God onsdag fra Trondheim

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av LN-FHU, 23. nov 2016.

1. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,319
    Bonuspoeng:
    183
    Hei og god morgen
    Her er man i gang med jobb, kaffe er godt......
    Blir møte med Audi region idag, samt noe mat og godt i glasset på To Rom og Kjøkken :):)
    Får se hva de har av bobler.....tror dessverre vi ikke får bestille fra "den lille ,sorte boken" :(

Ha en fortreffelig dag :D:D:D

2. Scandipendler

Scandipendler Veteran

Likes mottatt:
    2,241
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Blindern i et for årstiden meget lunt Oslo. To hele dager uten å være på reisefot - men selvfølgelig presterte jeg å takke ja til testing av nye OSL i går, så det ble en slags følelse av reise allikevel (som ærlig talt gjorde meg litt uvel, selv om selve testen var utmerket organisert).

Tillot meg å skrive følgende med blokkbokstaver på spørreskjemaets fritekstfelt:
    Priority boarding hos SAS, Star Alliance og andre selskaper som måtte praktisere dette, kommer aldri til å fungere så lenge gateområde ikke har fysiske skiller til å lede de forskjellige typer køer priority boarding avstedkommer. Med de slusene som allerede finnes i eksisterende terminaler og altså skal brukes i de nye, så blir det kun kaos dersom disse programmeres for priority boarding og x antall mennesker uten tilgang på priority boarding må snu. Til dette kommer at trengselen ved gate uansett vil gjøre det vanskelig å håndheve priority boarding. Slik jeg ser det, har man derfor to muligheter: Avinor må enten informere de aktuelle selskapene at man ikke kan tilby egnet infrastuktur for prioritert ombordstigning, eller så må man få opp dertil egnet skille ved gatene, både i ny og gammel terminal.

Del denne siden