God onsdag fra sydlige Afrika

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av tommy777, 26. febr 2014.

  1. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God onsdag fra Clubloungen igjen.

    Sov vel rundt 15 av de timene vi har vært her, fruen fikk litt mindre søvn. Opp tidlig med tur i bassenget etterfulgt av en meget bra frokost her.

    Nå bærer det østover til Richards Bay med en Q400 før man blir plukket opp med en Land Rover og kjørt inn i jungelen. Skal bli godt å hoppe off the grid de neste 4 dagene.

    Ha en fin ein!
     
  2. Thomas

    Thomas Medlem

    Innlegg:
    186
    Likes mottatt:
    179
    Bonuspoeng:
    43
    Oi, det høres ut som en veldig spennende ur Tommy! Håper vi får noen bilder etterhvert!
    Her går dagen i jobb, jobb og jobb, før svigers kommer med rekrutten som har vært hos svigers på vinterferie senere i kveld.

    Ønsker alle en flott dag!
     
  3. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Trøtt morgen fra det Sørlandske. Lett regn og overskyet, men 6 grader. Greit det regner fra seg nå, så vi kan få en fin sommer sier nå jeg.

    Sitter og venter på at et telefonmøte skal starte. Håper jeg klarer å holde meg våken så lenge. Kvelden byr på både foreldremøte på skolen samt styremøte pluss at jeg må sørge for at junior kommer til og fra fotballtrening. Gjør nok ikke mer galt i dag da.

    Ser frem til helg nå.
     
  4. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,930
    Likes mottatt:
    6,749
    Bonuspoeng:
    183
    Stålende morgen fra Lillestrøm, har vert oppe i fem timer alerede. Nå blir det avdelingsmøte resten av dagen. Skal overnatte hos Thon i Lillestrøm........... så jeg regner med at det blir et pøbb-besøk i kveld dersom det er mulig å finne et vannhull med godt utvalg av spesial øl. Innspill?

    Ha en fin dag.
     
  5. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Bodø :)

    Kontor dag i dag, som er litt kjipt med tanke på det fantastiske været vi har, men må man så må man.

    Ha en super dag!
     
    tommy777 liker dette
  6. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Bizflyer har tatt for seg dagens værmelding, så i stedet for å forklare være her i Arendal, refererer jeg bare til hans innlegg litt lenger oppe :p

    På jobb har man vært et par timer allerede. Regner med det blir en rolig dag. Første halvdel har i allefall vært ganske rolig. Det viktigste er jo at de få som er innom legger fra seg en del penger, og det virker det som de har gjort til nå i dag :p

    Ha en sabla go' onsdag da :)
     
    Bizflyer liker dette
  7. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    God onsdag fra Tigerstaden. Jeg skulle ha skrevet artikler i WordPress, men Get vil det annerledes...

    "Informasjon fra Get: Vi har for tiden problemer med våre tjenester i ditt område. Våre teknikere jobber med å rette feilen."
     
  8. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Trondheim
    Her er det et vanvittig kjør, men til kvelds blir det ØL !! :) :) :)
    Flott dag fortsatt !!!
     
  9. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Du må få deg et skikkelig nett, Henning! Get sitt duger ikke. De klarer jo ikke å levere det de lover noe sted.
     
  10. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Hundeterapi er viktig.

    G'mååårgen! Her har bookingfingeren gått løpsk og det ser ut som at både USAirways, Swiss, SAS og Widerøe skal få gleden av å bære mitt legeme i de nærmeste dagene fremover. Elgen gleder seg til wrap som lørdagskos!
     
  11. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Republic (Lillestrøm torg) eller Martins (litt nede i storgata) er stedene å gå.

    God ett eller annet fra en MD80 på vei fra Newark til Dallas. Fikk en hel tre seter alene og med internet og en inbox som har vokst til opp etter ørene begynte jeg nesten å gråte når purser kom og spurte om jeg ikke kunne flytte meg fra 8D til "32E" ettersom noen gjerne ville sitte sammen. Jeg tror hun så at jeg nesten fikk sammenbrudd og sa raskt at jeg ikke behøvde om jeg ikke ville.

    Nå har jeg dermed fått gjort litt arbeid i nokså komfortable omgivelser. Videre med Virgin i kveld.

    Ha en fortsatt fin dag.
     

Del denne siden