiler til oss igjen med nok en fersk oppgradering fra SAS Plus til Business.
    Lavt skydekke i dag, men litt utsyn har vi likevell her i loungen hos Grand Hyatt Hong Kong takket være vår Suite oppgradering med hjelp fra Milehigh.
    Det anbefales!
     
    NoLimit, ArthurDent, Misterix and 3 others like this.
  3. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,306
    Likes mottatt:
    35,173
    Bonuspoeng:
    293
    Frå andre sida av datolinja for kor unge @Herlov ser ut til å slite seg gjennom loungelivet, står onsdagen enn så lenge rein og ubrukt. Kort sagt: Hola frå Ushuaia!

    20180220_182725.jpg

    Tysdagen vart via til heilt uplanlagte ting, så no er onsdagen fullplanlagt -- i alle fall i teorien. Togtur, pingvinsafari og fjelltur står på intensjonsplanlista. Går alt i dass, får vi trøysteete dessert...

    20180220_201210.jpg

    Ha ein fin dag, folkens!
     
    Upsaker, Earl, ArthurDent and 9 others like this.
  4. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,047
    Likes mottatt:
    68,587
    Bonuspoeng:
    293
    Våken!
    Lys våken ...

    Ha en flott dag, hvor du enn er!
     
    ArthurDent, Darkcho and Kristian like this.
  5. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    "God" morgen fra Trondheim
    Skikkelig forkjøla...type har ikke stemme. Maroder og kald/varm om hverandre....uten feber foreløpig. Sitter nå uansett på jobb og prøver å snakke med kunder/forsikringsselskap----lykkes bare i nogenlunde grad :rolleyes:
    Håper dagen blir bedre...

    Ha det fint folkens, om du er på ene eller andre sida av datolinja ;)
     
    ArthurDent and Kristian like this.
  6. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,582
    Likes mottatt:
    32,370
    Bonuspoeng:
    293
    Mer betalt ferie kanskje? :eek:
    Spøk til side, samtykker 110% hva Melbourne angår. Fruen og jeg var der i 2012, før det var vi 3 dager i Sydney, og vår høyst personlige mening var(er) at Melbourne gruser Sydney (og mange andre byer for den saks skyld). Skal tilbake dit en gang.
     
    ArthurDent, Herlov and LN-FHU like this.
  7. mathiasfe

    mathiasfe Veteran

    Innlegg:
    2,762
    Likes mottatt:
    10,033
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Odense!

    Mini-bookingbonanza i natt, da jeg må til Oslo et par dager neste uke og bestilte returen til Danmark via Dublin, med to netter der.

    Apropo Oslo, er det stemning for Fly&Øl den 1. Mars?
     
    LN-FHU and Kristian like this.
  8. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,762
    Likes mottatt:
    57,028
    Bonuspoeng:
    293
    Morgen fra hovedstaden.
    Er sengeliggende på tredje dagen, begynner å bli skikkelig lei. Hadde jeg bare likt sport..

    Lyspunkt fra gårsdagen: Bestilte hotell for 16 kompiser som skal på tur. Viatrumf ftw! Betalt med Amex blir det totalt ca 50k poeng.

    Krysser fingrene for oppadgående formkurve, og ønsker alle en finfin onsdag, om dere er på vinterferie, på andre siden av kloden, eller på jobb.
     
  9. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra hovedstaden, her har det akkurat begynt å snø.
    Klar for Norske Byggeklosser i kveld!

    Ha en fin en :)
     
    LN-FHU and Kristian like this.
  10. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,340
    Likes mottatt:
    28,719
    Bonuspoeng:
    183
    Litt sein god morgen fra København. Crashet på Axel Guldsmeden hotell i går etter en spontantur. Helt OK hotell. Ble SK OSL-CPH i går, første tur med en 320neo for min del. Og straks hjem igjen, ser ut for å være neo igjen. Turen i går var så spontan at det ikke ble tid for gullstua på OSL, ser ut for å rekke noen min på CPH i dag.
     
    Last edited: 21. febr 2018
    Kristian, ArthurDent and LN-FHU like this.
  11. Origo

    Origo Senior Medlem

    Innlegg:
    1,247
    Likes mottatt:
    2,711
    Bonuspoeng:
    113
    På tur i FinnTroms (eller hvilket navn det får...)
    0FD0071C-DFB8-4ACB-A4CC-87FDAEB2955F.jpeg
     
    Kristian and ArthurDent like this.
  12. miura

    miura Aktivt Medlem

    Innlegg:
    430
    Likes mottatt:
    595
    Bonuspoeng:
    93
    God aften fra Ubud. Goya Boutique Resort leverer. Booket etter tips fra en her inne.
     

    Attached Files:

    DanH, Kristian, Robert H and 2 others like this.
  13. ArthurDent

    ArthurDent Veteran

    Innlegg:
    1,701
    Likes mottatt:
    5,875
    Bonuspoeng:
    183
    VELDIG spennende dessertmeny: Vaniljeis med utsnitt av blåhval-barde? :eek::D
     
    Kristian liker dette
  14. ArthurDent

    ArthurDent Veteran

    Innlegg:
    1,701
    Likes mottatt:
    5,875
    Bonuspoeng:
    183
    God onsdags-ettermiddag. Etter en hjemmedag på mandagen (jeg hørte rykter om at ingeniører fra NVE var begynt å fatte interesse for nesa mi - og vurderte konsesjon for utbygging) ble det såpass bedring i går at jeg kunne kreke meg på kontoret men samtidig forsøke å unngå smitte for mange kolleger. Ytterligere bedring i dag, selv om det har vært noen utysker som forsøker et bakholdsangrep ned i halsen. For øyeblikket ser det ut som det skal gå bra. ..... Og godt er det. I morgen starter min ego-trip til BKK med SQ. Det ville jo vært en smule døll om jeg skulle trakteres med god mat og drikke, men like gjerne kunne ha stukket tunga ut vinduet. Har litt fakirfly-avgang til Oslo, men derfra og resten av turen forløper svært dannet. Skal bl.a. notere min første 380 i Biz tur på tilbakeveien SIN-FRA. Det gledes! Gratulerer til alle med nok en super medaljefangst i OL, og god bedring til alle rammede!
     
    Kristian liker dette
  15. veeegard

    veeegard Veteran

    Innlegg:
    1,725
    Likes mottatt:
    9,287
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra LPA!

    Hatt noen gode dager med sol, øl og varme - og funnet ut at ja, det er mulig å bli solbrent i februar.

    Begredelig lounge her, så har ingen problemer med å skjønne at SAS ikke gidder betale for slikt.

    Nå venter en tur i 2A hjem til Oslo før hverdagen venter i morgen bitti.
    C7C50AFD-38EB-4357-A0B0-33A1CFADEB19.jpeg
     
    Kristian liker dette
  16. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,334
    Likes mottatt:
    19,543
    Bonuspoeng:
    293
    Bedre enn terminalen vel?
    Og ikke minst, om jeg ikke husker feil er det noen leker for ungene der.. og lite folk.. :)
     
  17. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,355
    Likes mottatt:
    7,515
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra hovedstaden.
    En grei arbeidsdag i dag, om enn lang da det ble 10 timer på jobb... Vi er nå over midten av arbeidsuke så det er flott og det får man vel feire med ett glass vin nå i kveld ;)
     
    Kristian liker dette
  18. veeegard

    veeegard Veteran

    Innlegg:
    1,725
    Likes mottatt:
    9,287
    Bonuspoeng:
    183
    Joda, i terminalen var det så fullt av charterturister at loungen ble en fredelig oase i så måte.

    Hva gjelder leker til ungene skimta jeg en fargerik krok borti hjørnet, men var for opptatt med jagerflyene og lokale turboprops på rullebanen!
     
    Are liker dette

Del denne siden