Som min finske sjef sa: My preferred kind of a hybrid car is a car that burns both rubber and gasoline Min lille 3,0 l V6 av en oljebrenner tilfredsstiller i alle fall Euro 6. Det er jo nesten (???) et miljøalibi
Min enda mer miljøvennlige V8 4,8liter gir meg så dårlig samvittighet nå den startes, men kompenseres med Hybriden til Sjæfen. Men til info har jeg gått bort ifra piggdekk
God dag fra 2063 (fra borti hogget i nærheten av OSL altså). Har vært en strålende dag så langt. Først og fremst er det deilig å roe ned mot påske med en hel uke på hjemmekontoret. For det andre har jeg fått gjort noen endringer på CT turen til Japan i Desember så vi returnerer fra Osaka i stedet for Tokyo. Da blir det et lite døgn i Seoul før vi returnerer med OZ F . På toppen av det hele tikket det inn en mail fra Ticketmaster som sa at det har blitt ledige billetter til Rammstein i Oslo, så nå blir det 2 x Rammstein i sommer (Køben + Oslo)
God formiddag fra Manchester. Utrolig hvilke planer som kan klekkes ut etter midnatt. Klokka var vel 0030 i Dublin i natt når to billetter til CL-kvartfinalen mellom United og Barcelona dukket opp på finn. Tilfeldigvis hadde Flybe hyggelige flypriser tur/retur Doncaster (som ligger en 90 minutters togtur fra Manchester) med avgang 7 timer senere. Ble litt lite søvn i natt, men nå gledes det veldig til kamp! Flybe sin E175 var overraskende behagelig, særlig med 20% belegg (som kanskje forklarer den lave prisen). Ha en fin onsdag, og GGMU!
God morgen fra Andaz Napa. Immigration på SFO tok nøyaktig tre timer i går, makan til håpløst opplegg. Dagen skal nok brukes til noen aktiveter som er typisk for regionen, så dette kan bare gå en vei.
God middag fra gullstova. På tide med aprilturen, ser ut til at det blir med denne ene. Men fremtiden ser bra ut. Flyturer på programmet resten av årets måneder. Driver og leter opp alternativer til neste CT. Lurer på om det blir test av TK via IST med SIN som endeholdeplass. Bobler i glasset. Tre stykker hvis jeg teller riktig.. K
Ja, fytti h. Det tok 3 timer for meg også på SFO på søndag. Makan til u-land. Men, San Francisco som by leverer som alltid. Blir her over påske.
Har ikke M4’n til doktoren en 3 liters biturbo? Nærmere bestemt en S55B30T0? Eller har han en Bimmer til med en N62B48 motor?
Og det er der 3 liters oljebrenneren kommer inn. Bruker dobbelt så mye drivstoff, ergo dobbelt så mye trumf (og så inspirerer den muligens til litt mer aktiv kjørestil så der går det litt ekstra der også )
M4 ligger til salgs, kjører noe annet idag(lånebil til bilforhandleren) lagd av Dr. Ing. h.c. F. P AG, gammal 2012 modell V8, gud hvor deilig setene og luftfjærene er på kjerra...savner overhode ikke M4